  • 1. Data: 2012-11-25 18:55:05
    Temat: Multibank - listowne wypowiedzenie KK
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Wyslalem do Multibanku wypowiedzenie umowy o KK listem poleconym. Ma
    ktos doswiaczenie po jakim czasie w systemie KK zostanie zastrezona.
    Ewentualnie jezeli bedzie cos nie tak w tym wypowiedzeniu to czy bank
    jakos mnie powiadomi?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-11-26 10:36:02
    Temat: Re: Multibank - listowne wypowiedzenie KK
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Sun, 25 Nov 2012 18:55:05 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > ktos doswiaczenie po jakim czasie w systemie KK zostanie zastrezona.
    > Ewentualnie jezeli bedzie cos nie tak w tym wypowiedzeniu to czy bank

    Szykuj się na cokolwiek. Ja wypowiedziałem KK w placówce Multi, z
    zachowaniem wszystkich terminów, około 3 miesięcy przed końcem okresu
    rocznego. Złożyłem rezygnację oraz wziąłem potwierdzenie wpływu. Po
    zakończeniu okresu rocznego Multibank pobrał pełną opłatę roczną za kartę.
    Dzwonię na infolinię i chcę składać reklamację a kobieta na bezczelnego
    twierdzi: skoro bank pobrał opłatę za kartę to znaczy, że tak ma być.
    Kobieta z infolinii nie widziała w systemie żadnego wypowiedzenia karty, a
    to dla niej oznaczało, że ja musiałem się pomylić i nie złożyłem
    wypowiedzenia. Dopiero gdy dodałem, że mam kopię rezygnacji z karty z
    potwierdzeniem wpływu w placówce to zgodziła się przyjąć reklamację.

    Matt

  • 3. Data: 2012-11-26 10:37:31
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 18:55:48 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

    > Wyslalem do Multibanku wypowiedzenie umowy o KK listem poleconym. Ma
    > ktos doswiaczenie po jakim czasie w systemie KK zostanie zastrezona.

    Przecież zastrzec kartę (i z niej zrezygnować) możesz w systemie. Zajmie Ci to 2
    minuty.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl