  • 1. Data: 2003-07-29 12:39:51
    Temat: Multibank - Vivat!!!
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Hurra otrzymałem 960 emaili od multibanku jako
    potwierdzenie odbioru mojej wiadomości.
    Gratulacje dla Dyrekcji i całego personelu.
    tak trzymać może dobijemy do tysiąca.

    --
    Pozdrowienia
    Michał

  • 2. Data: 2003-07-29 13:33:31
    Temat: Re: Multibank - Vivat!!!
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    mec.Michał dnia 2003-07-29 14:39 napisał(a) co następuje:

    > Hurra otrzymałem 960 emaili od multibanku jako
    > potwierdzenie odbioru mojej wiadomości.
    > Gratulacje dla Dyrekcji i całego personelu.
    > tak trzymać może dobijemy do tysiąca.

    ROTFL

    Żebyś choć otrzymał odpowiedź na Twoje pytanie... Ja wysłałem jak dotąd
    dwa e-maile. Na jeden odpowiedź była prosta: "przekazaliśmy tę sprawę do
    odpowiedniego działu". Drugi mail poruszał niewygodną kwestię braku
    działania kanału WAP - jak na razie odpowiedzi nie otrzymałem... czekam.

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 3. Data: 2003-07-29 13:48:01
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marek Madej dnia 2003-07-29 15:33 napisał(a) co następuje:

    > Drugi mail poruszał niewygodną kwestię braku
    > działania kanału WAP - jak na razie odpowiedzi nie otrzymałem... czekam.

    No jestem pod wrażeniem... :-)

    Pięć minut to wysłaniu powyższego posta zadzwonił telefon, porozmawiałem
    z konsultantem i dostałem obietnicę, że w "niedługim" czasie kwestia
    WAPu powinna zostać rozwiązana.

    Jakoś nie wierzę w taki zbieg okoliczności ;-)

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 4. Data: 2003-07-29 13:49:55
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:bg5t4u$1fp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > odpowiedniego działu". Drugi mail poruszał niewygodną kwestię braku
    > działania kanału WAP - jak na razie odpowiedzi nie otrzymałem... czekam.

    A ja dzisiaj na to wszystko wysłałem serdeczny list do nich ale pocztą

    Michał

  • 5. Data: 2003-07-29 13:57:17
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:bg5u06$ads$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > WAPu powinna zostać rozwiązana.
    >
    > Jakoś nie wierzę w taki zbieg okoliczności ;-)

    Przeczytaj mój głos wczesniejszy z wczoraj "Multibank"

  • 6. Data: 2003-07-29 14:15:34
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Hurra otrzymałem 960 emaili od multibanku jako
    > potwierdzenie odbioru mojej wiadomości.
    > Gratulacje dla Dyrekcji i całego personelu.
    > tak trzymać może dobijemy do tysiąca.

    też miałem ten problem, aż się zmusiłem i specjalnie ustawiłem regułę w
    outlooku

    Stryket

  • 7. Data: 2003-07-30 00:49:57
    Od: "" <o...@p...onet.pl>

    > Pięć minut to wysłaniu powyższego posta zadzwonił telefon, porozmawiałem
    > z konsultantem i dostałem obietnicę, że w "niedługim" czasie kwestia
    > WAPu powinna zostać rozwiązana.

    To oni jeszcze tej sprawy nie rozwiązali? Dobrze zrobiłem rok temu likwidując
    tam konto.

    > Jakoś nie wierzę w taki zbieg okoliczności ;-)

    I myślę, że jak za rok nie będziesz miał WAPu to pójdziesz w moje ślady. I też
    bez wiary, że za jeszcze rok cokolwiek się zmi8eni

    >   m...@w...interia.i-to.pl

    wyciąłem

    i pozdrawiam

    omfumu

  • 8. Data: 2003-07-30 09:53:54
    Od: "Arkadiusz Jadczak" <a...@b...com.pl>

    Witam!

    Nie dobijemy do tysiąca, ponieważ rozwiązaliśmy już Twój problem. Miałeś
    ustawiony autoresponder na swojej skrzynce email, stąd na każde potwierdzenie
    wysyłane automatycznie przez nasz bank Twoja skrzynka odpowiadała też
    automatycznie itd.

    Obiecuję, że udoskonalimy ASAP nmechanizm potwierdzania otrzymania przez
    MultiBank wiadomości i takie sytuacje już więcej się nie powtórzą.

    Przepraszam za ewidetne przyspamowanie Twojej skrzynki w imieniu dyrekcji i
    całego personelu

    Pozdrawiam,

    Arek Jadczak, MultiBank

  • 9. Data: 2003-07-30 10:01:47
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    mec.Michał <m...@p...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    > wiadomości news:bg5t4u$1fp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A ja dzisiaj na to wszystko wysłałem serdeczny list do nich ale pocztą

    Nie masz litości dla swojego listonosza?
    Jak on przytarga ten tysiąc odpowiedzi? :)

  • 10. Data: 2003-07-30 10:18:30
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    A może by tak zawody, kto więcej dostanie. :)))