    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank -Praca
    Date: Wed, 09 Jan 2002 21:29:42 +0100

    >A moglbys podac mi ich namiary nicki czy ksywy. jestem tu nowy

    Marcin, im może być trochę niezręcznie tak pisać na grupie, bo przeciez ich
    szefowie też to czytają (prawdopodobnie). Wyobraź sobie, że np. Ty miałbyś

    apisac o swojej pracy (nawet pod nazwiskiem!): "nie przychodź do nas, bo szef

    świnia i płacą mało." Trochę strach, prawda?
    Ale jest nadzieja. Może któryś z nich wpadnie na pomysł, żeby zarejestrować
    się pod nowym nickiem (jako np. Osama bin Laden) i z obcego komputera udzielić
    Ci rad. Do tego dochodzi mała zmiana uniemożliwiajaca namierzenie (np. kolega
    F. z Poznania wystąpi jako Genowefa z Warszawy) i sprawa załatwiona. Ja bym
    tak zrobił, żeby Ci co nieco podpowiedzieć, ale nie wiem czy oni tak zrobią.
    Pozdro
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl