  • 1. Data: 2002-01-09 19:15:51
    Temat: Re: Multibank -Praca
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jest jest - grybys czytal cala grupe to bys nawet wiedzial kto :))

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz

  • 2. Data: 2002-01-09 19:17:20
    Temat: Multibank -Praca
    Od: "Marcin Zmaczyński" <m...@p...onet.pl>

    Hej czy jest ktoś tu z obecnych kto pracuje w multibanku i może podzielić
    się swoimi spostrzeżeniami z tej pracy?????

    Czy jest zadowolony itp????????

  • 3. Data: 2002-01-09 19:35:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > Jest jest - grybys czytal cala grupe to bys
    nawet wiedzial kto :))

    Wg moich skromnych wyliczeń to trzech (znanych:)

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-09 19:49:51
    Od: "Marcin Zmaczyński" <m...@p...onet.pl>

    A moglbys podac mi ich namiary nicki czy ksywy. jestem tu nowy

  • 5. Data: 2002-01-09 19:53:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Zmaczyński"
    <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A moglbys podac mi ich namiary nicki czy ksywy.
    jestem tu nowy

    Jeżeli tego sami nie uczynią lub nie wydedukujesz
    z postów na pbb to ja nie czuje sie upoważniony

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-09 19:55:51
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg moich skromnych wyliczeń to trzech (znanych:)

    qrcze czytam dosc dokladnie - doliczylem sie 2 w Multi :-) musze sie
    przyozyc do lektury :-D

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-01-09 20:29:42
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >A moglbys podac mi ich namiary nicki czy ksywy. jestem tu nowy

    Marcin, im może być trochę niezręcznie tak pisać na grupie, bo przeciez ich
    szefowie też to czytają (prawdopodobnie). Wyobraź sobie, że np. Ty miałbyś

    apisac o swojej pracy (nawet pod nazwiskiem!): "nie przychodź do nas, bo szef

    świnia i płacą mało." Trochę strach, prawda?
    Ale jest nadzieja. Może któryś z nich wpadnie na pomysł, żeby zarejestrować
    się pod nowym nickiem (jako np. Osama bin Laden) i z obcego komputera udzielić
    Ci rad. Do tego dochodzi mała zmiana uniemożliwiajaca namierzenie (np. kolega
    F. z Poznania wystąpi jako Genowefa z Warszawy) i sprawa załatwiona. Ja bym
    tak zrobił, żeby Ci co nieco podpowiedzieć, ale nie wiem czy oni tak zrobią.
    Pozdro
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-01-09 21:18:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "alexy" <a...@w...pl>
    > F. z Poznania wystąpi jako Genowefa z Warszawy) i sprawa załatwiona. Ja bym
    > tak zrobił, żeby Ci co nieco podpowiedzieć, ale nie wiem czy oni tak zrobią.

    I wcale im nie podsuwasz żadnych pomysłów... ;]]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2002-01-09 21:27:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > qrcze czytam dosc dokladnie - doliczylem sie 2 w Multi :-) musze sie
    > przyozyc do lektury :-D

    A wlasnie ciekaw jestem jaki wplyw mialy ich zainteresowania i udzielanie
    sie tutaj na dostanie do pracy.
    Czy bylo ooooo Panie F. czekalismy na Pana :)))
    Czy tez w swoim CV pisal: prowadze strone poswiecona ;))))))))) a oni nawet
    nie skojarzyli tego, bo nie czytaja pbb ??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 10. Data: 2002-01-10 06:46:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 22:27:14 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >Czy tez w swoim CV pisal: prowadze strone poswiecona ;))))))))) a oni nawet
    >nie skojarzyli tego, bo nie czytaja pbb ??? :)

    Po pierwsze to nie mam zamiaru dyskutowac o moich sluzbowych sprawach
    na grupie, ani jako Wojtek ani jako pani Genowefa z Wawy ;-))).
    Wiec przestancie zadawac klopotliwe pytania :-/
    Po drugie to powiem tylko tyle, ze dzialalnosc internetowa nie
    pozostaje bez wplywu na sprawy zawodowe.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl