  • 11. Data: 2007-02-15 18:02:38
    Temat: Re: [MultiBank] rachunki walutowe w GBP
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 18:56:01 +0100,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:
    [...]
    > No to ma opcję w mBanku czy Multi - GBP sobie ślicznie leżakują na koncie a
    > jak chcę PLN to sobie przewalutuje. BRE ma całkiem dobre kursy.

    No właśnie _jak_ sobie mają leżakować ? klient musi wpłacić złotówki i
    później przelać na RW-GBP (i tu mamy drugie przewalutowanie, pierwsze
    było w kantorze)
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 12. Data: 2007-02-15 19:14:16
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    po dzisiejszej wizycie w placówce dowiedziałem się że jest to związane ze
    szkoleniami kasjerów (walutowych), więc najwcześniej za 3-4 miesiące powinna
    być dostępna pełna obsługa gotówkowa GBP tak jak jest z EUR/USD.

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 13. Data: 2007-02-15 19:17:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 18:02:38 +0000 (UTC), Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >No właśnie _jak_ sobie mają leżakować ? klient musi wpłacić złotówki i
    >później przelać na RW-GBP (i tu mamy drugie przewalutowanie, pierwsze
    >było w kantorze)

    Skąd ty to drugie przewalutowanie bierzesz? Jeśli ktoś by przywiózł funty,
    wymienił w kantorze na złotówki, wpłacił na konto i przelał na rachunek w GBP to
    gratulacje za pomysłowość. :)

  • 14. Data: 2007-02-15 19:21:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 20:17:51 +0100,
    osoba podpisana: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > wymienił w kantorze na złotówki, wpłacił na konto i przelał na rachunek w GBP to

    Nie mów, ze nie znasz takich mistrzów :)
    Poza tym, multibank radośnie odcina się od ludzi którzy przywożą
    funciaki w walizkach. (Umowa z fiskusem ?)
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 15. Data: 2007-02-15 19:30:59
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 19:21:27 +0000 (UTC), Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Nie mów, ze nie znasz takich mistrzów :)

    Nie znam. :)

    >Poza tym, multibank radośnie odcina się od ludzi którzy przywożą
    >funciaki w walizkach. (Umowa z fiskusem ?)

    Raczej mają zbyt słabą infrastrukturę, żeby organizować jeszcze transporty
    waluty w te i we wte.

  • 16. Data: 2007-02-15 20:02:29
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    chyba nie czytacie wszytkich postów w tym wątku ;)
    dzisiaj byłem w placówce i dowiedziałem się że za ok. 3-4 miesiące będzie
    pełna obsługa gotówkowa, bo muszą się skończyć szkolenia dla kasjerów
    (walutowych).

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------

  • 17. Data: 2007-02-15 20:12:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 21:02:29 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Kubiczek <u...@g...com>
    napisała:
    > chyba nie czytacie wszytkich postów w tym wątku ;)

    Czytamy, czytamy, ale kolega musi się doszkolić z tego jak niusy są
    dystrybuowane i ja np. nie miałem wiadomości kolegi przed odpisaniem.

    KJ

  • 18. Data: 2007-02-15 20:29:08
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > No właśnie _jak_ sobie mają leżakować ? klient musi wpłacić złotówki i
    > później przelać na RW-GBP (i tu mamy drugie przewalutowanie, pierwsze
    > było w kantorze)

    Przelać z GB??

    Darek