  • Data: 2004-01-12 17:52:33
    Temat: Re: [MultiBank] paranoja z kartami kredytowymi
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli sugerujesz, ze *oprocz* zrezygnowania z odnawiania karty powinienem
    > jeszcze *dodatkowo* wypowiedziec umowe? No coz, wydawalo mi sie, ze jesli
    > skaldam dyspozycje o rezygnacji z odnawiania karty to wypowiedzenie umowy
    > rozumie sie samo przez sie. Jesli jednak nie, to moj komentarz o wysylaniu
    > popiolow i wykonywaniu innego tego typu czynnosci za pracownikow
    MultiBanku
    > uwazam jak najbardziej na miejscu :-]

    Nie, sugerowałem, zebyś się upewnił z terminem. Ale faktem jest, że umowę
    jakąkolwiek można wypowiedzieć tylko poprzez jej wypowiedzenie, prawda? :)
    Nie wiem jak jest w Twoim przypadku. Jeśli pobrali Ci opłatę niesłusznie -
    to reklamuj, na pewno oddzadzą kasę. Wyciągami się nie martw - a niech sobie
    przychodzą - przychodzą, to znaczy, że system działa prawidłowo (skoro karty
    nie zamknęli ;-)

    Pozdrawiam
    KK