  • 1. Data: 2004-01-12 08:41:40
    Temat: Re: [MultiBank] paranoja z kartami kredytowymi
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    a formalnie wszystko napewno bylo dobrze??? z ta rezygnacja z odnawiania
    czywiscie.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 2. Data: 2004-01-12 08:58:26
    Temat: [MultiBank] paranoja z kartami kredytowymi
    Od: "Marian Rusek" <m...@g...pl>

    Właśnie dostałem wyciąg z rachunku *nieistniejącej* karty kredytowej
    zawierający opłatę za inną, również *nieistniejącą* kartę kredytową.

    Mówią: to niemożliwe, my mówimy: to MultiBank!

    A było to tak:

    1) Miałem kartę Visa Credit MultiBanku ważną do 30 listopada 2003
    2) Dwa miesiące przed końcem ważności zrezygnowałem z odnawiania tej karty
    3) Nie dostałem nowej karty
    4) W dniu 12 grudnia 2003 na koncie karty pojawiła się operacja: opłata za
    wznowienie karty (70 zł)
    5) 30 grudnia złożyłem reklamację w tej sprawie
    6) Do tej pory nie dostałem odpowiedzi
    7) Dostałem za to wyciąg (nr. 14, data wydruku 2 stycznia 2004) zawierający
    żądanie zapłaty tej (i tylko tej, dla podejrzliwych) kwoty do 26 stycznia
    2004

    Uprzedzając zarzuty MultiFanow, ze "sam jesteś sobie winien, bo po co
    zrezygnowaleś z odnawiania tak wspaniałej karty" odpowiem, że:

    1) zrezygnowałem z przyczyn technicznych, gdyż chciałem zmienić datę cyklu
    rozliczeniowego, a w MultiBanku to (co jest usługá standardową w innych
    bankach np. PKO BP) można zrobić jedynie przez rezygnację ze starej karty
    2) przy okazji chciałem wziąść udział w promocji i dostać nową kartę za friko

    No i mam teraz za swoje, bo podobno nową kartę mogę dostać dopiero po
    wygenerowaniu dwóch pustych (?!) wyciągów ze starej karty. Czyli nigdy, bo
    tych 70 zł nie zamierzam zapłacić, więc pustych wyciągów nie będzie :-)))

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 3. Data: 2004-01-12 11:25:40
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Wła?nie dostałem wyci?g z rachunku *nieistniej?cej* karty kredytowej
    > zawieraj?cy opłatę za inn?, również *nieistniej?c?* kartę kredytow?.
    > Mówi?: to niemożliwe, my mówimy: to MultiBank!

    A ja mowie na to ING BSK ;-)

    Pisalem jakis czas temu jak to ten bank wznowil mi karte, z ktorej
    zrezygnowalem rok temu.

  • 4. Data: 2004-01-12 12:11:27
    Od: "Marian Rusek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał(a):

    > a formalnie wszystko napewno bylo dobrze??? z ta rezygnacja z odnawiania
    > czywiscie.

    Oczywiście. Przed końcem terminu ważności starej karty zlozylem wniosek o
    nową i miła pani w oddziale sprawdziła, że wszystko jest OK. Ba chciałem
    nawet oddać starą kartę, ale pani powiedziała, że po co, skoro mogę ją
    jeszcze używać przez parę dni aż do końca listopada ;-)

    Pewnie centrala w Łodzi życzy sobie, aby starą kartę pociąć, spalić i wysłać
    im popioły listem poleconym (aby mieli sobie czym posypać glowy :-))).

    Marian

  • 5. Data: 2004-01-12 12:28:35
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Marian Rusek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > nawet oddać starą kartę, ale pani powiedziała, że po co, skoro mogę ją
    > jeszcze używać przez parę dni aż do końca listopada ;-)

    Jest termin w regulaminie - bodajże 45 dni przed końcem - zachowałeś taki
    termin?

    > Pewnie centrala w Łodzi życzy sobie, aby starą kartę pociąć, spalić i
    wysłać
    > im popioły listem poleconym (aby mieli sobie czym posypać glowy :-))).

    To nie ma nic do rzeczy. Upewnij się, że wypowiedziałeś umowę na czas.

    Pozdrawiam
    KK

  • 6. Data: 2004-01-12 14:16:11
    Od: "Marian Rusek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KK <n...@n...com> napisał(a):

    > Jest termin w regulaminie - bodajże 45 dni przed końcem - zachowałeś taki
    > termin?

    Tak jest, pisalem przeciez, ze zrezygnowalem z odnawiania karty dwa miesiace
    przed uplywem jej waznosci. Zadzialalo, bo

    1) nie dostalem nowej karty (stara utracila waznosc 30.11)
    2) karta zniknela z podgladu w internecie (2.01)
    3) przy skladaniu wniosku o nowa karte wszystko zostalo sprawdzone przez
    pracownika MultiBanku

    > To nie ma nic do rzeczy. Upewnij się, że wypowiedziałeś umowę na czas.

    Czyli sugerujesz, ze *oprocz* zrezygnowania z odnawiania karty powinienem
    jeszcze *dodatkowo* wypowiedziec umowe? No coz, wydawalo mi sie, ze jesli
    skaldam dyspozycje o rezygnacji z odnawiania karty to wypowiedzenie umowy
    rozumie sie samo przez sie. Jesli jednak nie, to moj komentarz o wysylaniu
    popiolow i wykonywaniu innego tego typu czynnosci za pracownikow MultiBanku
    uwazam jak najbardziej na miejscu :-]

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 7. Data: 2004-01-12 17:52:33
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > rozumie sie samo przez sie. Jesli jednak nie, to moj komentarz o wysylaniu
    > popiolow i wykonywaniu innego tego typu czynnosci za pracownikow

    Nie, sugerowałem, zebyś się upewnił z terminem. Ale faktem jest, że umowę
    jakąkolwiek można wypowiedzieć tylko poprzez jej wypowiedzenie, prawda? :)
    Nie wiem jak jest w Twoim przypadku. Jeśli pobrali Ci opłatę niesłusznie -
    to reklamuj, na pewno oddzadzą kasę. Wyciągami się nie martw - a niech sobie
    przychodzą - przychodzą, to znaczy, że system działa prawidłowo (skoro karty
    nie zamknęli ;-)

    Pozdrawiam
    KK

  • 8. Data: 2004-01-12 20:57:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 12 Jan 2004 08:58:26 +0000 (UTC), "Marian Rusek"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >żądanie zapłaty tej (i tylko tej, dla podejrzliwych) kwoty do 26 stycznia

    Najwyrazniej cos maja pokopane w systemie. U mnie bylo to tak:
    1 listopada zrezygnowalem telefonicznie ze wznawiania kk waznej do
    31.12.2003
    Nowej karty nie dostalem.
    W pierwszych dniach stycznia 2004 zobaczylem w necie, ze moja karta
    jest AKTYWNA, ma date waznosci 31.12.2003, i ze naliczona zostala
    oplata za wydanie karty.
    Zlozylem telefoniczna reklamacje. Pan poprosil o telefon kontaktowy.
    Kilka dni pozniej zobaczylem w necie, ze w operacjach doszla pozycja
    ZWROT OPLATY za wydanie karty. Nikt nie zadzwonil.
    Czekam co bedzie za rok :)
    no i czy przez ten rok beda przychodzic wyciagi.
    Wnioski - skoro to nie tylko u mnie tak, to maja cos skopane. Ludzie
    skladaja reklamacje wiec wiedza, ze maja skopane. Nieladnie, ze sami
    nie koryguja, tylko dopiero po zlozeniu reklamacji. Jesli Twoja
    reklamacja nie zadzialala - zadzwon i solidnie opierdol :)

    PG

  • 9. Data: 2004-01-13 11:54:13
    Od: "Marian Rusek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KK <n...@n...com> napisał(a):

    > Wyciągami się nie martw

    To też właśnie się nie martwie i ten ostatni wyciąg zamierzam zignorować
    zgodnie ze zdrowym rozsądkiem.

    > przychodzą, to znaczy, że system działa prawidłowo (skoro karty
    > nie zamknęli ;-)

    No właśnie obawiam się, że nie do końca prawidłowo. 14 wyciągów do karty
    ważnej przez rok, to jak dla mnie trochę za dużo. Dlatego profilaktycznie
    wyzeruję stan konta w dniu w którym zazwyczaj zachodziła automatyczna spłata
    ;-) Bo mimo, że kartę mam niby zamkniętą (tzn. zniknęła z podglądu w inecie)
    to kto wie, czy system MultiBanku również zachowuję się zgodnie ze zdrowym
    rozsądkiem...

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 10. Data: 2004-01-13 11:57:31
    Od: "Marian Rusek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzięki, miło mi, że nie jestem sam ;-) Chociaż z drugiej strony wolałbym, aby
    nkt inny nie miał żadnych kłopotów z MultiBakiem. Mam tu oczywiście na myśli
    wyłącznie klientów, bo szefostwu działu kart należy się kara :-]]]

    Pozdrawiam,

    Marian