  • 11. Data: 2008-01-02 07:29:06
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Dec 2007 14:03:33 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Generalnie zero jakiejs dobrej woli czy poczucia przyzwoitosci ze strony
    > banku. Reklamacji na razie zadnej nie skladalem, bo nie wiem za bardzo
    > na co. Tak mysle czy by z tego czegos wiekszego nie skrecic. :-)

    Czyli mimo tego, że niby coś się ruszyło to jednak w sprawach
    fundamentalnych dalej nic się tam nie zmieniło - jednym słowem *beton*!
    A już mi ostatnio zaczęło chodzić po głowie przeniesienie dwóch kk do
    nich po tym jak zrobili zwolnienie za ilość wykonanych transakcji, ale
    jak tak czytam to się zaczynam poważnie zastanawiać czy warto wchodzić do
    tej samej rzeki dwa razy czyli prosić się znowu o kłopoty ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-01-02 18:18:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > jak tak czytam to się zaczynam poważnie zastanawiać czy warto wchodzić do
    > tej samej rzeki dwa razy czyli prosić się znowu o kłopoty ;)

    Ale jak juz karte dostaniesz to masz najlepszy podglad online w PL oraz
    banalne warunki wymagane do zwolnienia z oplaty rocznej (nawet dla Golda
    ze sporym - jak dla przecietnego czlowieka - limitem tez wystarczy
    zaplacic karta 120 razy/rok - ja przez 2 miesiace juz wystukalem 60
    zakupow, a uzywalem tez jeszcze karty Citi z kilka razy).

    Osobiscie polecam, aczkolwiek tez mialem z nimi przeboje. Tyle, ze
    lepsze przynajmniej znajome przeboje niz jakies pseduo cyrki np. w ING,
    gdzie zeby podpiac karte do pogladu online, trzeba zakladac jakies
    dodatkowe konta, wszystko trwa wiele dni, do tego np. mimo ze karta jest
    aktywowana to dziala dopiero za 2 dni itp. itd.

    Ja zostaje przy kartach/kontach BRE oraz Citi. Reszta do kasacji :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-01-02 22:01:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:flfeg2$iue$2@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > do
    > tej samej rzeki dwa razy czyli prosić się znowu o kłopoty ;)

    Kontrolnie udałem się dziś do oddziału dokonać wpłaty gotówki w okienku.
    Byłem ciekawy jak zostanie rozwiązana kwestia prowizji. Pani była jednak
    przygotowana (jak można przypuszczać nie byłem pierwszy z tego rodzaju
    kwestią). Po moim stwierdzeniu, że zamierzam dokonać bezprowizyjnej wpłaty z
    powodu braku ważnej karty debetowej, na wplacie bez żadnej dyskusji pojawił
    się napis "karta w produkcji" i była ona bezprowizyjna.

    Na pytanie czy wypłaty gotówkowe w okienku w dowolnej kwocie poniżej granicy
    awizowania będą także bezprowizyjne, otrzymałem odpowiedź, że tak.

    Na pytanie kiedy mogę spodziewać się karty i jak to wgląda w przypadku
    innych klientów otrzymałem odpowiedź: nie wiemy.

    marekz

  • 14. Data: 2008-01-03 17:13:24
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Na pytanie kiedy mogę spodziewać się karty i jak to wgląda w przypadku
    > innych klientów otrzymałem odpowiedź: nie wiemy.

    Takie odpowiedzi lubię: krótkie, treściwe, bez kitowania :)

  • 15. Data: 2008-01-04 00:12:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Jan 2008 18:13:24 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > Takie odpowiedzi lubię: krótkie, treściwe, bez kitowania :)

    No odrobiny szczerości nigdy za wiele ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2008-01-04 00:22:49
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jan 2008 19:18:10 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > zaplacic karta 120 razy/rok - ja przez 2 miesiace juz wystukalem 60
    > zakupow, a uzywalem tez jeszcze karty Citi z kilka razy).

    No fakt, że warunki są całkiem miłe a szczególnie te 120 na rok. Co do
    reszty to jednak mBank wygrywa, bo podgląd ma tak samo dobry (kwestie
    kolorystyczne pomijam) a konto do kk mamy za darmo, więc ewentualna
    szybsza spłata lub automatyczna spłata jest za darmo - w multi musimy
    zapłacić 4 zł (fakt, że dostajemy darmowe przelewy).

    > Osobiscie polecam, aczkolwiek tez mialem z nimi przeboje. Tyle, ze
    > lepsze przynajmniej znajome przeboje (...)

    No ja akurat byłem ostatnio w pobliżu i przełamałem się i mówie zaglądne.
    No i się okazało, że na party line źle mi powiedzieli, bo nie można
    przenieść dwóch kk do multi i otrzymać jedną większą. To mi Pani
    zaproponowała, że da mi dwie, no to jak się pytam "A po co mi to?" a Pani
    do mnie szczerze "Nie wiem". Później chciała żebym przeniósł chociaż
    jedną, ale jakoś stanął mi przed oczami post Marka i ta karta która nie
    wiadomo kiedy przyjdzie i się rakiem wycofałem.

    > Ja zostaje przy kartach/kontach BRE oraz Citi. Reszta do kasacji :)

    Ja też muszę trochę stadko przykasować i szukam jakiegoś MC z dobrym
    przelicznikiem i wychodzi, że chyba Milenium ale po lekturze grupy to też
    mam taką wizję, że po co mi kłopoty ;)

    PS A jak tam ta Twoja reklamacja w Multi?

    Xenocide

  • 17. Data: 2008-01-04 05:16:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2008 00:22:49 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:
    [...]
    > Ja też muszę trochę stadko przykasować i szukam jakiegoś MC z dobrym
    > przelicznikiem i wychodzi, że chyba Milenium ale po lekturze grupy to też
    > mam taką wizję, że po co mi kłopoty ;)

    E tam. Ja w mille mam mc i na razie "problemy" jakie stwierdziłem to:
    1. niemożność przesunięcia sobotniego dnia spłaty na dzień pracy kiru
    ( :) )
    2. konieczność (?) pofatygowania się do oddziału, zeby ubezpieczenia
    wyłaczyć.
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 18. Data: 2008-01-04 07:08:20
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Fri, 4 Jan 2008 05:16:55 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > E tam. Ja w mille mam mc i na razie "problemy" jakie stwierdziłem to:
    > 2. konieczność (?) pofatygowania się do oddziału, zeby ubezpieczenia
    > wyłaczyć.

    Konieczności brak, ale już nie pamiętam, czy nie zaznaczałem tego we
    wniosku, czy dopiero przy aktywacji.

    AK

  • 19. Data: 2008-01-04 16:37:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > szybsza spłata lub automatyczna spłata jest za darmo - w multi musimy
    > zapłacić 4 zł (fakt, że dostajemy darmowe przelewy).

    Jest jeszcze jedna roznica. Karta mBanku po 1 miesiacu wyglada jak
    szmata. A karty Multi sa teraz nowej i lepszej jakosci.

> [...]
    > jedną, ale jakoś stanął mi przed oczami post Marka i ta karta która nie
    > wiadomo kiedy przyjdzie i się rakiem wycofałem.

    A co to za oddzial ?

    > Ja też muszę trochę stadko przykasować i szukam jakiegoś MC z dobrym
    > przelicznikiem i wychodzi, że chyba Milenium ale po lekturze grupy to też
    > mam taką wizję, że po co mi kłopoty ;)

    No niestety z Millenium bywa roznie :)

    > PS A jak tam ta Twoja reklamacja w Multi?

    Nijak, w toku :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-01-04 16:38:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > 2. konieczność (?) pofatygowania się do oddziału, zeby ubezpieczenia
    > wyłaczyć.

    WTF ? Ja wylaczlem telefonicznie. Zarowno VISA jak i MC.

    --
    Mithos