  • 11. Data: 2004-12-07 22:00:04
    Temat: Re: Multi-promocyjne multizestawy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 21:51:01 +0100, Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    wklepał(-a):

    > No to łyżka dziegciu: Multibank schodzi na... operatora GSM. Jak już
    >ktoś jest klientem na tyle aktywnym, że od dawna korzysta z wszystkich
    >tych trzech produktów, to może sobie tylko popatrzeć, jak operator, ops,
    >bank promuje lewusów, którzy dotąd nie chcieli się z bankiem zbytnio
    >utożsamiać.

    A ty co, żale tu wylewasz? Na tym polegają promocje, że nie każdy się na nie
    załapuje. Może byś chciał "sprawiedliwości społecznej"?

  • 12. Data: 2004-12-08 10:29:41
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote in message
    > Będzie przynajmniej gotowy argument, jak się człowiek będzie
    > zastanwiał, czy nie zacząć szukać czegoś nowego.

    Chyba nie do końca przyjrzałeś się zestawom. Nie jest to - owszem - szczyt
    marzeń, ale z działaniami GSM nie ma to wiele wspólnego. Przede wszystkim
    uwzględnion dotychczasowych klientów - w 4 na 5 zestawów - możesz zamówić
    dodatkowy produkt, a nawet dwa dodatkowe produkty. Jest to więc spory plus
    do tego co mamy zazwczyaj na rynku.
    A szczyt marzeń? Cierpliwości - konkurencja zrobi swoje z czasem, nikt inny
    za nią tego nie zrobi ;)

    pzdr
    topjes

  • 13. Data: 2004-12-08 16:32:48
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
> [...]
    plus
    > do tego co mamy zazwczyaj na rynku.
    > A szczyt marzeń? Cierpliwości - konkurencja zrobi swoje z czasem, nikt

    Będę się upierał, że ma wiele wspólnego: to promocja dla
    nie-klientów (jeden zestaw) lub zachęta "prepaidowców" (cztery zestawy),
    żeby przeszli "na abonament". Dla mnie nia ma nic. Jest za to
    oczekiwanie na wolny czas doradczyni w oddziale, którą po wstępnych
    ustaleniach osobistych poprosiłem e-mailem o wyjaśnienie kilku
    szczegółów z zapisów umowy (biedna nie ma czasu, żeby przekazać moje
    pisemne pytania do centrali, a następnie odpowiedź centrali mnie).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 14. Data: 2004-12-08 16:57:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 17:32:48 +0100, Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    wklepał(-a):

    > Będę się upierał, że ma wiele wspólnego: to promocja dla
    >nie-klientów (jeden zestaw) lub zachęta "prepaidowców" (cztery zestawy),
    >żeby przeszli "na abonament".

    No ale co ty byś właściwie chciał? Potrollować chcesz czy może jakieś konkrety
    wreszcie podasz?

  • 15. Data: 2004-12-08 18:13:18
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cp7faa.1dc.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
> [...]
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    > wklepał(-a):

    > No ale co ty byś właściwie chciał? Potrollować chcesz czy może jakieś

    Chciałbym, żeby bank... zresztą cokolwiek napiszę (że chcę większej
    opieki dla siebie jako stałego klienta, ze nie chcę żeby bank wydawał
    więcej na pozyskanie nowych niż utrzymanie starych klientów itp.), to i
    tak Twoim zdaniem pewnie będzie źle. Zechcesz pewnie rzucić frazesem, że
    to nie w interesie banku i jego klientów, choć takie stwierdzenia mimo
    że łatwo się rzuca, nie zawsze muszą być słuszne. Więc może zamiast pluć
    się tak od razu o trollowanie, przyjmij moje wypowiedzi jako wyrażenie
    opinii i howgh? W końcu czy nie do tego służą grupy news (no, może z
    wyjątkiem TWA pl.rec.ogrody)? Poza tym wątek zaczął się od wyrażenia
    opinii - do zaczynającego wątek jakoś nie miałeś do tej pory pretensji o
    trollowanie.
    A w ogóle: co jest takiego intrygującego w tym słowie, że coraz
    częściej ludzie próbują nim niszczyć adwersarzy, kiedy brakuje im
    konkretnych argumentów?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 16. Data: 2004-12-08 18:32:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 19:13:18 +0100, Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >to nie w interesie banku i jego klientów, choć takie stwierdzenia mimo
    >że łatwo się rzuca, nie zawsze muszą być słuszne.

    Naprawdę tak trudno wyrazić swoje oczekiwania? Pomarudzić pewnie łatwiej.

  • 17. Data: 2004-12-08 18:42:39
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cp7ksb.1dc.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
> [...]
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    > wklepał(-a):

    > Naprawdę tak trudno wyrazić swoje oczekiwania? Pomarudzić pewnie

    No. W końcu (wyciąłeś to z mojego posta) i news, i ten wątek są
    między innymi po to, żeby móc - mówiąc delikatniej - wyrazić swoją
    opinię.
    Ja wyraziłem. A Ty we mnie "trollowaniem" rzuczsz :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 18. Data: 2004-12-08 19:17:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 19:42:39 +0100, Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >opinię.
    > Ja wyraziłem. A Ty we mnie "trollowaniem" rzuczsz :-)

    Chodziło mi o to, że nie napisałeś czego oczekujesz jako "aktywny" klient.

  • 19. Data: 2004-12-08 19:47:15
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cp7ng5.1dc.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Chodziło mi o to, że nie napisałeś czego oczekujesz jako "aktywny"
    klient.

    Jak to nie :-) A to:

    >że chcę większej
    >opieki dla siebie jako stałego klienta, ze nie chcę żeby bank wydawał
    >więcej na pozyskanie nowych niż utrzymanie starych klientów

    To nie są konkrety? :-P

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 20. Data: 2004-12-08 20:13:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 20:47:15 +0100, Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    wklepał(-a):

    > Jak to nie :-) A to:

    > To nie są konkrety? :-P

    To są ogólniki. Opieki to się można w szpitalu domagać. ;)