  • 1. Data: 2004-12-07 18:31:21
    Temat: Multi-promocyjne multizestawy
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie!

    Muszę pochwalić Multibank. Teraz jest promocja na Multizestawy. Można mieć
    konto, kartę i kredyt bez opłat.

    No pięknie, pomyślałem sobie. Dla zabawy spróbuję sobie wyrobić kartę
    kredytową. A co ;)

    Mam tam konto od lutego tego roku, wypełniłem wniosek przez Internet,
    określiłem swoje potrzeby na 3000 złotych i czekam :)

    Po dwóch dniach telefon z placówki w Katowicach na ulicy Powstańców czy
    mogę podejść i podpisać papiery. Okazało się, że to co wypełniłem przez Net
    nie wystarcza. Trzeba jeszcze to samo na papierze. Nie ma problemu.
    Wypełniłem

    Minęło kilka dni i postanowiłem zajrzeć do placówki i zapytać co z moim
    wnioskiem tak dla porządku, choć nie bardzo wierzyłem w pozytywny finał.

    Zachodzę, pytam a tutaj zaskoczenie. Mam przyznaną Visę Classic Credit z
    limitem 3000 i karta powinna dotrzeć do mnie w piątek lub najpóźniej w
    poniedziałek

    Przyznam szczerze, że jestem zaskoczony, bo:

    1. Tak szybko zadziałali
    2. Przyznali mi tyle, ile chciałem

    Plus dla Multibanku

    Czy ja już kiedyś mówiłem, że obsługa w tej placówce w Katowicach jest
    bardzo kompetentna? Zaglądam tam dość rzadko, ale zawsze jestem przyjmowany
    z uśmiechem

    Niniejszym więc wazelinuję ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-12-07 19:05:30
    Temat: Re: Multi-promocyjne multizestawy
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czy ja już kiedyś mówiłem, że obsługa w tej placówce w Katowicach jest
    > bardzo kompetentna? Zaglądam tam dość rzadko, ale zawsze jestem
    > przyjmowany z uśmiechem

    Napisz lepiej ile to % Twoich średnich miesięcznych zarobków. Bo jak
    zarabiasz 50k miesięcznie to te 3k wyglądają marnie ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2004-12-07 19:31:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 19:31:21 +0100, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wklepał(-a):

> [...]
    >konto, kartę i kredyt bez opłat.
    >
    >No pięknie, pomyślałem sobie. Dla zabawy spróbuję sobie wyrobić kartę

    Jak rozumiem, miałeś już kredyt odnawialny?

  • 4. Data: 2004-12-07 20:14:43
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Napisz lepiej ile to % Twoich średnich miesięcznych zarobków. Bo jak
    > zarabiasz 50k miesięcznie to te 3k wyglądają marnie ;))

    Przekracza znacznie oficjalne zarobki ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-12-07 20:15:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jak rozumiem, miałeś już kredyt odnawialny?

    Tak, ale dali mi na odczepnego tylko 1000 :(

    Przenosiłem z Mbanku, gdzie miałem 2000 na piękne oczy i zrobiłem błąd :(

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-12-07 20:20:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przekracza znacznie oficjalne zarobki ;)

    O! I to jest znacznie ważniejsza informacja niż to jaki dostałeś limit.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-12-07 20:47:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > określiłem swoje potrzeby na 3000 złotych i czekam :)
    > Przyznam szczerze, że jestem zaskoczony, bo:

    Taaa, też byłem tam zapytać o zestaw:
    -historia z innego banku koniecznie z pieczątkami,
    jak beż to wymagana oponia o kliencie (z pieczątką, ma się rozumieć)
    -zaświadczenie z US (mam DG) o niezaleganiu,(z pieczątką, a jakże ;-))
    albo dowody wpłat podatku z x-miesięcy z pieczątkami
    -dowody wpłat na ZUS z x-miesięcy z pieczątkami
    -zaświadczenie z US o dochodach albo kopia PIT-5
    oczywiście kompletnie opieczętowane
    -nie pamiętam co jeszcze, ale z pieczątką koniecznie

    Darowałem sobie,
    bo te pieczątki, to śniłyby się mi po nocach chyba,
    nim zebrałbym całą kolekcję ...

    > Niniejszym więc wazelinuję ;)
    To ja sypię piaskiem dla równowagi ;)

    St.

  • 8. Data: 2004-12-07 20:51:01
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Witajcie!
    >
    > Muszę pochwalić Multibank. Teraz jest promocja na Multizestawy. Można
    mieć
    > konto, kartę i kredyt bez opłat.

    No to łyżka dziegciu: Multibank schodzi na... operatora GSM. Jak już
    ktoś jest klientem na tyle aktywnym, że od dawna korzysta z wszystkich
    tych trzech produktów, to może sobie tylko popatrzeć, jak operator, ops,
    bank promuje lewusów, którzy dotąd nie chcieli się z bankiem zbytnio
    utożsamiać.
    Będzie przynajmniej gotowy argument, jak się człowiek będzie
    zastanwiał, czy nie zacząć szukać czegoś nowego.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-12-07 20:54:00
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    S.T. wrote:

    > (mam DG)

    To wszystko wyjasnia. W Polsce robi sie wszystko by tepic(albo przynajmniej
    mocno utrudniac zycie) DG...

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 10. Data: 2004-12-07 20:59:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

    > To wszystko wyjasnia. W Polsce robi sie wszystko by tepic(albo przynajmniej
    > mocno utrudniac zycie) DG...

    To mi przypomina mojego szefa. Jak słyszy gdzieś w TV, że rząd chce coś tam
    ułatwić dla właścicieli firm albo uprościć jakieś procedury to już jest
    chory ;)

    Zawsze pyta w takim przypadku, ile go to będzie kosztować i kiedy to zniosą
    ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*