  • 1. Data: 2005-04-26 16:03:30
    Temat: [Multi] Procedury (KK) - absurd albo humor
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Taka historyjka na temat moich przygod z KK w Multi :-)

    Posiadam KK w Multi od ok. 2 lat - limit zabezpieczony lokata.
    Z karty jestem super zadowolony - niezle kursy, najlepszy
    jaki znam interface internetowy, od razu info o blokadach itd.
    Autosplata z Multikonta, zdjecie itd... Dla mnie - karta idealna.

    Kosztuje jednak te 70 zl, ktorych na grace period nawet nie
    jestem w stanie odzyskac, o zysku nie mowiac. Jako, iz
    studentem jestem jeszcze a pojawila sie oferta "studencka"
    z karta za 0 zl przy wysokiej sredniej to pomyslalem, ze zamienie
    karte na takaz wlasnie, z troche nizszym limitem ale za darmo.

    Pierwsze podejscie - za namowa pracownika oddzialu pisze pismo
    do dzialu kredytow z prosba o "zmiane warunkow prowadzenia karty",
    dolozylem do tego jeszcze umowy-zlecenia, wspomnialem
    o perfekcyjnej obsludze karty itd. Dostalem telefon "to se ne da".
    Musze zamknac karte i otworzyc nowa, na nowych warunkach. Aneks
    do umowy jest dokumentem nieznanym. Blokady z lokaty tez mi nie
    zdejma przy dochodach, jakie mam na papierkach (dla normalnej
    opcji, nie studenckiej). Laczyc "opcji tez sie nie da".

    Podejscie drugie - przychodze do oddzialu, gdzie moje dokumenty
    mialy zostac wyslane. Chce zamknac karte i zalozyc nowa.
    Karta to tak skomplikowany produkt, ze tylko niektorzy pracownicy
    sa wtajemniczeni. Czekam sobie grzecznie, wyjasniam sytuacje
    - dowiaduje sie, ze mozemy zrobic "tak jak to sobie wymyslilem ;-)"
    tylko dokumenty trzeba znalezc. Jak beda to dostane telefon
    i podpiszemy papierki.

    Po koncu udaje sie skontaktowac - tak - dokumenty sie znalazly,
    tak - karte moge dostac na warunkach studenkich z maksymalnym
    limitem dla tej opcji (nie mozna laczyc limitu "studenckiego"
    z dochodami), ale... dopiero po 6 miesiacach od zamkniecia
    poprzedniej karty!!!

    Od zawsze wiedzialm, ze procedury BRE sa dosc malo elastyczne,
    ale zeby do tego byly absurdalne? Rozumiem ogolnie, jaka jest
    idea takiego przepisu, ale akurat w tej sytuacji bank proponuje
    mi rozwiazanie, ktore jest zle zarowno dla mnie jako klienta
    (zostaje przez 6 miesiecy bez karty) jak i dla siebie (nie
    korzystam z ich produktu przez pol roku i szansa, ze przeniose
    sie w miedzyczasie do konkurencji jest wiecej niz duza!).
    Dodatkowo za te 6 miesiecy studentem juz nie bede i oferta nie
    bedzie mnie nawet dotyczyc...

    Oczywiscie moge sobie przez ten czas uzywac innych kart, ale
    jesli przez pol roku bede potrafil sie bez niej obejsc, to po
    co w sumie mam sie znowu o nia starac :-) A klientem nie jestem
    raczej takim zlym - wliczajac wakacje, kiedy place za kilka
    osob spokojnie wydaje ta karta 12-15k pln rocznie. A w sumie
    moglbym wydawac wiecej, gdybym byl jakos za to premiowany.

    Nadmienie, ze osoby, z ktorymi rozmawialem byly zawsze bardzo
    uprzejme, mile, nawet kompetentne (pani z oddzialu na ul. Garbary
    zapewniala, ze upewniala sie co do mojego przypadku na szkoleniu
    i na prawde nic innego nie mozna zrobic). Ale glupia procedura
    pozostaje absurdem, niezaleznie od dodatkowych staran.

    W tej chwili jeszcze sie waham czy zaplacic za kolejny rok uzytkowania
    czy zrezygnowac. Ale jestem blizej tego drugiego. Nie moge popierac
    glupich rozwiazan. Mam jeszcze debetowa VC w Multi jakby co a za 70
    zl oplaty rocznej mam calkiem sporo kufli zlocistego napoju ;-)

    A moze przeniesc sie do BPH? Ale za podglad w necie poza promocja
    licza sobie chyba 3zl/mc?

    --
    Pozdrawiam zyczac milego wieczoru :-)
    Wilczek

  • 2. Data: 2005-04-26 18:32:34
    Temat: Re: [Multi] Procedury (KK) - absurd albo humor
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >z karta za 0 zl przy wysokiej sredniej to pomyslalem, ze zamienie
    >karte na takaz wlasnie, z troche nizszym limitem ale za darmo.

    Probowales negocjowac? Zwolnienie z oplaty z ruch na karcie (jesli
    wykorzystujesz blisko limitu), zwolnienie przy obiecaniu miesiecznych
    wplywow na konto. Mozna sie dogadac.

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-04-26 18:41:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 26 Apr 2005 18:03:30 +0200, "Wilczek" <w...@k...pl>
    wrote:

    >A moze przeniesc sie do BPH? Ale za podglad w necie poza promocja
    >licza sobie chyba 3zl/mc?

    Jesli zalezy ci na podgladzie w necie to nie rob tego. Dostaniesz
    ciezkej nerwicy :-) W skrocie - dane nie tylko mocno nieaktualne, ale
    czesto wrecz nieprawdziwe, rozniace sie od siebie znacznie te same
    pozycje w kilku miejscach serwisu i inne tego typu kwiatki.
    A promocja jest nieoficjalna i nieustajaca - az tyle czelnosci nie
    maja, zeby za takie badziewie pobierac oplate :-)

    G.

  • 4. Data: 2005-04-26 18:57:34
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > A promocja jest nieoficjalna i nieustajaca - az tyle czelnosci nie
    > maja, zeby za takie badziewie pobierac oplate :-)

    to prawda. wyrobilem sobie karte bph z ciekawosci. sama karta ok, plastik
    fajny, ale inet...... tragedia. to juz inet citka (sic!!) jest lepszy :)

  • 5. Data: 2005-04-26 19:58:24
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    mm napisał(a):

    > to prawda. wyrobilem sobie karte bph z ciekawosci. sama karta ok,
    > plastik fajny, ale inet...... tragedia. to juz inet citka (sic!!) jest
    > lepszy :)

    A podgląd przez net KK ING BŚ? Jak tam to jest rozwiązane?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2005-04-26 21:18:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > czesto wrecz nieprawdziwe, rozniace sie od siebie znacznie te same
    > pozycje w kilku miejscach serwisu i inne tego typu kwiatki.

    Znaczy co się konkretnie może różnic?
    Bo jak ktoś ma tylko kartę i dostęp inernetowy do rachunku karty, to za dużo
    tych 'miejsc serwisu' nie ma.
    Raptem całe dwa.
    A jeśli ktoś chce po prostu choćby orientacyjnie wiedzieć, czy ma dostępne
    na karcie 500zł, czy 3000zł, to jest to chyba jedyna sensowna alternatywa.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 7. Data: 2005-04-26 21:54:39
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Piotr Gralak wrote:

> [...]
    > A promocja jest nieoficjalna i nieustajaca - az tyle czelnosci nie
    > maja, zeby za takie badziewie pobierac oplate :-)

    a czy żeby mieć ten podgląd (dobrze rozumiem, że nie jest pobierane 3zł)
    trzeba mieć jakieś konto typu seza@m czy jak to się u nich nazywa, czy
    wystarczy tylko KK?

    pozdr
    trainer

  • 8. Data: 2005-04-27 09:55:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a czy żeby mieć ten podgląd (dobrze rozumiem, że nie jest pobierane
    > 3zł) trzeba mieć jakieś konto typu seza@m czy jak to się u nich
    > nazywa, czy wystarczy tylko KK?

    Wystarczy KK. Na opłatę 3 PLN jest nieustająca promocja, ale wykluczyć nie
    można, że w najmniej oczekiwanym momencie się skończy.

  • 9. Data: 2005-04-27 18:25:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Apr 2005 11:55:07 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Wystarczy KK. Na opłatę 3 PLN jest nieustająca promocja, ale wykluczyć nie
    >można, że w najmniej oczekiwanym momencie się skończy.

    I nawet idzie ku lepszemu. Wczoraj mialem date wyciagu, a juz dzis sa
    prawidlowe dane - nie tylko kwota minimalna i data, ale nawet kwota
    calkowita <szok> (na ktora niedawno jeszcze czekalem tydzien)
    A skoro sie polepsza, to pewnie niedlugo dziabna 3 zl. Mam tylko
    nadzieje, ze nie beda obciazac za te wszystkie miesiace wstecz.

    G.

  • 10. Data: 2005-04-28 15:37:46
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Wystarczy KK. Na opłatę 3 PLN jest nieustająca promocja, ale wykluczyć nie
    > można, że w najmniej oczekiwanym momencie się skończy.

    No ale nadal trwa . Tym razem do 31.07
    Info z kartykredytowe.pl

    pozd
    Adam