eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln › Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
  • Data: 2003-03-07 19:34:22
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m34r6fp10f.fsf@defiant.pm.waw.pl...
    > "ROBBO 2" <r...@o...pl> writes:

    > Zastanawiam sie tylko, czy jesli mamy swiadomosc popelnienia przestepstwa,
    > to nie popelniamy kolejnego, nie skladajac zawiadomienia o przestepstwie?

    a co ci kolego przeszkadza w tym, ze gosc oglosil oficjalnie, ze z checia
    przyjmie na swoje konto wplaty po np 1 PLN a niektorym z tego tytulu
    wyplaci np. 10 PLN?
    czy ktos gdzies kogos do czegos zmusza, naklania?
    Ciekaw jestem, kto jest na tyle "madry" i trzepniety by sie podniecac czyms
    takim i robic z tego afere...
    Ludzie, sami sobie sie przygladnijcie! czego sie czepiacie, hehe... ;-)
    jak dzieci w przedszkolu...

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl