eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln › Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
  • Data: 2003-03-08 21:27:56
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7503.00000d44.3e6a3697@newsgate.onet.pl...

    > Zdecydowanie nie masz racji. To nie jest podniecanie się i czepianie. To
    jest
    > po prostu sprawa nadająca się do prokuratora. Facet składa oficjalną
    ofertę
    > (wraz z odpowiednim kontem) nie mając najprawdopodobnie odpowiednich
    pozwoleń
    > do prowadzenia takiej działalności. Ilu już ludzi w swojej naiwości
    nabrało się
    > na podobne propozycje. Dlatego też nie można takiego postępowania
    > usprawiedliwiać a tym bardziej obracać w żart. Tensor1

    Chwila moment... jakie twoim zdaniem gosc potrzebuje zezwolenia by moc
    przyjac od osob trzecich gigantyczne wplaty na swoje konto na poziomie 1
    PLN? Czy jesli ja tobie z dobrego serca bede chcial dac np. 2 zl tak jak
    ludzie daja biedakom itp. to wszyscy oni i ty potrzebujecie na to
    zezwolenia? To mnie zaskoczyles...
    Teraz dalej, jak ten koles, ktory to sobie wymyslil, chce komus dac za to 10
    PLN czy ile tam pisal to kto teraz potrzebuje twoim zdaniem stosownych
    zezwolen? On aby mogl dac innym czy inni by mogli dostac od niego?
    Piszesz, ze wielu naiwnych sie nacielo... jesli ktos sie nacial to jest
    bezdennie glupi lub nie wyjasniono mu w pelni zasady dzialania. Tu z tego co
    czytalem, gosc napisal ze przyjmuje wplaty na poziomie 1 PLN i wielokrotnosc
    a co ktorejs tam osobie wyplaca chyba 10 PLN ale tak, by i ten
    "pomyslodawca" zarobil - proste jak kij od miotly! Gdzie tu jest naciaganie
    kogokolwiek? Sprawa jest jasna - placisz i ryzykujesz - albo trafisz albo
    nie... zakldajac ze ten koles fucktycznie komukolwiek wyplaci ;)
    Napiszcie prosze, co w tym jest tak nieprawdopodobnie zlego i niemoralnego
    by tyle o tym pisac i robic z tego dym... ??
    ludzie graja w lotka, chodza do kasyn... to wszystko dziala dokaldnie natej
    samej zasadzie - tez masz piramide - kilkaset tysiecy łosi - Polaków kupuje
    numery w Lotku - trafia paru szczesciarzy - piramida z jeszcze wieksza
    przewalka niz pozostale... - czepcie sie tego!

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl