eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln › Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
  • Data: 2003-03-08 18:29:44
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "MaDeR" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fucktycznie tak moze to wygladac jednak nie znam tego gostka, ktory to
    > wymyslil i napisal.
    > Rozbraja mnie jednak takie podejcsie ludzi do tak plaskich rzeczy... ;)
    > Widze, ze ludzie nie maja sie juz czym podniecac i czego czepiac... ;)
    >

    > --
    > --~=>  Mohammed  <=~--  N...@o...pl

    Zdecydowanie nie masz racji. To nie jest podniecanie się i czepianie. To jest
    po prostu sprawa nadająca się do prokuratora. Facet składa oficjalną ofertę
    (wraz z odpowiednim kontem) nie mając najprawdopodobnie odpowiednich pozwoleń
    do prowadzenia takiej działalności. Ilu już ludzi w swojej naiwości nabrało się
    na podobne propozycje. Dlatego też nie można takiego postępowania
    usprawiedliwiać a tym bardziej obracać w żart. Tensor1