    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :) - troche lamerskie pytanko
    Date: Wed, 3 Apr 2002 17:44:11 +0200

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020403122726.GX30809@diuna.pingwin.waw.pl...
    > Dlaczego zakladasz ze jak ktos posiada drozsze karty to zaraz wydaje
    > na prawo i lewo kase. Jako kontrprzyklad podam Tobie ze jezdze 6-cio
    > letnim polonezem. Ale karty wlasnie mam takie zeby nic nie moglo mnie
    > z ich strony spotkac.

    Tak mi sie wydaje, bo sa drogie. Na drogie produkty stac zamoznych.

    > Zastanow sie czego chcesz - podaje ci jeden numer pod ktorym mozesz
    > _wszystkie_ karty zastrzec ale tez nie jest dobrze. Czepiaj sie
    > wszystkoego, nie ma sprawy, ale chociaz caly czas tego samego!

    Moim zdaniem zastrzezenie nie rozwiazuje problemu. Ani ubezpieczenie. Trzeba
    raczej rozwiazan, w ktorych kradziez nie jest mozliwa, albo trudna. Wowczas
    nie bedzie trzeba myslec co "po". Ja wole myslec o tym "przed".

    Na razie chyba zgodzimy sie, ze masz drogie karty, a wiec produkty, ktore
    nimi kupujesz tez wychodza drozej niz gotowka. Czy sens jest wiec karty
    stosowac to juz kazdy musi rozwazyc samodzielnie. Dla Ciebie tak, dla mnie
    nie. Jesli sie czepiam to tego, ze prowadzenie konta i karty sa drogie, a
    nie powinny. Dla mnie to troszke glupie, ze za debetowa nic nie place, a
    charge czy kredytowa juz tak. Przeciez na tych drugich bank ma zysk z
    prowizji od zakupow, wiec jeszcze chce i ubezpieczenie, i za wydanie, i za
    wznowienie itp itd. Troche mnie to dziwi... Niemniej - niech kazdy
    pozostanie przy swoich produktach - najwazniejsze, ze kazdy z nas jest
    zadowolony :-)

    pzdr