  • 11. Data: 2002-10-13 10:40:48
    Temat: Re: Modernizacja w mBanku
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Marcin_P" <t...@w...pl> wrote in news:3da9344a@news.vogel.pl:

    /ciach.../

    > Tylko na poczatku sie przestraszylem ze wycieli "Operacje wykonane",
    > ale na szczescie tylko zmienili na "Histioria"

    Wracaja do starych wzorow, wykorzystywanych od lat m.in. przez Pekao S.A. :-)

    W.

  • 12. Data: 2002-10-13 10:56:27
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    > Eeee... nie jest dostepna... Sprobowalem zarejestrowac i...
    >
    > Operacja wykonana niepoprawnie

    i przlewy do ZUS się pokazały - jak mam DG to mogę z eKonta przelewać na ZUS
    czy muszę mBiznes zakładać?

    --
    usuń ! z adresu
    www.paszkowiak.prv.pl

  • 13. Data: 2002-10-13 11:12:12
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > i przlewy do ZUS się pokazały - jak mam DG to mogę z eKonta przelewać na ZUS
    > czy muszę mBiznes zakładać?

    Jak masz DG musisz miec do niej osobne konto bankowe.

    GreG

  • 14. Data: 2002-10-13 11:21:14
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > In news:aob70j$dlc$1@news.tpi.pl, krab wrote:
    >
    > Już działa i są nowe opcje.

    Eeee. Design ten sam pamietajacy czasy krola Cwieczka.
    Mogliby juz to zmienic...

    Widze nowa opcje Historia/Blokady !!
    Czymze sa blokady w tym przypadku?
    - Czy udana, lecz nie zaksiegowana jeszcze transakcja w sklepie
    czy bankomacie - to blokada kwoty owej operacji?
    - czy tez blokada tyczy sie tylko operacji nieudanych?

    Bo ja mam taka sytuacje:
    Tego samego dnia w odstepie 15 minut mialem nieudana probe
    podjecia pewnej kwoty z bankomatu Millenium, oraz udana probe
    w Euronecie.
    Dostepne srodki w "Rachunkach" sa mniejsze od "Salda" o obie
    powyzsze operacje. Jednak gdy wejde w rachunek, wowczas dostepne
    srodki sa pomniejszone o jedna (!!) operacje. A blokade mam tylko
    jedna. O co tu chodzi?
    Nawet nie dzwonie na mLinie, te paniusie
    nic nie kumaja.

    GreG

  • 15. Data: 2002-10-13 11:48:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > i przlewy do ZUS się pokazały - jak mam DG to mogę z eKonta przelewać na
    ZUS
    > czy muszę mBiznes zakładać?

    Mozesz z eKonta, ale tylko za siebie. Za pracownikow powinines z rachunku
    firmowego.

    Maciej

  • 16. Data: 2002-10-13 12:35:45
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze g...@w...pl:

    > Jak masz DG musisz miec do niej osobne konto bankowe.

    Jeżeli ZUS tylko za siebie to możesz z ekonta, jeżeli także za pracowników
    to musisz mieć mbiznes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 17. Data: 2002-10-13 12:36:54
    Temat: Re: Modernizacja w mBanku - blokada
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    sorry ! ale nie widze - moze to zmeczenie - a gdzie sie podzialy blokady ???
    cholera nie widze i jestem przez to zly
    :-)))
    moze ktos popatrzy w ktorym to miejscu ??

  • 18. Data: 2002-10-13 12:47:04
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > sorry ! ale nie widze - moze to zmeczenie - a gdzie sie podzialy blokady
    ???
    > cholera nie widze i jestem przez to zly

    juz widze - w pozycji - historia ;-))

  • 19. Data: 2002-10-13 13:26:57
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2002 13:21:14 +0200,
    osoba podpisana: GreG <g...@w...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Eeee. Design ten sam pamietajacy czasy krola Cwieczka.
    DGCC
    > Mogliby juz to zmienic...
    Po co ?

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 20. Data: 2002-10-13 15:26:19
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po co ?

    Bo jest beznadziejne. W przedszkolu takie dzieci
    robia.
    Do tego funkcjonalnosc do bani.

    GreG