  • 21. Data: 2003-10-11 18:17:59
    Temat: Re: Mocno sie rozczarowalem do VW...
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm9h3j$i0r$...@n...onet.pl,
    Witek <j...@c...barg.sv>:

    > Być może nie chwalą się tym, żeby ludzie nie zaczeli masowo wymieniać
    > kart...
    >
    > Ja się zorientowałem że są już nowe debetówki po zmianach w

    Ze sa nowe, to ja juz wiem od dawna, nawet zdolalem przyczynic sie do
    uzupelnienia mylacego zapisu w TOiP. Dalej jest mylacy, ale juz mniej. Teraz
    prawda jest ukryta w "small print" (gwiazdka)

    Chodzilo mi o zwiekszenie limitu wyplat gotowkowych - ze tym sie nie chwala.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-10-11 18:20:27
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm9hcu$inm$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > na eKoncie, na eMaxie 0,1

    ?? miedzy 3,0 a 3,9 jest 0,9 p.p. roznicy - chyba ze mowimy o czyms innym

    > No to trzymac kase tylko tam ;) zamiast wachlowac pomiedzy roznymi
    > kontami :)))

    No to przeciez wlasnie to mowilem... Tym bardziej, ze wszystkie bankomaty
    Twoje.

    (Ale niekonieczne zaraz cala kase - tylko taka, co moze byc potrzebna do
    zakupow.)

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-10-11 18:29:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > ?? miedzy 3,0 a 3,9 jest 0,9 p.p. roznicy - chyba ze mowimy o czyms
    > innym

    0,9 roznicy w mBanku - przelewy "atomowe". W VW Banku roznica jest 0,25 (bo
    dla wyzszych kwot nie licze ;), ale przelewaniepomiedzy rachunkami jest
    utrudnione jak widac. Stad sie wzielo 0,1 roznicy (3,9 w mBanku i 4% w VW
    banku).
    Przy okazji cos maja dzisiaj skopane:
    http://www.vwbankdirect.pl/indexoprocentowanie.html
    u mnie wyswietla:
    Wybierz produkt --------------error----------------

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 24. Data: 2003-10-11 19:07:40
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    > Przy okazji cos maja dzisiaj skopane:
    > http://www.vwbankdirect.pl/indexoprocentowanie.html
    > u mnie wyswietla:
    > Wybierz produkt --------------error----------------

    SOA 1 , u mnie wszystko w porządku ;)
    MIE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633

    oporek

  • 25. Data: 2003-10-11 19:15:58
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > SOA 1 , u mnie wszystko w porządku ;)
    > MIE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633

    Teraz już jest ok, ale wcześniej był ----------error----------------

    Pozdrawiam

    Marek

  • 26. Data: 2003-10-11 19:31:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek J wrote:
    > Teraz już jest ok, ale wcześniej był ----------error----------------

    znaczy sie wielki brat czuwa - i dobrze :) Chwali sie!

  • 27. Data: 2003-10-11 20:18:39
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "A_Zet">
    > OK, ale czy ta zasada dotyczy rowniez soboty? To znaczy, jesli w
    > sobote przeleje, to w niedziele Polocard rzeczywiscie bedzie wiedzial?
    > Czy dopiero w poniedzialek?

    Tego nie wiem - ja się naciąłem w dzień roboczy.
    Teraz twoja kolej próbować ;-)

    Bogdan B.

  • 28. Data: 2003-10-12 00:10:08
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    > bm9ai7$2en$...@n...onet.pl,

    > Bo nie wszystkim to przeszkadza.

    Racja - ale dobrze, że ktoś o tym pisze to może VW ruszy "tyłek" ;-) i
    zacznie coś zmieniać i w tym względzie, żeby utrzymać tych klientów, którzy
    się wahają czy utrzymać konto z powodu tej niedogodności i żeby przyciągnąć
    też tych którzy nie spróbowali nawet otworzyć konta bo off-line im nie
    odpowiada.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 29. Data: 2003-10-12 05:42:17
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bma5jq$31g$...@n...onet.pl,
    GOL <g...@W...onet.pl>:
> [...]

    > którzy się wahają czy utrzymać konto z powodu tej niedogodności i
    > żeby przyciągnąć też tych którzy nie spróbowali nawet otworzyć konta

    Pełna zgoda :)

    --
    Robert

  • 30. Data: 2003-10-12 08:12:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    GOL wrote:
> [...]
    > którzy się wahają czy utrzymać konto z powodu tej niedogodności i
    > żeby przyciągnąć też tych którzy nie spróbowali nawet otworzyć konta

    Raczej watpie. Za duza kasa i sie nie oplaca w tej chwili. Chociaz cos tam
    maja w przyszlym roku o ile mnie pamiec nie myli grzebac przy systemie