  • 11. Data: 2003-10-11 17:44:47
    Temat: Re: Mocno sie rozczarowalem do VW...
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał:

    > A faktycznie - 5kPLN dziennie w max. 5 wyplatach - no to zupelnie
    > przyzwoicie!

    ;-)

    > Tyle ze jeszcze nikt chyba tych kart nie dostal, wiec trudno mowic, ze ja
    > klamie ;)

    Ja już mam - dziś dostałem ;P
    ;-)))

  • 12. Data: 2003-10-11 17:46:40
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm9fc1$dpr$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Hmmm - ja nie rozumiem, dla 0,1 czy troche wiecej procenta robic
    > jakies dziwne "wygibasy".

    No przeciez to samo pisze.
    (Tyle ze w mBanku jest to 0.9 p.p. - i tu juz raczej warto)

    > Kase lepiej trzymac na pienieznym funduszu
    > inwestycyjnym (jesli zalezy nam na bezpieczenstwie), a placic tam
    > gdzie wygodniej.

    Zgadzam sie.

    > W tym momencie oprocentoanie wszystkich kont jest na tyle male, ze
    > nie robi w sumie zadnej roznicy....

    Akurat VW eDirect ma zblizone % do typowego funduszu pienieznego

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-10-11 17:46:53
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    > Ja już mam - dziś dostałem ;P
    > ;-)))

    BTW wygląda tak:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/delfin/ie/ki/ek06.jpg
    - do eKonta of course ;)

  • 14. Data: 2003-10-11 17:47:56
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm9fij$e6q$...@n...onet.pl,
    Witek <j...@c...barg.sv>:

    > ;-)

    Przyznam, ze dosc zaskakujace - zupelnie sie na tym na Forum nie chwalili -
    chyba jestes jednym z pierwszych, ktory wie o tym 5x limicie.

    > Ja już mam - dziś dostałem ;P
    > ;-)))

    "Zgubiles" stara? ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-10-11 18:04:01
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Przelać dnia poprzedniego, przed 19:45 z plus Konta na edirect.
    > Odczekać do rana, do 7:00.
    > Oparte na własnym doświadczeniu.

    Ja nie mogę się oprzeć na doświadczeniu (akurat dzisiaj pierwszy raz użyłem
    VE z e-Direct :-)
    Natomiast kilka dni temu przeparta do muru VWlinka posprawdzała i podała mi
    3 okienka czasowe, zapamiętałem tylko pierwsze:
    - przelew wewnętrzny zlecony do 15:00 -> środki dostępna na karcie o 00:00
    - ?
    - ?
    TomekD

  • 16. Data: 2003-10-11 18:08:06
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bm9d57$8oq$...@n...onet.pl,

    > W tym wyplata z bankomatu do 1000zl

    Wydaje mi się że czytałem ostatnio że możliwa ma być zmiana limitu na VE
    mBanku na wzór Inteligo - aż do wysokości salda'.
    Czy ktoś może też słyszał coś o tym (chyba że znowu coś przespałem)...

    TomekD

  • 17. Data: 2003-10-11 18:08:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm9grg$hdd$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:
> [...]
    > VE mBanku na wzór Inteligo - aż do wysokości salda'.
    > Czy ktoś może też słyszał coś o tym (chyba że znowu coś przespałem)...

    Tak, slyszal - Witek w tym watku ;)
    Nie tak jak w Inteligo, ale znacznie lepiej niz bylo.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-10-11 18:10:49
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał:

    > Przyznam, ze dosc zaskakujace - zupelnie sie na tym na Forum nie chwalili -
    > chyba jestes jednym z pierwszych, ktory wie o tym 5x limicie.

    Być może nie chwalą się tym, żeby ludzie nie zaczeli masowo wymieniać kart...

    Ja się zorientowałem że są już nowe debetówki po zmianach w regulaminie,
    zmianach w TOiP i po tym info:
    "Zmiany w zakresie kart debetowych
    W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 12 września 2002 r. o elektronicznych
    instrumentach płatniczych (Dz. U. Nr 169, poz. 1385) oraz rozszerzeniem
    funkcjonalności debetowych kart płatniczych mBanku, wprowadzamy Regulamin
    wydawania i używania debetowych kart płatniczych w mBanku. Dotyczy on kart
    wydawanych od dnia 1 października 2003 r. Teraz, by zamówić lub odnowić
    jakąkolwiek kartę płatniczą trzeba zawrzeć umowę o korzystanie z kart mBanku.
    Jeśli chcesz otworzyć rachunek otrzymasz ją razem z Umową o prowadzenie
    rachunku. Jeśli jesteś już naszym Klientem zobacz Umowę o korzystanie z kart.
    Jeśli chcesz zamówić kartę dla Pełnomocnika musisz przesłać do mBanku wzór
    podpisu pełnomocnika - użytkownika karty. Więcej informacji wkrótce!"

    > "Zgubiles" stara? ;)

    Nie. Po prostu zamówiłem nową.

  • 19. Data: 2003-10-11 18:15:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > No przeciez to samo pisze.
    > (Tyle ze w mBanku jest to 0.9 p.p. - i tu juz raczej warto)

    na eKoncie, na eMaxie 0,1 (lepiej nie trzymac wszystkiego na eKoncie ;).
    Jaka musi byc kwota, zeby byla to znaczaca roznica? A jesli juz kwota taka
    jest - to jaki jest jest trzymania jej na zwyklej lokacie ? :)

    > Akurat VW eDirect ma zblizone % do typowego funduszu pienieznego

    No to trzymac kase tylko tam ;) zamiast wachlowac pomiedzy roznymi kontami
    :)))

  • 20. Data: 2003-10-11 18:16:17
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał:
    > Nie tak jak w Inteligo, ale znacznie lepiej niz bylo.

    IMHO znacznie lepiej niz w Inteligo. Przede wszystkim bezpieczniej; mozna także
    'wyłączyć' np. transakcje bezgotówkowe. BTW zmienili także limit ubezpieczenia -
    do limitu dziennych wypłat.