  • 1. Data: 2007-03-14 15:27:19
    Temat: Mobilny Doradca Klienta Biznesowego banku BPH
    Od: "Tiger" <t...@g...com>

    Witam państwa!

    Jestem MDKB BPH. Z przyjemnością wytłumaczę naszą bankowość w
    korelacji z Państwa działalnością gospodarczą i potrzebami. Chętnie
    wskażę powody dlaczego ok. 70% Warszawy jest właśnie z nami.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2007-03-14 15:39:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tiger porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jestem MDKB BPH. Z przyjemnością wytłumaczę naszą bankowość w
    > korelacji z Państwa działalnością gospodarczą i potrzebami. Chętnie
    > wskażę powody dlaczego ok. 70% Warszawy jest właśnie z nami.
    W morde, co za kretyn.
    Wlasnie otwieram strone i pisze skarge, czemu zatrudniaja spamerow:/
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-14 16:32:38
    Od: d...@g...com

    On 14 Mar, 16:27, "Tiger" <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > korelacji z Państwa działalnością gospodarczą i potrzebami. Chętnie
    > wskażę powody dlaczego ok. 70% Warszawy jest właśnie z nami.

    tania reklama, sprytnie, ale chyba nie zadziała
    Mobilność doradcy na czymś innym powinna polegać.

  • 4. Data: 2007-03-14 16:38:48
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

[...]

    To mi Pan wytłumacz...
    Zapraszam za 15 minut.
    Czekam na Pana w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie

    Co, proszę? Nie może Pan dojechać? To po cholere Pan się reklamuje?
    SPAMER JEDEN

  • 5. Data: 2011-02-16 00:30:57
    Od: "Marcin211" <caballus@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Pracowałem jako Mobilny Doradca Klienta Biznesowego, przez okres około 2 lat.
    Dobre kontakty z innymi pracowanikami i klientami utrzymaly w mnie w tej pracy tak
    długo. Praca jest ciężka, wymagające emocjonalnie.

    Problem natomiast dotyczy tego że Bank BPH S.A. grupa GE, całkowicie lekceważy
    Mobilnych jesli chodzi o rozliczenia. Nigdy nie wiesz ile zarobisz. Nie masz wplywu
    na to że sprzedaż którą realnie zarabiałeś zaliczy Ci się. Dobrze poznałem juz te
    procedury i powiem że NIE MA w tym Banku, a przynajmniej wśród bezposrednich
    przełozonych i dyrektorów MDKB odpowiedzialnej osoby.

    Były miesiące gdzie spodziewałem się pensji rzędu 3 tys. Posiadałem udokumentowaną
    sprzedaż i to była moja prowizja. Niestety otrzymywałem 300 zł !!! Częśc rozliczen
    otrzymałem z wielomiesięcznym opoznieniem - oczywiscie brak wyjasnienia z czego ono
    powstało!! Częsci rozliczen - niestety wcale nie otrzymałem.

    To powtarzało się wielokrotnie i dotyczyło chyba wszystkich doradców.
    I zawsze z problemem doradcy pozostawali sami.

    Podsumowując, klienci raczej lubia Bank BPH, atmosfera jest raczej okej, ale niestety
    zarobki coraz niższe, bardzo niepewne i absulutny haos i bałagan.
    Uważam ze Bank jako zaufana instytucja nie może tak postępowac.

    Uważam ze uczciwosc to podstawa, a stawianie Mobilnego pracownika, w pozycji
    nieznacznącego elementu gry, całkowite lekceważenie gdy tylko wykona swoją sprzedaż i
    nie będzie potrzebny, nie może mieć nigdy miejsca !

  • 6. Data: 2011-02-16 07:31:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Feb 2011 00:30:57 +0000 (UTC), "Marcin211"
    <caballus@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:

    >Pracowałem jako Mobilny Doradca Klienta Biznesowego, przez okres około 2 lat.
    /.../
    >Częśc rozliczen otrzymałem z wielomiesięcznym opoznieniem - oczywiscie brak
    wyjasnienia z czego ono powstało!! Częsci rozliczen - niestety wcale nie otrzymałem.

    A jaki był wynik procesu sądowego?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski