  • 1. Data: 2007-03-13 13:07:25
    Temat: Pseudo zabezpieczenia Inteligo
    Od: MariuszJ <l...@g...pl>

    Witam
    Wczoraj wieczorem zleciłem wykonanie przelewu ze swojego rachunku
    Inteligo na swój rachunek w Lukasie. Mam go ustawionego jako
    zdefiniowanego, wykonuję takie przelewy systematycznie od kilku lat.
    Niestety dzisiaj rano tuż po siódmej obudził mnie telefon z Inteligo -
    dla mojego bezpieczeństwa chcą abym potwierdził, że ja to ja i to ja
    zleciłem ten przelew. Strasznie mnie zdenerwowali tak wczesnym telefonem
    więc nic nie potwierdziłem. Około 10 zalogowałem się na konto - przelew
    dalej wisiał jako nie zrealizowany. Anulowałem go i zleciłem ponownie
    przelew tej samej kwoty ale w kilku częściach. Oczywiście przelewy się
    wykonały bez problemu. Gratuluję pomysłowości w utrudnianiu życia
    klientom, które i tak nic nie daje. O przepraszam daje większe przychody
    za opłaty za kilka przelewów a nie za jeden.

    Pozdrawiam
    Mariusz J

  • 2. Data: 2007-03-13 13:55:27
    Temat: Re: Pseudo zabezpieczenia Inteligo
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    MariuszJ pisze:

> [...]
    > pomysłowości w utrudnianiu życia klientom, które i tak nic nie daje. O
    > przepraszam daje większe przychody za opłaty za kilka przelewów a nie za

    No tak - starają się dbać o bezpieczeństwo - źle, nie dbają - też źle :-P

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2007-03-13 14:26:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Mar 2007 14:55:27 +0100, w <45f6adc5$1@news.home.net.pl>, "Grzegorz
    Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał(-a):

    > No tak - starają się dbać o bezpieczeństwo - źle, nie dbają - też źle :-P

    Polakowi wszystko przeszkadza :).

  • 4. Data: 2007-03-13 14:43:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MariuszJ wrote:

    > Niestety dzisiaj rano tuż po siódmej obudził mnie telefon z Inteligo -
    > dla mojego bezpieczeństwa chcą abym potwierdził, że ja to ja i to ja
    > zleciłem ten przelew.

    To chyba nie było 34,50 zł za zakupy na allegro tylko znacznie więcej
    chyba, więc czemu się dziwisz, że bank dba o Twoje pieniądze? Skoro
    przelew zleciłeś rano to kiedy mieli zadzwonić o 12.00? A ty pewnie
    wtedy byś na nich naskoczył, że dlaczego jeszcze pieniądze nie wyszły bo
    tym sposobem przepadł Twój interes życia.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-03-13 15:27:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 13 Mar 2007 15:43:51 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski
    <b...@h...net> wrote:

    >To chyba nie było 34,50 zł za zakupy na allegro tylko znacznie więcej
    >chyba, więc czemu się dziwisz, że bank dba o Twoje pieniądze? Skoro

    przecież autor napisał, że to nie był wyjątkowy przelew, a konto
    zdefiniowane byłu już dawno.

    IMHO telefon o 7-ej rano to gruby nietakt.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2007-03-13 15:28:14
    Od: MariuszJ <l...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > wtedy byś na nich naskoczył, że dlaczego jeszcze pieniądze nie wyszły bo
    > tym sposobem przepadł Twój interes życia.

    Kilka razy zlecałem wyższe przelewy to jakoś im nie przeszkadzało. A
    takie zasady jak powiedział konsultant mają od zawsze.

  • 7. Data: 2007-03-13 17:57:10
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > przecież autor napisał, że to nie był wyjątkowy przelew,

    tego nie napisal

    > a konto
    > zdefiniowane byłu już dawno.

    to nie ma znaczenia
    Najprawdopodobniej kwota przekraczala 20kPLN i bank zrobil to co ma zapisane
    w regulaminie

    > IMHO telefon o 7-ej rano to gruby nietakt.

    Po prostu dzwonili PRZED pora wykonywania przelewow. Czyli w najlepszym z
    punktu widzenia interesów klienta momencie.
    Jeszcze mozna było wszystko pomyslnie zalatwic, ale trzeba bylo dobrej woli
    po OBU stronach. Bank ja wykazal...

    Slawek

  • 8. Data: 2007-03-13 18:00:29
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    MariuszJ <l...@g...pl> napisał(a):

    > Kilka razy zlecałem wyższe przelewy to jakoś im nie przeszkadzało. A
    > takie zasady jak powiedział konsultant mają od zawsze.

    Zawsze jeszcze możesz przeczytać ten regulamin...
    Sprawdzić czy bank "zawsze" czy też "zastrzega sobie prawo"...
    Ale mozesz też głupoty wypisywć na forum i udawać że nie widzisz jak się
    ludzie z ciebie śmieją...;-)

    Slawek

  • 9. Data: 2007-03-13 18:28:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MariuszJ" <l...@g...pl> wrote in message

    > Kilka razy zlecałem wyższe przelewy to jakoś im nie przeszkadzało. A takie
    > zasady jak powiedział konsultant mają od zawsze.

    Jest cos takiego co sie nazywa sample check. Sa losowo wybierane transakcje,
    ktore sie w dodatkowy sposob bada. Sa tez transakcje ktore spelniaja warunki
    zeby zaklasyfikowac je jako fraudowe... i takie tez sie dodatkowo sprawdza.

    MK

  • 10. Data: 2007-03-13 18:30:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 13 Mar 2007 17:57:10 +0000 (UTC), "Slavekk "
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >tego nie napisal

    używamy innego narzecza?

    Cytat:
> [...]

    >Po prostu dzwonili PRZED pora wykonywania przelewow. Czyli w najlepszym z
    >punktu widzenia interesów klienta momencie.

    a gdyby sesja było o 5:30 to właściwą porą byłaby 5:00?

    --
    Jarek Andrzejewski