    From: "Marcin211" <caballus@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mobilny Doradca Klienta Biznesowego banku BPH
    Date: Wed, 16 Feb 2011 00:30:57 +0000 (UTC)

    Pracowałem jako Mobilny Doradca Klienta Biznesowego, przez okres około 2 lat.
    Dobre kontakty z innymi pracowanikami i klientami utrzymaly w mnie w tej pracy tak
    długo. Praca jest ciężka, wymagające emocjonalnie.

    Problem natomiast dotyczy tego że Bank BPH S.A. grupa GE, całkowicie lekceważy
    Mobilnych jesli chodzi o rozliczenia. Nigdy nie wiesz ile zarobisz. Nie masz wplywu
    na to że sprzedaż którą realnie zarabiałeś zaliczy Ci się. Dobrze poznałem juz te
    procedury i powiem że NIE MA w tym Banku, a przynajmniej wśród bezposrednich
    przełozonych i dyrektorów MDKB odpowiedzialnej osoby.

    Były miesiące gdzie spodziewałem się pensji rzędu 3 tys. Posiadałem udokumentowaną
    sprzedaż i to była moja prowizja. Niestety otrzymywałem 300 zł !!! Częśc rozliczen
    otrzymałem z wielomiesięcznym opoznieniem - oczywiscie brak wyjasnienia z czego ono
    powstało!! Częsci rozliczen - niestety wcale nie otrzymałem.

    To powtarzało się wielokrotnie i dotyczyło chyba wszystkich doradców.
    I zawsze z problemem doradcy pozostawali sami.

    Podsumowując, klienci raczej lubia Bank BPH, atmosfera jest raczej okej, ale niestety
    zarobki coraz niższe, bardzo niepewne i absulutny haos i bałagan.
    Uważam ze Bank jako zaufana instytucja nie może tak postępowac.

    Uważam ze uczciwosc to podstawa, a stawianie Mobilnego pracownika, w pozycji
    nieznacznącego elementu gry, całkowite lekceważenie gdy tylko wykona swoją sprzedaż i
    nie będzie potrzebny, nie może mieć nigdy miejsca !