-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.p
l!not-for-mail
From: "Marcin211" <caballus@WYTNIJ_TOwp.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Mobilny Doradca Klienta Biznesowego banku BPH
Date: Wed, 16 Feb 2011 00:30:57 +0000 (UTC)
Organization: ---
Lines: 18
Message-ID: <ijf5s1$ptu$1@z-news.wcss.wroc.pl>
References: <et98g7$qmi$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 92.43.118.218
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2;
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: z-news.wcss.wroc.pl 1297816257 26558 92.43.118.218 (16 Feb 2011 00:30:57
GMT)
X-Complaints-To: a...@n...pwr.wroc.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 00:30:57 +0000 (UTC)
X-poster: PEAR::Net_NNTP v1.4.0 (stable)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:546986
[ ukryj nagłówki ]
Pracowałem jako Mobilny Doradca Klienta Biznesowego, przez okres około 2 lat.
Dobre kontakty z innymi pracowanikami i klientami utrzymaly w mnie w tej pracy tak
długo. Praca jest ciężka, wymagające emocjonalnie.
Problem natomiast dotyczy tego że Bank BPH S.A. grupa GE, całkowicie lekceważy
Mobilnych jesli chodzi o rozliczenia. Nigdy nie wiesz ile zarobisz. Nie masz wplywu
na to że sprzedaż którą realnie zarabiałeś zaliczy Ci się. Dobrze poznałem juz te
procedury i powiem że NIE MA w tym Banku, a przynajmniej wśród bezposrednich
przełozonych i dyrektorów MDKB odpowiedzialnej osoby.
Były miesiące gdzie spodziewałem się pensji rzędu 3 tys. Posiadałem udokumentowaną
sprzedaż i to była moja prowizja. Niestety otrzymywałem 300 zł !!! Częśc rozliczen
otrzymałem z wielomiesięcznym opoznieniem - oczywiscie brak wyjasnienia z czego ono
powstało!! Częsci rozliczen - niestety wcale nie otrzymałem.
To powtarzało się wielokrotnie i dotyczyło chyba wszystkich doradców.
I zawsze z problemem doradcy pozostawali sami.
Podsumowując, klienci raczej lubia Bank BPH, atmosfera jest raczej okej, ale niestety
zarobki coraz niższe, bardzo niepewne i absulutny haos i bałagan.
Uważam ze Bank jako zaufana instytucja nie może tak postępowac.
Uważam ze uczciwosc to podstawa, a stawianie Mobilnego pracownika, w pozycji
nieznacznącego elementu gry, całkowite lekceważenie gdy tylko wykona swoją sprzedaż i
nie będzie potrzebny, nie może mieć nigdy miejsca !
--
Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 07:31 Jarek Andrzejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem