  • 1. Data: 2007-03-13 20:33:25
    Temat: Deutsche Bank - kredyt mieszkaniowy
    Od: "brator" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy macie jakieś doświadczenie z wspomniany bankiem - szczególnie interesuje
    mnie kredyt mieszkaniowy - warunki maja bardzo ciekawe

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-14 16:30:25
    Temat: Re: Deutsche Bank - kredyt mieszkaniowy
    Od: d...@g...com

    On 13 Mar, 21:33, "brator" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy macie jakieś doświadczenie z wspomniany bankiem - szczególnie interesuje
    > mnie kredyt mieszkaniowy - warunki maja bardzo ciekawe
    >
    > pozdrawiam

    Kredyty mieszkaniowe, jak najbardziej, ale tylko na negocjowanych
    warunkach,
    standardowe są niekorzystne.
    A negocjowac można od pewnych pułapów kwotowych wynagrodzenia
    i kredytu.

    Pozdr
    DD

  • 3. Data: 2007-03-14 16:53:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > warunkach,
    > standardowe są niekorzystne.
    > A negocjowac można od pewnych pułapów kwotowych wynagrodzenia

    a moze jakies konkrety?
    przy jakich wartosciach bank jest sklonny negocjowac warunki i ile mozna
    osiagnac?

    mam sie spotkac z przedstawicielem tego banku, zastanawiam sie czy warto...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-14 17:30:50
    Od: d...@g...com

    On 14 Mar, 17:53, RobertS <r...@x...pl> wrote:

> [...]
    > osiagnac?
    >
    > mam sie spotkac z przedstawicielem tego banku, zastanawiam sie czy warto...

    Przy negocjajach to zależy z jaką placówką banku, reguły nie ma.
    W praktyce dla klientów z dochodami min. 10 tys zł netto i przy
    kwocie
    kredytu pow 500 tys zł warunki można mieć bardzo atrakcyjne.
    (np. marżę do CHF 0,7 podaję tylko orientacyjnie!)

    Pozdr
    DD

  • 5. Data: 2007-03-14 18:05:12
    Od: "brator" <b...@p...onet.pl>

    Nawet bez negocjacji marża 1% dla CHF - to chyba niezłe warunki

    s.com...

  • 6. Data: 2007-03-14 20:03:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > kredytu pow 500 tys zł warunki można mieć bardzo atrakcyjne.
    > (np. marżę do CHF 0,7 podaję tylko orientacyjnie!)

    dzieki, to juz jest jakas informacja; marza oczywiscie interesujaca
    chociaz nie jest to przeciez jedyny parametr

    --

    pozdr.
    RobertS