  • 1. Data: 2022-10-13 10:50:05
    Temat: [W-wa] Placenie za parkometry
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy żeby w W-wie zapłacić zdalnie telefonem za parkowanie auta (płaciłeś fizycznie,
    ale Twój pobyt w jakimś miejscu się
    nieplanowanie przedłuża i musisz dopłacić za dalszy postój) trzeba "skompromitować"
    swoje bezpieczeństwo jakimś systemem płatności w
    telefonie?
    Jak to robić najbezpieczniej?

  • 2. Data: 2022-10-13 13:04:00
    Temat: Re: [W-wa] Placenie za parkometry
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 13 października 2022 o 10:50:20 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > nieplanowanie przedłuża i musisz dopłacić za dalszy postój) trzeba "skompromitować"
    swoje bezpieczeństwo jakimś systemem płatności w

    Jeździć WTP.

  • 3. Data: 2022-10-13 19:48:22
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > musisz dopłacić za dalszy postój) trzeba "skompromitować" swoje
    > bezpieczeństwo jakimś systemem płatności w telefonie?

    Ja używam SkyCach. Wbijasz początek - zaczyna ściągać kasę, wbijasz
    koniec - przestaje. Podobnie działa MPay.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2022-10-13 19:51:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzexs <g...@w...plx> writes:

    > Ja używam SkyCach. Wbijasz początek - zaczyna ściągać kasę, wbijasz
    > koniec - przestaje. Podobnie działa MPay.

    Ja do tego trzymam apkę inteligo. Działa podobnie.
    Ale w przypadku OP może być bezużyteczna, bo za szyba trzeba umieścić
    kawał papieru, informującego o aplikacji.
    KJ

  • 5. Data: 2022-10-13 20:04:26
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Ja do tego trzymam apkę inteligo. Działa podobnie.
    > Ale w przypadku OP może być bezużyteczna, bo za szyba trzeba umieścić
    > kawał papieru, informującego o aplikacji.

    A jak jest bilet z parkometru i ten ,,kawał papieru", to chyba się nikt
    nie przyczepi? Wydaje mi się, że system działa w ten sposób, że skanuje
    tablice rejestracyjną, a potem szuka w bazie wykupionych biletów, a
    potem w bazie płatności elektronicznych. ,,Kawał papieru" to chyba taki
    kwiatek do kożucha...

    Zresztą - jak zacznie płacić aplikacją, to raczej nie wróci do biletów z
    parkomatów.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2022-10-13 20:06:44
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.10.2022 o 19:51, Kamil Jońca pisze:

    > Ja do tego trzymam apkę inteligo. Działa podobnie.
    > Ale w przypadku OP może być bezużyteczna, bo za szyba trzeba umieścić
    > kawał papieru, informującego o aplikacji.
    > KJ

    Już nie trzeba. Ani kwitka z parkomatu też nie. Oni sobie sprawdzają online.

    MJ

  • 7. Data: 2022-10-13 20:10:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzexs <g...@w...plx> writes:

> [...]
    > skanuje tablice rejestracyjną, a potem szuka w bazie wykupionych
    > biletów, a potem w bazie płatności elektronicznych. ,,Kawał papieru" to
    Nie wykluczam, że jest tak jak piszesz ale regulamin jest (był?) dość
    konsekwentny w tej kwestii.

    > Zresztą - jak zacznie płacić aplikacją, to raczej nie wróci do biletów
    > z parkomatów.
    Pamiętaj że mówimy o ęąckim.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2022-10-13 20:19:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Nie wykluczam, że jest tak jak piszesz ale regulamin jest (był?) dość
    > konsekwentny w tej kwestii.

    Rzeczywiście chyba się zmieniło i nawet biletu z parkometru nie trzeba
    wkładać (przynajmniej w W-wie)
    Miło się czegoś nowego dowiedzieć.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2022-10-14 20:54:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-10-13 o 10:50, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > musisz dopłacić za dalszy postój) trzeba "skompromitować" swoje
    > bezpieczeństwo jakimś systemem płatności w telefonie?

    Znam tylko 2 sposoby, tj. aplikacja SkyCash i aplikacja PeoPay. Tak, czy
    siak bez skompromisowania chyba się nie da. Nawet płacąc za bilet w
    parkometrze trzeba podać nr rej. Więc najbezpieczniej butem lub tramwajem.

  • 10. Data: 2022-10-14 21:07:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Poldek <p...@i...eu> writes:

    > Znam tylko 2 sposoby, tj. aplikacja SkyCash i aplikacja PeoPay. Tak,

    Aplikacja inteligo (i pewnie iko) i chyba mbank.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/