  • 21. Data: 2003-06-18 12:34:28
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Bartol> W sumie niewazne z czego zyja, wazne jaka maja oferte. Zdaje
    Bartol> sie, ze dla podroznikow sa bezkonkurencyjni (prowizje i kursy).

    Jasne!!! Ale dla mnie, który nie chce podróżować (raczej przez smyki nie
    może póki co) jak i dla większości polaków jest to _bardzo_ drogi bank.

    --

    --w

  • 22. Data: 2003-06-18 12:37:15
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > WaSyL> Ja to sie turlam, ze w wiekszosci innych bankow wyplata za
    > WaSyL> granica jest circa 10-15pln. a tu popatrz - 3.5
    >
    > Pewnie mają takich transakcji co kot napłakał. A żyją z tych wydruków po 1zł.

    W sumie niewazne z czego zyja, wazne jaka maja oferte. Zdaje sie, ze dla
    podroznikow sa bezkonkurencyjni (prowizje i kursy).

    Bartol

  • 23. Data: 2003-06-18 12:59:10
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

> [...]
    >
    > Jasne!!! Ale dla mnie, który nie chce podróżować (raczej przez smyki nie
    > może póki co) jak i dla większości polaków jest to _bardzo_ drogi bank.

    Przeciez nikt Ci nie kaze z tego banku korzystac, wiec o co chodzi? Poza
    tym z ta wiekszoscia Polakow, to bym uwazal, bo dla wiekszosci Polakow,
    to pewnie kazdy bank jest za drogi, a do tego na pewno kradnie. :-P

    Bartol

  • 24. Data: 2003-06-18 12:59:23
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Bartol> Przeciez nikt Ci nie kaze z tego banku korzystac, wiec o co
    Bartol> chodzi?

    Generalnie - o to rotflowanie za granicami ;-)

    Bartol> Poza tym z ta wiekszoscia Polakow, to bym uwazal, bo dla
    Bartol> wiekszosci Polakow, to pewnie kazdy bank jest za drogi, a do
    Bartol> tego na pewno kradnie. :-P

    Ba! I żaden nie jest polski! ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2003-06-18 13:10:54
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Jasne!!! Ale dla mnie, który nie chce podróżować (raczej przez smyki nie
    > może póki co) jak i dla większości polaków jest to _bardzo_ drogi bank.

    Nawet po wiosennych zmianach w TOiP ?. Nie rozumiem, co jest takie drogie? W
    wiekszosci rachunkow nie placisz prowizji za wyplacenie kasy z bankomatu,
    darmowa bankolinia ( i 0800 co juz rzadko sie zdarza)....
    dx
    ps
    Ja ich nie bronie, maja swoje za uszami ale trzeba byc obiektywnym.

  • 26. Data: 2003-06-18 13:17:45
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Nie ma sie bardzo czym podniecac. No chyba ze wyjezdzasz bardzo czesto
    zagranice. Ile razy w roku bywasz zagranica?

  • 27. Data: 2003-06-18 13:20:00
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Rozumiem ze koledzy WaSyL i Bartol Partol to wielcy entuzjasci Mille.
    Ciekawe dlaczego?? Moze maja z nim cos wspolnego? a moze po prostu lubia
    sobie narzekac. Taka natura typowego Polaka. Ok panowie. Narzekajcie sobie.

  • 28. Data: 2003-06-18 13:21:17
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    dx> Nawet po wiosennych zmianach w TOiP ?. Nie rozumiem, co jest takie
    dx> drogie?

    OK, rzucę okiem w wolnym czasie na ich toip.

    --

    --w

  • 29. Data: 2003-06-18 13:48:46
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Darek napisał:
    > Rozumiem ze koledzy WaSyL i Bartol Partol to wielcy entuzjasci Mille.
    > Ciekawe dlaczego?? Moze maja z nim cos wspolnego? a moze po prostu lubia
    > sobie narzekac. Taka natura typowego Polaka. Ok panowie. Narzekajcie sobie.

    Po pierwsze jesli ktos jest entuzjasta, to z zasady nie narzeka, wiec
    palnales sprzeczna informacje. Poza tym nie jestem enuzjasta Mille, po
    prostu korzystam z tego banku i widze jego dobre strony. Zle zreszta
    tez. W swych opiniach staram sie byc obiektywny. A poniewaz zeszlo na
    osobiste wycieczki proponuje EOT.

    Bartol

  • 30. Data: 2003-06-18 15:00:19
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > OK, rzucę okiem w wolnym czasie na ich toip.

    Przed "rzucaniem" argumentow nalezaloby zorientowac sie w oplatach, bo
    robi sie tak samo, jak w komentarzach do nowych taryf Plus GSM, gdzie
    ludzie rozpisuja sie o niekorzystnych nowych taryfach, ze sa duzo drozsze
    ni poprzednie. Po rzuceniu okiem na te taryfy zobaczylem, ze za tyle samo
    pieniedzy miesiecznie mam zamiast 30 minut gratis - 50 minut gratis i 20
    SMS gratis, wiec gdzie to pogorszenie ??? :-)

    Podobnie z Mille. Ludzie ktorzy kiedys wyrobili sobie taka, a nie inna
    opinie, nie zmieniaja jej, mimo zmian w banku. Od kilku miesiecy nie
    zaplacilem ani grosza prowizji w Mille (oprocz oplaty za karte), wiec
    chyba to nie jest drogo :-)

    Co do wyplat za granica, to nawet dwie wyplaty po 3,5 zl (co daje 7 zl)
    daja oszczednosc ok. 13 zl (gdzie w innych bankach placi sie ok 10 zl za
    wyplate). A przeciez chodzi o kazda zlotowke, o kazdy grosz, ktorego nie
    chcemy placic bankowi :-)
    Poza tym gdy chcesz skorzystac z obcego bankomatu, bo nie ma w poblizu
    Euronetu, zaplacisz tylko 3,5 zl, a nie jakies procenty od wyplaty min. 5
    zl itp.

    Kazdy bank ma swoje wady i zalety :-)

    Pozdrawiam
    Radek