  • 31. Data: 2003-05-07 10:59:23
    Temat: Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "dx"

    > U mnie rowniez jedyna oplata jest ubezp. karty a wczesniej bylo ich sporo,
    > calkiem sporo. Millenet - 2.50 ? Chyba nie, bo oplate za to policza nam
    > najprawdopodobniej dopiero w lipcu i to raczej 2 PLN.

    za ubezpieczenie karty 1,99 pobrali 28 kwietnia ale 30 kwietnia 2,50:
    OPŁ.ZA PROW.RACHUNKU

    ja mam jakis rach "biezacy z dzienna kapitalizacja" co go nie ma w ich
    tabelkach i przez to ze millenet nie pokazuje jakie jest oprocentowanie
    rachunku to nigdy nie wiem gdzie szukac informacji o moim typie rachunków -
    a maja kilka typów i można się pogubić
    *** blad ***

  • 32. Data: 2003-05-07 12:27:43
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > rachunku to nigdy nie wiem gdzie szukac informacji o moim typie rachunków -

    Wg TOiP 2,5 PLN to oplata za prowadzenie konta "Indeks" (to chyba jakies
    konto przeniesione z BIG BG).

    Pozdrawiam
    Radek

  • 33. Data: 2003-05-07 15:26:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"

    >Wg TOiP 2,5 PLN to oplata za prowadzenie konta "Indeks" (to chyba jakies
    >konto przeniesione z BIG BG).

    Indeks to chyba studenckie i ma 0,75% stope a u mnie juz 2 miesiace temu
    zeznawali ze mam 0,5%. Jest osobna tabela stóp dla przeniesionych z BiGBG i
    tam figuruje chyba jako konto osobiste. Tylko sa jakies odnosniki ze min
    kwota 2000 zeby byla kapitalizacja dzienna a ja mam 740 i kapitalizacja
    dzienna jest ;-))

    i tu wlasnie wylazl blad w Millennium - przy stopie 0,5% rocznie jak sie ma
    730 zl to wychodzi 1 grosz odsetek dziennie. Otoz w millenecie widze jak
    byk, ze przy 729 zl juz tego jednego grosza odsetek nie daja - czyli zamiast
    wynik zaokraglac to go UCINAJA !
    jak tego nie zmienia i nie poprawią to ich zakapuję do GINBu !!
    *** blad ***

  • 34. Data: 2003-05-07 15:38:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 7 May 2003 09:12:51 +0200, Radoslaw Dabrowski
    <r...@f...pl> wrote:

    >A co to za oplaty, bo mi jakis czas temu oplaty sie zmniejszyly do dwoch
    >kwot - za karty VE i KK :-)
    >Reszta prowizji to 0 PLN :-)

    Mialem Efekt i przy saldzie ponizej limitu (nie pamietam jakiego)
    biora teraz 10 zl/mc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 35. Data: 2003-05-08 13:35:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > i tu wlasnie wylazl blad w Millennium - przy stopie 0,5% rocznie jak sie ma
    > 730 zl to wychodzi 1 grosz odsetek dziennie.

    Nie zebym wiedzial jakie ja tam mam oprocentowanie i gdzie, ale z wyciagu
    wynika, ze 1 grosz dziennie to mi naliczaja przy saldzie ok. 20k.
    Myslalem, ze po prostu jest 0% (rachunek "partner" chyba).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 36. Data: 2003-05-08 17:52:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Nie zebym wiedzial jakie ja tam mam oprocentowanie i gdzie, ale z wyciagu
    > wynika, ze 1 grosz dziennie to mi naliczaja przy saldzie ok. 20k.
    > Myslalem, ze po prostu jest 0% (rachunek "partner" chyba).

    0% to zero groszy
    a przy 20k mialbys 1 grosz dziennie jakby stopa procentowa byla 0,02% w
    skali roku
    *** blad ***

  • 37. Data: 2003-05-09 01:03:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > 0% to zero groszy
    > a przy 20k mialbys 1 grosz dziennie jakby stopa procentowa byla 0,02% w
    > skali roku

    Dlatego wlasnie nieco mnie to dziwi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 38. Data: 2003-05-09 10:44:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Dlatego wlasnie nieco mnie to dziwi.

    to reklamuj - niech sobie zabiorą tego grosza ;-)
    ja czekam na odpowiedz na reklamacje na pismie - skladam w millenet a
    odbieram na pismie. w sprawie liczenia odsetek jeszcze czekam na odpowiedz,
    na razie wyjasnilem sprawe zlecen stalych, ktore byly wykonywane przed dniem
    wolnym wykonuja po - nie zauwazylem jak mi podstepnie podmienili to w
    regulaminie juz rok temu, bo zlecenia mialem z BBG juz wycofane ;-))
    *** blad ***

  • 39. Data: 2003-05-11 08:08:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Co sklania
    > niektorych z was, ktorzy nie maja moze zbyt duzych dochodow do trzymania
    tam
    > kasy?

    - Jesli podrozujesz po swiecie niskie koszty wyplaty z bankomatow
    - AmEx

    --
    JaKi