  • 31. Data: 2013-06-07 09:45:44
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-07 09:38, lolekanabolek pisze:
    > kiedy mają dać odpowiedź?? można wiedzieć jak ją uzasadniłeś??

    ad.1. nie wiem, z reguły na inne pytania odpowiadali do tygodnia
    ad.2. normalnie ;) nie zgadza mi się moneyback i proszę o sprawdzenie ;)))

    --
    radar

  • 32. Data: 2013-06-07 10:26:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 09:41:44 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Czekolada pomaga w otrzymaniu cofki za CB? To ja mog� je�� kilogramami! ;)

    Ponoc pomaga na pamiec :)
    A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady za 100zl w Realu i juz masz
    3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 33. Data: 2013-06-07 12:24:55
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 20:50, S pisze:

    > Ja bym jeszcze wskazał 4% na 3M HH i aukcje, gdzie średnia ostatnio
    > 4,18%. Do tych zabaw też jest potrzebne konto.
    > Karta i konto w zasadzie darmowe - to co mnie cieszy to oddział z
    > obsługą kasową (gdzieś trzeba wpłacać gotówkę) i stosunkowo wysoki limit
    > wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

    > Rozważam, ale na skutek powyższego się waham.

    też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe
    i bez karty powinno być one bezpłatne

    > Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste, bo na stronie
    > nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak to zrobić, a przy kontakcie
    > mailowym (lubię zamykać za darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy.
    > W efekcie zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania liczby
    > klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

    to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system
    transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 34. Data: 2013-06-07 16:34:55
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-07 12:24, lolekanabolek pisze:

    > też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe
    > i bez karty powinno być one bezpłatne

    a z kartą Maestro przy obrocie 100zł/mc także? Przy czym daje ona 1%
    zwrotu... W zasadzie może to być nawet lepsza opcja niż obecne Dobre Konto.

    > to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system
    > transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

    Miło, ale chyba się przejdę i spróbuję zamienić DK na Internetowe.
    Dzięki za podpowiedź.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2013-06-07 19:11:10
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.06.2013 S <a...@w...pl> napisał/a:

    > a z kartą Maestro przy obrocie 100zł/mc także? Przy czym daje ona 1%
    > zwrotu... W zasadzie może to być nawet lepsza opcja niż obecne Dobre Konto.

    Także. A ściślej, konto jest bezpłatne bezwarunkowo, karta po
    wykonaniu płatności 100 zł/mies. Pamiętać należy o wyłączeniu
    "ubezpieczenia" (3 zł/mies). Można mieć oba (Dobre i Internetowe),
    za grube płacić Visą, za drobne Maestro. Feler taki, że ta druga
    nie nadaje się do bankomatu. Za to przelewy między Dobrym
    a Internetowym w czasie rzeczywistym.

    > Miło, ale chyba się przejdę i spróbuję zamienić DK na Internetowe.

    Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
    łącznie z kartą :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 36. Data: 2013-06-07 20:05:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 5...@g...co

> [...]

    : A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady
    : za 100zl w Realu i juz masz 3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

    W realu jest za droga.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2013-06-07 20:41:01
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-07 19:11, Dominik & Co pisze:
    Feler taki, że ta druga
    > nie nadaje się do bankomatu. Za to przelewy między Dobrym
    > a Internetowym w czasie rzeczywistym.

    Dlaczego się nie nadaje? Wiem, że ogranicza za darmo do bankomatów
    Millenium, bo pozostałe płatne (w przeciwieństwie do DK), czy o to Ci
    chodziło?

    > Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
    > łącznie z kartą :-)

    Chyba wolałbym jednak zamianę, bo wówczas zostaje ten sam numer, a DK
    przestaje być potrzebne. Oddziały Millenium mam 4 w drodze
    praca-dom,więc ograniczenie bankomatów mi nie przeszkadza, za to podoba
    mi się limit 10.000 do wypłat. Meritum daje tylko 5000, a za zmianę
    życzy sobie opłatę ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-06-07 21:08:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    S <a...@w...pl> writes:

    > Chyba wolałbym jednak zamianę, bo wówczas zostaje ten sam numer, a DK
    Z cennika Mille
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Wyjaśnienia:
    1)
    Warunki prowadzenia rachunków:
    -
    Dobre Konto
    : Posiadacz rachunku może posiadać jeden rachunek Dobre Konto, przy czym nie ma
    możliwości
    zamiany dotychczas posiadanego ROR na Dobre Konto.
    -
    Konto Internetowe
    : Posiadacz rachunku nie ma możliwości zamiany dotychczas posiadanego ROR na Konto
    Internetowe.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Powodzenia

    Kj

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 39. Data: 2013-06-07 22:26:58
    Od: S <a...@w...pl>

    Dzięki - wszystko jasne

  • 40. Data: 2013-06-08 10:34:41
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-06 20:25, radar pisze:
    > Reklamacja złożona :)

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    Uprzejmie informuję, że w związku z otrzymaną wiadomością została
    zarejestrowana reklamacja numer ***.

    Jednocześnie chciałabym poinformować, iż czas rozpatrywania reklamacji
    wynosi 30 dni. Jednakże w indywidulanym przypadku zgodnie z Regulaminem,
    termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu o 90 dni. Taka
    sytuacja ma miejsce, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga udziału
    podmiotów zewnętrznych.

    W przypadku jakichkolwiek pytań proszę powoływać się na ten numer sprawy.

    Z poważaniem,

    Weronika L.
    Departament Bankowości Elektronicznej

    Bank Millennium S.A.