  • 1. Data: 2013-06-06 12:24:06
    Temat: Millennijny zwrot ?
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę
    tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200
    zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

    tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2013-06-06 12:29:41
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eSJot <s...@i...pl> writes:

> [...]
    > ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...
    >
    > tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?
    Albo naprawili system.
    KJ

    Bugs, pl. n.:
    Small living things that small living boys throw on small living girls.

  • 3. Data: 2013-06-06 13:03:13
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 06-06-2013 12:24, eSJot pisze:
> [...]
    > zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...
    >
    > tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

    U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali
    zwrotu za keszbek
    Wiec chyba wcześniej to wynikało z niedopatrzenia które właśnie załatali

    pozdr
    boa

  • 4. Data: 2013-06-06 13:18:26
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-06 13:03, boa pisze:
    > U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali
    > zwrotu za keszbek

    U mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;))

    --
    radar

  • 5. Data: 2013-06-06 13:31:55
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 12:29, Kamil Jońca pisze:

    > Albo naprawili system.
    > KJ

    niestety, tylko 3 zeta mi wpłynęło, no nic będzie mniej kart w portfelu -;((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2013-06-06 14:28:44
    Od: r...@g...com

    Też się napracowałem robiąc 9 razy płatność w Realu i zwrotu nie ma wcale bo każda
    transakcja była poniżej 100pln + 200 cash back.

  • 7. Data: 2013-06-06 14:39:11
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    hej,

    to jest zly miesiac :(

    najpierw sprytny podniosl mi prowizje za vise do 1 zeta i nie oplaca sie
    robic serii malych platnosci, za ledwo 10 zl (mbank),

    teraz millennium sie wypielo na moja ciezka prace z dino marketem :(

    z bgz sie trzeba ewakuowac, bo sie koncza dobre czasy :(

    sync juz dawno przestal mnie lubic :(

    zostaje bzwbk, mbank, pewnie tez ing na chwile i tyle :(

    pozdrawiam
    Sebol

  • 8. Data: 2013-06-06 14:40:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "eSJot" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200
    > zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

    Generalnie cieszy mnie, że Mille to zablokowało. Walor edukacyjny -
    bezcenny. To kolejny po tym co mBank swojego czasu zrobił przyczynek do
    edukacji przez rzeczywistość przeróżnych niezmiernie rozemocjowanych postaci
    zgromadzonych wokół stronek typu lajfsrarter czy podobnych. :P

  • 9. Data: 2013-06-06 15:13:21
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 14:40, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "eSJot" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > postaci zgromadzonych wokół stronek typu lajfsrarter czy podobnych. :P

    dokładnie, wczoraj poczytałem trochę komentarzy pod wiśniami z ing, to
    klienci chcieli nawet dzwonić do ING i się dopytać czy zaliczą płatność
    u płaza, hehe

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2013-06-06 15:22:29
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 15:13:21 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > dokładnie, wczoraj poczytałem trochę komentarzy pod wiśniami z ing, to
    > klienci chcieli nawet dzwonić do ING i się dopytać czy zaliczą płatność
    > u płaza, hehe

    A to akurat dobra inicjatywa: sam jestem ciekaw, czy zaliczy.
    W wakacje wolalbym ze 2x zaplacic rachunki u plaza i potem wypoczac, a nie ganiac z
    karta ING po sklepach ;)

    --
    pozdr.
    ls