  • Data: 2002-02-04 21:08:31
    Temat: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Od: <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - szybki i bezproblemowy dostep do kasy w bankomatach czyli: wadliwe
    > dzialanie systemu, ciagle awarie
    ja pamiętam dwie... natomiast pamiętam też to, że w czasie tych awarii i tak
    byłem obsłużony, a nie tak jak w przypadku PEKAO wyproszony z banku!
    (ostatnio też ktoś pisał o wyproszeniu z PBK-BPH z powodu awarii...)

    > niedzialajace bankomaty, brak autoryzacji
    ...no tu też czasmai nażekam ;-(

    > - stan konta jest zawsze pewny i zgodny ze stanem faktycznym czyli: nigdy
    > nie wiesz czy suma jaka podaje Pani w okienku jest ta sama suma jaka
    podaje
    > bankomat...
    8-) Gdzie ty się "stołujesz" w tym Millennium - ja nigdy się z takimi
    problemami
    nie spotkałem (wszystko jest księgowane on-line)
    Natomiast jeśli chodzi o stany podawane w okienku, to czasaami się zdaża że
    zapomną zobaczyć czy nie ma jakichś HOLDów związanych z płaceniem VE ;-))

    > - Bankomaty wiedza ile klient potrzebuje pieniedzy - w sytuacjach
    stresowych
    > pozwoli on Tobie wyplacic wiecej niz przewiduje limit a nawet wiecej niz
    > masz na koncie.
    To chyba lepiej niż podczas awarii wogóle nie móc podjąć gotówki , nie?
    Natomiast jak mi "inny" bankomat nie wypłacił kiedyś kasy, a zaksięgował
    na rachunku to po tygodniu gotówka była na koncie... w dinozaurach typu
    BGŻ, taka sama sytuacja była rozpatrywana przez 2,5 miesiąca i dopiero
    po interwencji u dyrektora została uznana ;-((

    > - szybkie ksiegoanie wyplat - jesli dzis wybierasz pieniadze moga byc one
    > dopiero w przyszlym miesiacu zaksiegowane i zdjete z Twojego konta robiac
    > jeszcze wieksze debety ( usluga: "debet bez debetu" pomocja: "Obciazymy
    > Ciebie kiedys za wyplaty z kiedys"). Oczywiscie promocyjni klienci -
    wybrani
    > droga przypadku otrzymuja dodatkowe obciazenia konta za "martwe" i
    > nieistniejace wyplaty (usluga "Oddaj Bankowi zbedne pieniadze")
    Wybacz, ale tutaj nie załapałem o co Ci chodzi... można jaśniej ;-))

    > - szybki okres reklamacji - zawsze odpiszemy Tobie to samo (usluga:
    "Jeden
    > blankiet odpowiedzi na wszystkie zazalenia") opcja dla ambitnych i
    > wytrwalych : "I tak wiemy lepiej od Ciebie - mozesz nas pocalowac w
    d....pe"
    Jak już wcześniej wspominałem, z reklamacjami mam same miłe wspomnienia!
    ;-))

    > Jesli ktos zna jeszcze jakies super uslugi millenium prosze o info -
    polecam
    > ten bank wszystkim znajomym......
    Mi się nie podobają opłaty związane z VC (chyba zmienię sobie na WBK Idea
    lub
    Lukas ;-))
    No i Biuro Maklerskie, które niby jest... ale tak na prawdę to go nie ma
    ;-)))

    No ale skoro wytrzymałem z nimi tyle (prawie 2 lata ;-)) to jeszcze się
    pomęczę...
    A może dlatego się pomęczę, że po tych 2 latach obsługi widzę jak ten bank
    się
    powoli zmienia (widać światełko w tunelu ;-)) na lepsze... choć w moim
    przypadku
    jakoś nie spotkałem się z większymi problemami.

    ...no i już coś się mówi o dostępie przez net (poooodoobno od czerwca i tu
    uwaga:
    TEGO roku ;-D
    Pożyjemy zobaczymy!

    Pozdrawiam