  • 1. Data: 2002-02-03 22:35:10
    Temat: Millenium - najlepszy bank......
    Od: "matie" <m...@t...pl>

    Jesli ktos chce jeszcze konto w marmurowym banku zapraszam do Millenium

    Oto jakie niespodzianki czekaja na potencjalnych klientow:

    - szybki i bezproblemowy dostep do kasy w bankomatach czyli: wadliwe
    dzialanie systemu, ciagle awarie, niedzialajace bankomaty, brak autoryzacji
    karty - to wszystko pozwoli Tobie na nie wydawanie pieniedzy czyli same
    oszczednosci..... ( usluga: "Pieniadze zawsze zostana u NAS - z nami nie
    wydasz za duzo")

    - stan konta jest zawsze pewny i zgodny ze stanem faktycznym czyli: nigdy
    nie wiesz czy suma jaka podaje Pani w okienku jest ta sama suma jaka podaje
    bankomat...... czy wyplata z bankomatu millenium nie bedzie obarczona
    podwojna, potrojna prowizja ( usluga: "Wiecej zaplacisz za to samo"
    polaczona z promocja: "Oplata konserwacyjna bankomatu") ......

    - Bankomaty wiedza ile klient potrzebuje pieniedzy - w sytuacjach stresowych
    pozwoli on Tobie wyplacic wiecej niz przewiduje limit a nawet wiecej niz
    masz na koncie. ( usluga: "Wiecej za mniej" - prawda sie staje reklamowka
    jaka jest w TV - pieniadze doslownie tak szybko sie mnoza)

    - szybkie ksiegoanie wyplat - jesli dzis wybierasz pieniadze moga byc one
    dopiero w przyszlym miesiacu zaksiegowane i zdjete z Twojego konta robiac
    jeszcze wieksze debety ( usluga: "debet bez debetu" pomocja: "Obciazymy
    Ciebie kiedys za wyplaty z kiedys"). Oczywiscie promocyjni klienci - wybrani
    droga przypadku otrzymuja dodatkowe obciazenia konta za "martwe" i
    nieistniejace wyplaty (usluga "Oddaj Bankowi zbedne pieniadze")

    - szybki okres reklamacji - zawsze odpiszemy Tobie to samo (usluga: "Jeden
    blankiet odpowiedzi na wszystkie zazalenia") opcja dla ambitnych i
    wytrwalych : "I tak wiemy lepiej od Ciebie - mozesz nas pocalowac w d....pe"

    - Jednomyslnosc obslugi klienta - jesli jestes niezadowolony z tegoco
    uslyszales w jednym oddziale obslugi klienta - idzesz do drugiego oddzialu z
    tym samym problemem - otrzymasz inna lepsza odpowiedz. (usluga: "Kazdy ma
    prawo do wlasnej interpretacji - szukajcie a znajdziecie wlasciwa")

    -------------
    Jesli ktos zna jeszcze jakies super uslugi millenium prosze o info - polecam
    ten bank wszystkim znajomym......
    Wszystko co tu napisalem to samo zycie i nic mnie juz nie zdziwi.
    Trzymjac kase w skarpetce przynajmniej wiem jakie ma dziury.....
    Oszczedzajac z millenium nauczylem sie jednego - .............Kocham ten
    bank......

    Maciek
    / jeszcze klient banku - rozwod w toku......../

  • 2. Data: 2002-02-04 00:15:07
    Temat: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "matie" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > / jeszcze klient banku - rozwod w toku......../

    Teraz zepsują Ci wyciągi i ręcznie wyksięgują rachunek. Tak było u mnie.

    Dodadzą, że Warszawa i tak nie musi wiedzieć o zamknięciu rachunku. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-02-04 01:17:55
    Od: "Piotr Czerniawski" <p...@b...gnet.pl>

    On Sun, 3 Feb 2002 23:35:10 +0100, "matie" wrote:

    > Jesli ktos chce jeszcze konto w marmurowym banku zapraszam do Millenium
    >
    > Oto jakie niespodzianki czekaja na potencjalnych klientow:

    [...]

    > / jeszcze klient banku - rozwod w toku......../

    Mozesz spodziewac sie najgorszego... nie rozwiedziesz sie dzieki
    usludze:
    "Zostanmy razem" (zbieznosc nazw uslug z operatorem GSM przypadkowa ;-)
    - brak w kasie drobnych (44gr) aby wyplacic cale saldo, bez ich wyplaty
    nie mozna zamknac konta.

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-02-04 21:08:31
    Od: <m...@b...pl>

    > - szybki i bezproblemowy dostep do kasy w bankomatach czyli: wadliwe
    > dzialanie systemu, ciagle awarie
    ja pamiętam dwie... natomiast pamiętam też to, że w czasie tych awarii i tak
    byłem obsłużony, a nie tak jak w przypadku PEKAO wyproszony z banku!
    (ostatnio też ktoś pisał o wyproszeniu z PBK-BPH z powodu awarii...)

    > niedzialajace bankomaty, brak autoryzacji
    ...no tu też czasmai nażekam ;-(

    > - stan konta jest zawsze pewny i zgodny ze stanem faktycznym czyli: nigdy
    > nie wiesz czy suma jaka podaje Pani w okienku jest ta sama suma jaka
    podaje
    > bankomat...
    8-) Gdzie ty się "stołujesz" w tym Millennium - ja nigdy się z takimi
    problemami
    nie spotkałem (wszystko jest księgowane on-line)
    Natomiast jeśli chodzi o stany podawane w okienku, to czasaami się zdaża że
    zapomną zobaczyć czy nie ma jakichś HOLDów związanych z płaceniem VE ;-))

    > - Bankomaty wiedza ile klient potrzebuje pieniedzy - w sytuacjach
    stresowych
    > pozwoli on Tobie wyplacic wiecej niz przewiduje limit a nawet wiecej niz
    > masz na koncie.
    To chyba lepiej niż podczas awarii wogóle nie móc podjąć gotówki , nie?
    Natomiast jak mi "inny" bankomat nie wypłacił kiedyś kasy, a zaksięgował
    na rachunku to po tygodniu gotówka była na koncie... w dinozaurach typu
    BGŻ, taka sama sytuacja była rozpatrywana przez 2,5 miesiąca i dopiero
    po interwencji u dyrektora została uznana ;-((

> [...]
    > droga przypadku otrzymuja dodatkowe obciazenia konta za "martwe" i
    > nieistniejace wyplaty (usluga "Oddaj Bankowi zbedne pieniadze")
    Wybacz, ale tutaj nie załapałem o co Ci chodzi... można jaśniej ;-))

> [...]
    > blankiet odpowiedzi na wszystkie zazalenia") opcja dla ambitnych i
    > wytrwalych : "I tak wiemy lepiej od Ciebie - mozesz nas pocalowac w
    Jak już wcześniej wspominałem, z reklamacjami mam same miłe wspomnienia!
    ;-))

    > Jesli ktos zna jeszcze jakies super uslugi millenium prosze o info -
    polecam
    > ten bank wszystkim znajomym......
    Mi się nie podobają opłaty związane z VC (chyba zmienię sobie na WBK Idea
    lub
    Lukas ;-))
    No i Biuro Maklerskie, które niby jest... ale tak na prawdę to go nie ma
    ;-)))

    No ale skoro wytrzymałem z nimi tyle (prawie 2 lata ;-)) to jeszcze się
    pomęczę...
    A może dlatego się pomęczę, że po tych 2 latach obsługi widzę jak ten bank
    się
    powoli zmienia (widać światełko w tunelu ;-)) na lepsze... choć w moim
    przypadku
    jakoś nie spotkałem się z większymi problemami.

    ...no i już coś się mówi o dostępie przez net (poooodoobno od czerwca i tu
    uwaga:
    TEGO roku ;-D
    Pożyjemy zobaczymy!

    Pozdrawiam
    marcin

  • 5. Data: 2002-02-05 02:09:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "matie" <m...@t...pl> writes:

    > - szybki i bezproblemowy dostep do kasy w bankomatach czyli: wadliwe
    > dzialanie systemu, ciagle awarie, niedzialajace bankomaty, brak autoryzacji
    > karty

    O wadliwym dzialaniu systemu wiedziec nie moge, bo owego systemu nie
    uzywam... Awarie jedna pamietam, nie mogli realizowac przelewow ani
    podobnych operacji przez pare dni chyba.
    Z bankomatow (ich) wlasciwie nie korzystam, wiec nie wiem.
    Z autoryzacja karty spotkalem sie raz, i najprawdopodobniej nie miala
    w ogole nic wspolnego z bankiem.

    > - stan konta jest zawsze pewny i zgodny ze stanem faktycznym

    Zawsze tak bylo w kazdym razie, ale mam tam konto dopiero rok hakiem,
    wiec nie wiem.

    > czyli: nigdy
    > nie wiesz czy suma jaka podaje Pani w okienku jest ta sama suma jaka podaje
    > bankomat......

    A, tego nie wiem, nie sprawdzam sald w bankomatach.

    > czy wyplata z bankomatu millenium nie bedzie obarczona
    > podwojna, potrojna prowizja ( usluga: "Wiecej zaplacisz za to samo"
    > polaczona z promocja: "Oplata konserwacyjna bankomatu") ......

    Nie spotkalem sie z takimi cudami.

    > - Bankomaty wiedza ile klient potrzebuje pieniedzy - w sytuacjach stresowych
    > pozwoli on Tobie wyplacic wiecej niz przewiduje limit a nawet wiecej niz
    > masz na koncie.

    Zdaje sie w czasie tamtej awarii tak bylo, ale to chyba sensowne
    (pomijajac sama awarie).

    > - szybkie ksiegoanie wyplat - jesli dzis wybierasz pieniadze moga byc one
    > dopiero w przyszlym miesiacu zaksiegowane i zdjete z Twojego konta robiac
    > jeszcze wieksze debety

    To chyba normalne? Zwlaszcza, jesli uzywasz obcego bankomatu.

    > Oczywiscie promocyjni klienci - wybrani
    > droga przypadku otrzymuja dodatkowe obciazenia konta za "martwe" i
    > nieistniejace wyplaty

    Widocznie nie jestem promocyjnym klientem.

    > - szybki okres reklamacji

    Nie uzywalem.

    > - Jednomyslnosc obslugi klienta - jesli jestes niezadowolony z tegoco
    > uslyszales w jednym oddziale obslugi klienta

    Nie uzywalem.

    Naturalnie to, ze mi w ciagu poltora roku nie zdazyly sie jakies komplikacje
    (oprocz tamtej awarii) nie oznacza, ze innym nie mogly sie zdazyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2002-02-05 10:02:29
    Od: "Error" <e...@g...com.pl>

    Gratuluje - chcialbym posiadac takie wrazenia z tego banku.
    Wszystkich wyplat jakie dokonywalem byly tylko i wylacznie w bankomatach
    sieci millenium.
    Podsumowujac Twoja wypowiedz - opisze sytuacje.

    W polowie miesiaca (~15.10 ) pobralem w okienku - oddziale Millenium
    wszystkie dostepne srodki.
    Od poczatku miesiaca do dnia pobrania nie robilem zadnych wyplat ani karta
    ani nie definiowalem zadnych przelewow - tylko wplaty z tytulu
    wynagrodzenia. Koncem miesiaca dowiaduje sie ze mam 1000 pln debetu - nie
    robilem zadnych wyplat po 15 bo przeciez konto bylo juz puste.

    Pani w obsludze stwierdzial ze mieli awarie - tak rozlegla ze sama nie
    potrafila mi wyjasnic dlaczego:
    ( i tu sie zaczyna moja gehhhhhenna)

    Dlaczego ostatniego dnia miesiaca mam wyplate z konta co smieszniejsze
    zaksiegowana poczatkiem miesiaca!!!!!!! - jak mnie poinformowala zerkajac w
    moje tranzakcje. O fakcie ze w/g jej informacji jednego dnia z bankomatu
    wyplacilem wiecej niz przewiduje limit juz nie wspomne. Wyplata wskazywala
    na jakis bankomat opisany na wyciagu smaymi cyferkami. ( ZAWSZE KASE
    WYBIERAM W JEDNYM BANKOMACIE BO MAM DO NIEGO OD DOMU 100 m - zawsze pisze na
    wyciagu jaki to bankomat z jakiej ulicy i miasta) dodatkowo za ta
    tranzakcje niby bankomatowa zostalo mi pobrane 2 x 1 PLN. - Dlaczego dwa
    razy placilem za to samo?

    Od chwili gdy wyslalem pierwsza reklamacje zaczely sie lawinowe klopoty z
    Millenium.
    Reklamacja zostala uznana przez bank za nieuzasadniona, znane wszystkim
    regulki itd.
    Natomiast stal sie cud - mimo mojej "nieuzasadnionej" reklamacji bank
    zwrocil mi 1 PLN z tych dwoch pobranych od tranzakcji - oczywiscie zadnych
    pisemnych wyjasnien nie otrzymalem - stad moje podejrzenia zaczely drazyc
    temat.

    Pani w "okienku" stwierdzila, iz system mial awarie i to zle naliczyl.
    Na moje pytanie, jak to mozliwe, ze z calej kwoty ktora zostala mi
    przypisana jako wyplata (1002.00 pln) bank przyznaje sie do awari
    "polowicznej" - tylko w naliczaniu oplaty za tranzakcje a nie do calosci
    (rozumiem, latwiej jest oddac 1 pln niz 1000.00) uslyszalem: "TO MALA
    AWARYJKA - czesto sie to zdarza".
    Dla mnie to AWARIA W AWARII dzieki ktorej czuje sie OKRADZIONY na 1000 PLN.
    Na moja kolejna reklamacje wyslana 02.01.2002 bank do dnia dzisiejszego nie
    odpowiedzial.
    Zlozylem pismo z zazaleniem o tym karygodnym fakcie i tu zaskoczenie nr II:

    Pani w "okienku" na dziendobry zaczela sie dopytywac o co chodzi -
    stwierdzilem, ze nie uzyskalem odpowiedzi z banku na moja wczesniejsza
    reklamacje.

    Na to odpowiedziala:
    (cytat z pamieci)

    "Jesli chodzi o ta awarie z pazdziernika to wiele osob nam zglaszalo to
    samo - prosilismy ich zeby sprawdzili sobie takie karteczki jakie wydaje
    bankomat to sie przekonaja ze te tranzakcje mialy miejsce. I wszyscy
    odnajduja swoje wyplaty."

    Czy ta kobieta uwaza mnie za DEBILA?
    Co mnie obchodza karteczki z bankomatow.
    Bank ma pilnowac za mnie bym mial wszystko poprawnie zaksiegowane i
    prowadzone.
    To ze na wyciagu znalazlem bledy syetemu to jest problem BANKU a nie moj -
    dodatkowo jesli byla taka tranzakcja to dlaczego zostala po miesiacu
    zarejestrowana - dlaczego pani w okienku jak wyplacalem wszystkie dostepne
    srodki mnie o tym nie poinformowala?

    Wszystko ze strony banku jest BARDZO NACIAGANE.

    W chwili obecnej sprawa tak wyglada, iz skieruje to wszystko do
    nowopowstalej komorki jakim jest arbiter.
    Spelniam wszystkie wytyczne - kwota, brak odpowiedzi na reklamacje 30 dni,
    wykazanie bledow proceduralnych w dzialaniu banku, brak szczegolowych
    odpowiedzi na moje reklamacje.
    Brakuje mi tylko adresu na ktory mam kierowac pismo i kasy na 50 PLN -
    oplaty skarbowej.
    Brak niby 1000 pln dotkliwie sie mi odbil na moich finansach.

    Przepraszam jesli chaotycznie to napisalem, ale podskakuje mi zaraz
    adrenalina i pewnie poziom tosteronu jak poruszam temat Millenium.
    :-)

    Momo wszystko zycze wszystkim udanego dnia.

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2002-02-05 10:17:13
    Od: "Error" <e...@g...com.pl>

    odpowiedzi w wcieciach:
> [...]
    > byłem obsłużony, a nie tak jak w przypadku PEKAO wyproszony z banku!
    > (ostatnio też ktoś pisał o wyproszeniu z PBK-BPH z powodu awarii...)

    Place wszedzie karta od chwili gdy noszenie gotowki przestalo mi sie oplacac
    ze wzgledow bezpieczenstwa.
    Od pazdziernika bankomaty poprostu wariuja - moze to jakas kara za moje
    reklamacje.

> [...]
    że
    > zapomną zobaczyć czy nie ma jakichś HOLDów związanych z płaceniem VE ;-))

    Wszystko tylko w millenium - mieszkam 100 m od oddzialu

> [...]
    > BGŻ, taka sama sytuacja była rozpatrywana przez 2,5 miesiąca i dopiero
    > po interwencji u dyrektora została uznana ;-((

    ja mowie o niebylej tranzakcji ktorej nie pamietam, ktora miala miejsce
    "niby" poczatkiem miesiaca i ktora zostala zaksiegowana mi ostatniego -
    szczegolowo opisalem wszystko kilka newsow nizej.

    > wybrani
    > Wybacz, ale tutaj nie załapałem o co Ci chodzi... można jaśniej ;-))

    na wyciagu widnieje wyplata z bankomatu i podwojna oplata za ta operacje.
    Wyplata nie miala miejsca.

    > "Jeden
    > d....pe"
    > Jak już wcześniej wspominałem, z reklamacjami mam same miłe wspomnienia!
    > ;-))

    a ja nie, czuje sie jak bym rozmawial z automatami mowiacymi NIE
    albo jak by mnie oni traktowali jak kogos kto skonczyl 2 klasy podstawowki.

> [...]
    > jakoś nie spotkałem się z większymi problemami.
    >
    > ...no i już coś się mówi o dostępie przez net (poooodoobno od czerwca i tu

    Mam konto takze 2 lata.
    Nigdy nie bylo takiej sytuacji zeby informacja o dostepnych srodkach
    uzyskana w okienku byla bledna.
    Wszystkie tranzakcje byly zawsze realizowane w ciagu 3 dni.
    Wszystkie wyplaty z bankomatu byly zawsze natychmiast uwzgledniane na
    koncie - wzglednie trwalo to tak samo 3 dni.
    Zaistniala sytuacja jaka miala miejsce w moim przypadku jest w/g mnie awaria
    systemu, albo celowym dzialaniem banku.

    Pozdrawiam.,

  • 8. Data: 2002-02-05 13:31:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a ja nie, czuje sie jak bym rozmawial z automatami mowiacymi NIE
    > albo jak by mnie oni traktowali jak kogos kto skonczyl 2 klasy
    podstawowki.

    TRzeba bylo - czy pan nie rozumie co do pana mowie?
    NIE (podwojne zaprzeczenie czyli rozumie)
    Chcecie mnie okrasc?
    NIE
    Chcecie zebym sie na was obrazil
    NIE
    Chcecie zebym zamknal konto i zrobil wam kolo d..
    NIE
    Czyli mam licztyc ze stracilem pieniadze
    Nie (jak wyzej)

    I tak dalej ;)

  • 9. Data: 2002-02-05 15:04:17
    Od: "Error" <e...@g...com.pl>

    NIE wiem jak mam to odebrac czy jako nasmiewanie sie z mojej dyslekcji czy
    poparcie moich argumentow.
    ???
    :-))
    A moze mam dosc po calym dniu pracy......
    Maciek

  • 10. Data: 2002-02-05 21:13:36
    Od: <m...@b...pl>

    Coś mi nie gra w tym twoim opisie ;-))
    Więc wyjaśnijmy to pokolei...

    > Dlaczego ostatniego dnia miesiaca mam wyplate z konta co smieszniejsze
    > zaksiegowana poczatkiem miesiaca!!!!!!!
    Jeśli było to podczas tej awarii o której wcześniej pisałeś, to wynika to z
    tego,
    że nie księgowali wetdy on-line! Z tego co pamiętam to nawet podawali salda
    (zarówno w bankomatach jak i przy kasach) z jednego dnia wstecz.

    > wyplacilem wiecej niz przewiduje limit juz nie wspomne. Wyplata wskazywala
    > na jakis bankomat opisany na wyciagu smaymi cyferkami.
    Bankomaty z samymi cyferkami to - przynajmniej w przypadku moich transakcji
    - najczęściej bankomaty obce (np. bankomat Kretyn Banku)

    > Pani w "okienku" stwierdzila, iz system mial awarie i to zle naliczyl.
    > Na moje pytanie, jak to mozliwe, ze z calej kwoty ktora zostala mi
    > przypisana jako wyplata (1002.00 pln)
    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jest zawsze "kwota wypłaty" i osobno
    prowizja = 1 zł. Natomiast w przypadku wypłat przy kasie, na wyciągach
    przychodzi tak jak to opisałeś: kwota wypłaty i prowizja w jednym.
    Co za tym idzie... może jednak robiłeś wypłatę przy kasie i powiedzieli
    Ci, że pobiorą taką samą prowizję jak za bankomat (ponieważ potwierdziłem
    fakt szwankujących bankomatów, to przerabiałem takie rozwiązanie ;-))
    a później ktoś dał ciała i pobrał nie 1 zł, a 2 ???

> [...]
    > samo - prosilismy ich zeby sprawdzili sobie takie karteczki jakie wydaje
    > bankomat to sie przekonaja ze te tranzakcje mialy miejsce. I wszyscy
    8-/
    Dobre, dobre! Podoba mi się ;-))
    W takim razie zastosuj się do rady AMRY, zrób małą awanturę że chcą Cię
    okraść jak będzie najwięcej klientów, a wtedy zaproszą Cię na szczerą
    rozmowę
    do tego szklanego pomieszczenia ;-)))
    No i wtedy na spokojnie im powiedz że przy "tej niebyłej" wypłacie nie
    chciałeś
    potwierdzenia wykonania operacji wypłaty [bankomat oferuje taką możliwość,
    więc
    przecież można sobie nie wydrukować], a teraz prosisz o kopię ich wydruków
    z tamtego dnia. Niech Cię "przekonają że taka tansakcja miała miejsce".
    Przy okazji, skoro mówią Ci że to wypłata z bankomatu, a prowizja
    rzeczywiście
    jest zsumowana z kwotą wypłaty... to może coś kręcą - poproś o wydruk z
    ICBS`a
    tej transakcji i zobacz, czy to nie przypadkiem transakcja przy kasie (tak
    jak
    sugerowałem wyżej) - bo jeśli tak to będzie też na pewno nazwisko kasjera
    i nr oddziału który dokonał wypłaty!
    Jak powyższe nie zaskutkuje na miejscu to poproś o druk reklamacji i opisz
    sytuację,
    że nie przedstawono Ci żadnych dokumentów potwierdzających wyplatę...
    no i zobaczymy ;-))

    > Wszystko ze strony banku jest BARDZO NACIAGANE.
    Dlatego tego nie popuszczaj

    > Brak niby 1000 pln dotkliwie sie mi odbil na moich finansach.
    Policz im ustawowe odsetki od tej kwoty - to lepsze niż
    lokata... a w dodatku bez podatku! ;-)))

    > Przepraszam jesli chaotycznie to napisalem, ale podskakuje mi zaraz
    > adrenalina i pewnie poziom tosteronu jak poruszam temat Millenium.
    Powiem szczerze, że było bardzo chaotycznie skoro aż kilka osób wyraziło
    swoje zdanie w dyskusji na temat millennium ;-P

    pzdr