  • Data: 2002-02-06 12:58:39
    Temat: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz na spokojnie jeszcze raz.
    > Mam wplaty na millenium, raz w miesiacu podstawowe i kilka roznych.
    (...)
> [...]
    > MILLENIUM.
    > od 08.10 do 15.10 nie wykonywalem zadnych operacji.
    > 31.10 mam wyplate z bankomatu na kwote 1000 pln.
    > Dodatkowo na wyciagu widnieja dwie operacje oplaty za wyplacanie z
    > bankomatu:
    > - 1000 pln
    > - 1 pln
    > - 1 pln
    > Zawsze kase wybieram z jednego bankomatu bo mam go od domem.
    > Zawsze pisze na wyciagach nazwa bankomatu - ta sama - w tym przypadku
    > widnieje tylko numer.
    > Dalsze reklamacje jakie robilem - byly w/g banku nieuzasadnione.

    Jest jeszcze jedna możliwość: ktoś źle podczepił czyjąś kartę do Twojego konta
    i ów ktoś dokonał tej trasakcji

    > Mimo tego, ze reklamacja zostala odrzucona - bank zwraca 1 PLN za tranzakcje
    > bankomatowa.

    Bo w/g nich wygląda to tak: wypłaciłeś w Euronecie/Millennum 1000 PLN, a system
    omyłkowo podwójnie policzył powizję. Dlatego 1 PLN zwrócili.
    Sęk w tym, że - jak wynika z opisu - w ogóle nie dokonywałeś tej operacji...

    > Moje wkorwienie na bank - nie zostalem o tym powiadomiony - wydawalo mi sie
    > to podejrzane - druga reklamacja.
    > Do dnia dzisiejszego nie ma zadnych odpowiedzi.

    Ten typ tak ma. Ja składłem reklamację na niecałe 3 PLN (dla zasady) i czekałem
    dłuuugo... długooo... Aż się doczekałem :-))

    > Zostaje mi Arbiter, albo w ramach rekompensaty demontaz dostepnej
    > wykladziny, swiatel, lampek, drzwi z mojego oddzialu banku.....
    > :-))))

    Ja raczej zabrałbym komputery i TV przemysłową ;-)

    A poważnie - z poziomu systemu da się sprawdzić, jakie były transakcje dokonane
    daną kartą (łącznie ze zmianą PIN-u, spradzeniem salda itp.). Niech tam
    poszukają tej wypłaty.
    Może ktoś się pomylił...
    I nie popuszczaj - za 1000 zł ja też bym się kłócił.

    pozdrawiam
    maksymilian