  • 41. Data: 2002-08-13 08:59:41
    Temat: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> wrote in message
    news:ajacfp$lvp$2@news.tpi.pl...
    > I jak wyglada teraz porownanie cenowe KK Citi (wersji Silver)
    > z Amexem Millennium?

    Odpowiedź jest krótka - odpowiedzialność DO 200 zł 48h wstecz. Ostatnio w
    Pradze kartę dałem kelnerowi w klubie na całą noc i nad ranem mnie obciążył
    za wszystkie wydatki :-))) Z AmExem Millennium na pewno bym się na to nie
    odważył a gotówki nie noszę ;-)

    > Mozna porownac tez oprocentowanie jezeli ktos nie splaca
    > 100% zadluzenia.

    Tia - można też porównać logo karta w ultrafiolecie - równie dla mnie
    istotne ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

    PS. AmEx ma IMHO ładniejsze logo w ultrafiolecie ;-)

  • 42. Data: 2002-08-13 11:42:23
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > znie
    > m).
    >
    > Jezeli na rachunku masz zero i placisz tylko za Bankolinie (bo nie chcesz
    > korzytac z bankomatow Euronetu) to Amex 70+ (2+0) x 12 = 94 zl/rocznie.
    > Pozdro
    > AruBuru

    A jak masz Millepensje to 70 + (0+0)x12 = 70 zl/rocznie
    A gdy polecisz jakas osobe zeby zalozyla konto i wziela KK, to zarowno ta
    osoba, jak i Ty placisz 50% ceny karty, czyli w przypadku Amexa 35 zl/rok
    (oczywiscie w nastepnych latach juz normalna stawka).

    Pozdrawiam
    Radek

  • 43. Data: 2002-08-13 11:46:06
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > za wszystkie wydatki :-))) Z AmExem Millennium na pewno bym się na to nie

    Dlaczego bys sie nie odwazyl? Ubezpieczenie w Millennium jest wieksze (nie
    pamietam ale 1000 lub 2000 zl).
    Pozdrawiam
    Radek

  • 44. Data: 2002-08-13 12:14:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...
    > A jak masz Millepensje to 70 + (0+0)x12 = 70 zl/rocznie

    Millepensję??? Czy to nie wymaga jakiś regularnych wpływów? (tak brzmi).

    K. Kowalski

  • 45. Data: 2002-08-13 12:24:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...
    > Dlaczego bys sie nie odwazyl? Ubezpieczenie w Millennium jest > wieksze
    (nie
    > pamietam ale 1000 lub 2000 zl).

    Ileż można pisać o tym samym? :-)))
    jest większe ale odpowiadasz OD kwoty bodajże 10 000 zł. Czyli jak Cię robną
    na 30 000 zł to zapłacisz 20 000 zł. Jak na 50 000 zł - to 40 000 zł.
    W Citi jest DO kwoty 200 zł. Jak Cię robną na 30 000 zł to zapłacisz 200 zł.
    Jak na 50 000 zł - to 200 zł.
    Ot co :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 46. Data: 2002-08-13 14:48:39
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > W Citi jest DO kwoty 200 zł. Jak Cię robną na 30 000 zł to zapłacisz 200 zł.

    Skoro przyznany kredyt ksztaltuje sie na poziomie kilku tysiecy zl
    przewaznie, to ciezko jest wyludzic wiecej :-)
    Radek

  • 47. Data: 2002-08-13 15:27:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 13, 2002 at 04:48:39PM +0200, Radoslaw Dabrowski wrote:

    > Skoro przyznany kredyt ksztaltuje sie na poziomie kilku tysiecy zl
    > przewaznie, to ciezko jest wyludzic wiecej :-)

    Klasycznie bledne myslenie. Zlodziej __moze__ wyssac duzo wiecej. Naprawde.

    --

    --w

  • 48. Data: 2002-08-13 15:45:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...
    > Skoro przyznany kredyt ksztaltuje sie na poziomie kilku
    > tysiecy zl
    > przewaznie, to ciezko jest wyludzic wiecej :-)

    Oj, życzymy Ci wszyscy aby tak było gdy Ci, nie daj Boże, ukradną kartę.
    Zazwyczaj jest duuuuużo gorzej - 20,30 a nawet 40 i więcej tys. zł.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 49. Data: 2002-08-13 18:55:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > na 30 000 zł to zapłacisz 20 000 zł. Jak na 50 000 zł - to 40 000 zł.
    > W Citi jest DO kwoty 200 zł. Jak Cię robną na 30 000 zł to zapłacisz 200

    Mala poprawka - przy citku - odpowiedzialnosc jest DO_100_zl w ciagu 48h
    przed zgloszeniem, a po zgloszeniu 0 :-))) Dodatkowo po zastrzeniu karty
    bank przejmuje odpowiedzialnosc za wszystkie nielegalne transakcje NAWET te
    z uzyciem PIN !!!

    Aha pamietajcie, ze przy AmExie Millennium jest tez UDZIAL WLASNY - 500 zl
    !!!

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 50. Data: 2002-08-13 22:43:23
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> w wiadomoś
    ci do grup dyskusyjnych napisał:ajahql$bp9$...@s...silesia.pik-net.pl...

    > Tia - można też porównać logo karta w ultrafiolecie - równie dla mnie
    > istotne ;-)))

    W tym wlasnie problem, albo PROBLEM (tak masz w zwyczaju pisac). Kazdy porow
    nuje to co jest mu najbardziej potrzebne.
    Pytalem o koszty karty (opłaty za wydanie i uzytkowanie/rok) i o oprocentowa
    nie, a Ty wskazujesz na ubezpieczenie...Czy Ty nie wspominales kiedys na jak
    iejs innej grupie dyskusyjnej o rzeczowosci dyskusji na newsach? Jezeli tak
    to szkoda, ze tyko wspominales.
    Pozdro
    AruBuru