  • 21. Data: 2002-08-08 22:50:50
    Temat: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:airc9m$ajo$...@s...silesia.pik-net.pl...
    > A jak nie masz wykupionej bankolinii? :-))) Zgadzam się, że pod tym
    względem
    > ten bank jest chory. Mam tam AmExa i bez opłaconej bankolinii (a opłacać
    jej
    > nie mam zamiaru) NIC się nie dowiem o swojej karcie - PARANOJA.

    Sprawdz karte w bankomacie Euronetu, wkrotce pojawi sie internet - tam tez
    sprawdzisz.
    Jeszcze lepsza rada - skoro to az taka PARANOJA to mozesz podejsc do
    oddzialu (ktoregokolwiek) i oddac karte. Jednoczesnie mozesz zamknac
    rachunek (wypowiedzenie 30 dni). I juz - po klopocie, tzn. w Twoim
    przypadku - po KŁOPOCIE.
    Pozdro
    AruBuru

  • 22. Data: 2002-08-09 06:34:21
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > ROTFL :-))) I to ma być nowoczesna karta???

    To byla odpowiedz na pytanie, gdzie sprawdzic saldo, gdy nie ma sie
    wykupionej Bankolinii.
    BTW, co rozumiesz pod pojeciem nowoczesna? Jeszcze wiele kart innych
    bankow nie umozliwia sprawdzenia salda dostepnego w bankomacie, albo
    dopiero kilka miesiecy temu to zrobili. W Millennium juz 2 lata temu to
    robilem. Poza tym 2 zl na bankolini to chyba nie jest duzy koszt,
    zwazywszy ze dzwoni sie na 0800 (darmowy numer), wiec mozna nawet z
    dowolnej budki telefonicznej bez karty zadzwonic w naglych sytuacjach (1
    raz tak zrobilem). W innych bankach masz przewaznie 0801 wiec placisz za
    impulsy.

    Wszyscy wiedza, ze w Millennium brakuje dostepu przez net, ale moze sie
    wreszcie doczekamy :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 23. Data: 2002-08-09 11:39:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości

    > Bankolinia - uruchamiasz w oddziale, a potem sam dzwonisz pod 0 800 12
    2000,

    To ja juz zrobilem tylko gdzies "przez przypadek" zawieruszyly sie dokumenty
    i nie dotarly do Warszawy :/

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2002-08-09 17:36:39
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "AruBuru":

    > Do jakiego banku porownujesz?

    Do żadnego, mam kk tylko w Millennium. Opisuję jedynie fakty.

    pozdro
    amnesiac

  • 25. Data: 2002-08-10 00:06:54
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > się
    >
    > Oddzialy raczej nie obsluguja telefonicznie. 4 osoby w oddziale, obsluga
    > wszystkiego i jeszcze telefon do rozmow z klientami?
    > W oddz. PKO BP w moim miescie obsluguja przez telefon. Ty stoisz do pani,
    > pani z kims rozmawia, mowi jakie ma saldo itd. a ludzie stoja w olbrzymich
    > kolejkach i czekaja i czekaja i czekaja...
    > Pozdro
    > AruBuru

    Od dzisiaj jest informacja pod 0800-122000 ze z soboty na niedziele 11.08
    udoskonalaja system informatyczny banku. Czy chodzi tez moze i o bankolinie?
    Mogliby dorzucic w niej kilka rzeczy. Bez laczenia sie z konsultantem
    podanie przez automat aktualnego salda Amexa i VC oraz ostatnie 5 lub 10
    transakcji na koncie. No coz zobaczymy w poniedzialek, moze cos sie
    zmieni... a moze cos innego udoskonalaja...

    Pozd,

  • 26. Data: 2002-08-10 14:31:42
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    > Nie podadza. Przeciez ktos mogl ukrasc Twoj dowod, a nawisko
    > panienskie matki uslyszec od kogos. Tutaj chodzi o bezpieczenstwo
    > Twoich pieniedzy! Jezeli nie znasz telekodu do Bankolinii (i jej nie
    > masz) to przez 0 800 12 2000 niczego sie nie dowiesz.
    > Pozdro
    > AruBuru

    Witam,

    zaczalem ten temat i chce tylko powiedziec, ze jezeli ktos jest zagranica i
    nie moze sobie (i nie ma jak) przypomniec sobie numeru konta, ale zna PIN i
    ma bankolinie wlaczona to i tak sie nie dowie tego numeru swojego konta a co
    dopiero stanu swojego konta.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 27. Data: 2002-08-12 09:54:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...
    > BTW, co rozumiesz pod pojeciem nowoczesna?

    KK Citi lub nawet Lukasa. Radzę zwrócić uwagę na to co przyniesie MultiBank
    do KK przez Internet.

    > Poza tym 2 zl na bankolini to chyba nie jest duzy koszt...

    Ok, ale ta karta NIE kosztuje 70 zł rocznie tylko 70 + (2 + 2)x12 zł rocznie
    = to jest 118 zł rocznie. A to już jest dużo (nie używam ROR w Millennium).

    K. Kowalski

  • 28. Data: 2002-08-12 09:55:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> wrote in message
> [...]
    > oddzialu (ktoregokolwiek) i oddac karte. Jednoczesnie mozesz zamknac
    > rachunek (wypowiedzenie 30 dni). I juz - po klopocie, tzn. w Twoim

    Zdecydowanie tak. Gdyby nie to, że karty kolekcjonuję i oceniam :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 29. Data: 2002-08-12 09:57:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > A jaki to Twoj bank :-) ?
    > Pozdro
    > AruBuru

    Używam na codzień (w zależności od produktu) Multi/Citi/mBank/Inteligo
    (czesem też VE ePKO).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-08-12 10:02:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 12, 2002 at 11:54:33AM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...

    > KK Citi lub nawet Lukasa. Radzę zwrócić uwagę na to co przyniesie MultiBank
    > do KK przez Internet.

    Bedzie konkurencyjna nie tylko pod wzgledem oplat (o to latwo) ale
    rowniez ubezpieczen? Albo chociaz porownywalna? ;-)

    --

    --w