  • 1. Data: 2002-04-10 21:55:33
    Temat: Millenium VC vs. American Express - poprawne pytanie
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    Millennium oferuje dwie KK: VC i American Ex. Ktora jest lepsza?

    W oddziale powiedzieli mi, ze VC jest powszechniej akceptowana a AE bardziej
    prestizowa? Na czym polega ta prestizowosc?

    pzdr.

  • 2. Data: 2002-04-11 06:16:23
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Millennium oferuje dwie KK: VC i American Ex. Ktora jest lepsza?
    >
    > W oddziale powiedzieli mi, ze VC jest powszechniej akceptowana a AE
    bardziej
    > prestizowa? Na czym polega ta prestizowosc?

    Na tym ze wiecej kosztuje.
    A tak naprawde nie bierz nic z tak nieprestizowego banku

    AO

  • 3. Data: 2002-04-11 06:46:24
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Millennium oferuje dwie KK: VC i American Ex. Ktora jest lepsza?
    >
    > W oddziale powiedzieli mi, ze VC jest powszechniej akceptowana a AE bardziej
    > prestizowa? Na czym polega ta prestizowosc?

    Teraz, gdy oplata za zastrzezenie VC wynosi 0 PLN, wzialbym VC. Sam mam
    Amexa, ale dlatego, ze wlasnie zastrzezenie mnie nie kosztuje, a wczesniej
    do 28 marca zastrzezenie VC bylo 200 PLN.

    Osobiscie nie obchodzi mnie prestizowosc, za ktora placi sie spore
    pieniadze (za wydanie karty), nie wazne z ktorego banku jest karta. Jak
    ktos chce sie chwalic karta wyjmujac ja z portfela i pokazujac dookola
    wszystkim, ze ma np. Amexa Gold czy VC Gold ew. Platinum, to prosze
    bardzo, ale potem jak mu taka karta zginie, to zaplaci za zastrzezenie
    kolejne pieniadze (wcale nie male).
    Dla mnie karta ma sluzyc w celu wygody w placeniu, a nie w chwaleniu sie
    nia wsrod znajomych.

    Pozdr.
    Radek

  • 4. Data: 2002-04-11 10:02:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkim, ze ma np. Amexa Gold czy VC Gold ew. Platinum, to prosze
    > bardzo, ale potem jak mu taka karta zginie, to zaplaci za zastrzezenie

    Właśnie, ze karty typu gold (oprócz millennium) mają lepsze warunki zastrzegania
    i są z reguły lepiej chronione (dłuższy okres ochronny przed dokonaniem
    kradzieży).
    Jedyną wadą jest to, że mają kolor złoty bo przyciągają wzrok ;-)
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-04-11 21:43:56
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Ozimek <k...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a92cbb$h40$...@n...tpi.pl...
    > Millennium oferuje dwie KK: VC i American Ex. Ktora jest lepsza?
    >
    > W oddziale powiedzieli mi, ze VC jest powszechniej akceptowana a AE
    bardziej
    > prestizowa? Na czym polega ta prestizowosc?

    AmEx w wersji podstawowej (zielonej) ma dosc bogaty pakiet uslug
    dodatkowych, ktore sa w cenie karty. Tak bogaty pakiet uslug jest spotykany
    (tez nie zawsze) przy kartach zlotych inych wydawcow. Sa tam ubezpieczenia w
    podrozy (Polska, zagranica), ubezpieczenie kosztow leczenia, ubezpieczenie
    zakupow, ubezpieczenie odpowiedzialnosci cywilnej rodzicow, car assistance
    (realizowany przez Europe Assistance) i serwis medyczny, turystyczny i
    medyczny AmEx. To jest juz przy zielonym AmEx-ie.
    VC tego nie ma, ale jest powszechniej akceptowalna. Roznica w cenie? VC 65,
    AmEx 70 zl.
    Wszystko zalezy od tego co komu bardziej potrzebne. I tyle.
    pozdro
    AruBuru

  • 6. Data: 2002-04-11 23:27:30
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > W oddziale powiedzieli mi, ze VC jest powszechniej akceptowana a AE
    > bardziej

    Ja uwazam ze dla kazdego oznacza "ona" co innego , dla mnie jedyna prestizowa
    karta jest DC

  • 7. Data: 2002-04-12 11:19:23
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    > Ja uwazam ze dla kazdego oznacza "ona" co innego , dla mnie jedyna
    prestizowa
    > karta jest DC

    No moze jest i prestizowa, ale w KB daja ja juz przy wplywach 3000,00 PLN, a
    bezporednio w DC to juz 5000,00.

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 8. Data: 2002-04-12 11:32:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Kamiński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a96fpi$igf$1@news.onet.pl...

    > No moze jest i prestizowa, ale w KB daja ja juz przy wplywach 3000,00 PLN,

    Od kiedy tak? Kiedys chcieli 8000, jesli to prawda to czas zamienic swoje
    karty na DC ;)

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 9. Data: 2002-04-12 12:02:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 01:19:23PM +0200, Marcin =?ISO-8859-2?Q?Kami=F1ski ?= wrote:

    > No moze jest i prestizowa, ale w KB daja ja juz przy wplywach 3000,00 PLN, a
    > bezporednio w DC to juz 5000,00.

    To tez nie tak - DC nie wymaga wogole papierow o zarobkach,
    tzn. musialem napisac ile zarabiam, ale zadnych _oficjalnych_ i
    _potwierdzonych_ papierow nie musialem dostarczac.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-04-12 18:32:26
    Od: "Marcin Kaminski" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    > To tez nie tak - DC nie wymaga wogole papierow o zarobkach,
    > tzn. musialem napisac ile zarabiam, ale zadnych _oficjalnych_ i
    > _potwierdzonych_ papierow nie musialem dostarczac.

    No nie do konca. Ja juz nie pamietam dokladnie, ale chyba chcieli
    zaswiadczenie o zarobkach, wyciag z rachunku bankowego i PITY. Poszlo gladko
    ;-)

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski