    From: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium VC vs. American Express - poprawne pytanie
    Date: Thu, 11 Apr 2002 08:46:24 +0200

    > Millennium oferuje dwie KK: VC i American Ex. Ktora jest lepsza?
    >
    > W oddziale powiedzieli mi, ze VC jest powszechniej akceptowana a AE bardziej
    > prestizowa? Na czym polega ta prestizowosc?

    Teraz, gdy oplata za zastrzezenie VC wynosi 0 PLN, wzialbym VC. Sam mam
    Amexa, ale dlatego, ze wlasnie zastrzezenie mnie nie kosztuje, a wczesniej
    do 28 marca zastrzezenie VC bylo 200 PLN.

    Osobiscie nie obchodzi mnie prestizowosc, za ktora placi sie spore
    pieniadze (za wydanie karty), nie wazne z ktorego banku jest karta. Jak
    ktos chce sie chwalic karta wyjmujac ja z portfela i pokazujac dookola
    wszystkim, ze ma np. Amexa Gold czy VC Gold ew. Platinum, to prosze
    bardzo, ale potem jak mu taka karta zginie, to zaplaci za zastrzezenie
    kolejne pieniadze (wcale nie male).
    Dla mnie karta ma sluzyc w celu wygody w placeniu, a nie w chwaleniu sie
    nia wsrod znajomych.

    Pozdr.
    Radek