    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: Millenium KK opłaty miesięczne
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 18 Apr 2015 12:06:24 +0200

    Dnia Thu, 16 Apr 2015 19:20:32 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    napisał(a):

    > Miałem to samo z debetówką w mBank-u.
    > Propozycja dożywotniej bezpłatności
    > i zwolnienie z wyrobienia limitu
    > został przeze mnie przyjęta.
    > Jedynie wszystkich darmowych bankomatów bez opłaty nie dali ;-)

    Już kilka lat temu dostałem taką propozycję (chociaż zupełnie nie wiem
    dlaczego) i oczywiście z radością ją przyjąłem.
    Na początku nie bardzo w to wierzyłem gdyż nigdy nie słyszałem o takim
    zwolnieniu w mBanku, ale kilka dni później zadzwoniłem do mBanku dla
    sprawdzenia i okazało się, że faktycznie w systemie jest zapisana taka
    informacja.
    Próbowałem żonie załatwić takie samo zwolnienie, ale się nie udało,
    chociaż żona wykonywała kartą znacznie większe obroty ode mnie. Ponieważ
    kilka razy zdarzyło się, że mBank naliczył żonie miesięczną opłatę za
    kartę, więc żona się wkurzyła i zrezygnowała z karty mBanku, a zaczęła
    płacić kartą Merituma.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof