  • 1. Data: 2015-04-16 16:00:52
    Temat: Millenium KK opłaty miesięczne
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Wydaliśmy z TZ-em dyspozycje zamknięcia dwóch KK Millenium -
    uzasadnienie: opłaty miesięczne. Jakieś tam obroty na kartach były.

    Po tygodniu telefony z propozycjami, żeby dla jednej karty zrobić po 200
    zł w kwietniu i maju, dla drugiej jedną operację w maju i zwolnienie z
    opłat przez rok.

    Więc jeśli kogoś drażni pilnowanie pięciu operacji miesięcznie, to
    furtka sprawdzona.

    --
    Imka

  • 2. Data: 2015-04-16 19:20:32
    Temat: Re: Millenium KK opłaty miesięczne
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-04-16 o 16:00, Imka pisze:
> [...]
    > opłat przez rok.
    >
    > Więc jeśli kogoś drażni pilnowanie pięciu operacji miesięcznie, to

    Miałem to samo z debetówką w mBank-u.
    Propozycja dożywotniej bezpłatności
    i zwolnienie z wyrobienia limitu
    został przeze mnie przyjęta.
    Jedynie wszystkich darmowych bankomatów bez opłaty nie dali ;-)

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2015-04-17 01:17:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 16 Apr 2015 19:20:32 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    napisał(a):

    > Miałem to samo z debetówką w mBank-u.
    > Propozycja dożywotniej bezpłatności
    > i zwolnienie z wyrobienia limitu
    > został przeze mnie przyjęta.
    > Jedynie wszystkich darmowych bankomatów bez opłaty nie dali ;-)

    Coś szczególnego robicie, czy po prostu macie szczęście?

    Mi wszystkie karty, czy to kredytowe czy debetowe, bez gadania w różnych
    bankach zamykali i przecinali. Nie obraziłbym się, gdyby ktoś próbował
    zatrzymać klienta, ale widocznie nie wpadam w odpowiednie tabelki Excela ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2015-04-17 02:28:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" usmdbrl2owl.gqtnu9b4avh$....@4...net

> [...]
    > zatrzymać klienta, ale widocznie nie wpadam w odpowiednie tabelki Excela ;)

    Może przejdź na Androida... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-04-17 12:14:26
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Miałem to samo z debetówką w mBank-u.
    > Propozycja dożywotniej bezpłatności
    > i zwolnienie z wyrobienia limitu
    > został przeze mnie przyjęta.
    > Jedynie wszystkich darmowych bankomatów bez opłaty nie dali ;-)

    Kurcze, a ja likwidowałem tam konto, oczywiście bez telefonu "dlaczego
    nam to robisz" się nie obyło, zaproponowałem, żeby mi dali to samo, co
    tobie, i nie zgodzili się.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2015-04-17 12:47:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Dzien bez czytania regulaminow dniem straconym :-)

    bo jednoczesnie mBank ma "eKonto z darmowymi bankomatami".
    Gdzie co prawda karta kosztuje 7zl, ale wystarczy wydac kartami 200 zl
    i jest bezplatna.

    A wtedy

    9) Opłata za usługę ,,Wypłaty ze wszystkich bankomatów" nie dotyczy
    rachunku eKonto z darmowymi bankomatami oraz rachunku eKonto dla
    młodych. (przypis obowiązuje do 01.06.2015r.).
    9) Opłata za usługę ,,Wypłaty ze wszystkich bankomatów" nie dotyczy
    rachunku eKonto z darmowymi bankomatami, rachunku eKonto dla młodych
    oraz rachunku eKonto mobilne plus dostępnego w ofercie od 1 kwietnia
    2015. (przypis obowiązuje od 02.06.2015r.).

    no to sie pogubilem - bedzie platne, nie bedzie platne, trzeba zmienic
    konto dwa razy ?

    >Kurcze, a ja likwidowałem tam konto, oczywiście bez telefonu
    >"dlaczego nam to robisz" się nie obyło, zaproponowałem, żeby mi dali
    >to samo, co tobie, i nie zgodzili się.

    Bo nie jestes klientem, ktorego warto miec :-P

    Moze po prostu likwidowales za wczesnie, potem sie zarzad spytal co
    tak duzo tych likwidacji :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-04-17 13:53:06
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 01:17:01 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]
    > zatrzymać klienta, ale widocznie nie wpadam w odpowiednie tabelki Excela ;)

    Pewnie zależy to od szczęścia w jakim banku jesteś i od polityki tego
    banku w danym momencie :)

    Mille pojechało ostro ze swoimi zmianami - najpierw znieśli limity
    zwalniające i ustalili opłatę roczną bezwarunkową, po roku znieśli
    opłatę roczną i wprowadzili warunkową miesięczną. Być może klienci się
    wkurzyli i niebezpiecznie im wzrósł odsetek zamykanych kart. A jak karta
    używana, to może w końcu jakiś orzeł w "markietingu" doszedł do wniosku
    że szkoda ;)

    Zamykaliśmy rok temu dwie KK starego Polbanku, też używane, i nie
    pamiętam jakichś prób zatrzymania, było to w okresie przepoczwarzania
    się w Rajfiego i pewnie nikt nie miał czasu się zajmować "polityką".
    Albo na przykład pracownicy Polbanku zamykali bez dyskusji na złość
    Rajfiemu ;)

    --
    Imka

  • 8. Data: 2015-04-18 12:06:24
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    napisał(a):

    > Miałem to samo z debetówką w mBank-u.
    > Propozycja dożywotniej bezpłatności
    > i zwolnienie z wyrobienia limitu
    > został przeze mnie przyjęta.
    > Jedynie wszystkich darmowych bankomatów bez opłaty nie dali ;-)

    Już kilka lat temu dostałem taką propozycję (chociaż zupełnie nie wiem
    dlaczego) i oczywiście z radością ją przyjąłem.
    Na początku nie bardzo w to wierzyłem gdyż nigdy nie słyszałem o takim
    zwolnieniu w mBanku, ale kilka dni później zadzwoniłem do mBanku dla
    sprawdzenia i okazało się, że faktycznie w systemie jest zapisana taka
    informacja.
    Próbowałem żonie załatwić takie samo zwolnienie, ale się nie udało,
    chociaż żona wykonywała kartą znacznie większe obroty ode mnie. Ponieważ
    kilka razy zdarzyło się, że mBank naliczył żonie miesięczną opłatę za
    kartę, więc żona się wkurzyła i zrezygnowała z karty mBanku, a zaczęła
    płacić kartą Merituma.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2015-04-20 15:17:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 12z99iq6upiqt.frodeof4mt5z$....@4...net

    > Mille pojechało ostro ze swoimi zmianami - najpierw znieśli limity
    > zwalniające i ustalili opłatę roczną bezwarunkową, po roku znieśli

    U mnie zawsze rezygnowali z tej opłaty -- także wówczas, gdy
    spóźniłem się z wypowiedzeniem umowy. Któregoś razu zaproponowali
    mi przelew z karty, abym wyrobił limit bezpłatności. Przelew
    kosztował mnie trochę czasu i pieniędzy na telefon wieńczący
    dzieło, ale pamiętam, że mogło być i bez tego telefonu. Mam
    tam dwie Impresjonistki. (w sumie ponad 50 kpln)

> [...]

    > się w Rajfiego i pewnie nikt nie miał czasu się zajmować "polityką".
    > Albo na przykład pracownicy Polbanku zamykali bez dyskusji na złość

    Mnie chciano zatrzymać w Polbanku niemal przemocą -- ale nie miałem
    u nich kart kredytowych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'