  • Data: 2015-04-20 15:17:27
    Temat: Re: Millenium KK opłaty miesięczne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Imka" 12z99iq6upiqt.frodeof4mt5z$....@4...net

    > Mille pojechało ostro ze swoimi zmianami - najpierw znieśli limity
    > zwalniające i ustalili opłatę roczną bezwarunkową, po roku znieśli

    U mnie zawsze rezygnowali z tej opłaty -- także wówczas, gdy
    spóźniłem się z wypowiedzeniem umowy. Któregoś razu zaproponowali
    mi przelew z karty, abym wyrobił limit bezpłatności. Przelew
    kosztował mnie trochę czasu i pieniędzy na telefon wieńczący
    dzieło, ale pamiętam, że mogło być i bez tego telefonu. Mam
    tam dwie Impresjonistki. (w sumie ponad 50 kpln)

    > opłatę roczną i wprowadzili warunkową miesięczną. Być może klienci się
    > wkurzyli i niebezpiecznie im wzrósł odsetek zamykanych kart. A jak karta
    > używana, to może w końcu jakiś orzeł w "markietingu" doszedł do wniosku
    > że szkoda ;)

    > Zamykaliśmy rok temu dwie KK starego Polbanku, też używane, i nie
    > pamiętam jakichś prób zatrzymania, było to w okresie przepoczwarzania
    > się w Rajfiego i pewnie nikt nie miał czasu się zajmować "polityką".
    > Albo na przykład pracownicy Polbanku zamykali bez dyskusji na złość
    > Rajfiemu ;)

    Mnie chciano zatrzymać w Polbanku niemal przemocą -- ale nie miałem
    u nich kart kredytowych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'