  • Data: 2015-04-17 13:53:06
    Temat: Re: Millenium KK opłaty miesięczne
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 01:17:01 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Coś szczególnego robicie, czy po prostu macie szczęście?
    >
    > Mi wszystkie karty, czy to kredytowe czy debetowe, bez gadania w różnych
    > bankach zamykali i przecinali. Nie obraziłbym się, gdyby ktoś próbował
    > zatrzymać klienta, ale widocznie nie wpadam w odpowiednie tabelki Excela ;)

    Pewnie zależy to od szczęścia w jakim banku jesteś i od polityki tego
    banku w danym momencie :)

    Mille pojechało ostro ze swoimi zmianami - najpierw znieśli limity
    zwalniające i ustalili opłatę roczną bezwarunkową, po roku znieśli
    opłatę roczną i wprowadzili warunkową miesięczną. Być może klienci się
    wkurzyli i niebezpiecznie im wzrósł odsetek zamykanych kart. A jak karta
    używana, to może w końcu jakiś orzeł w "markietingu" doszedł do wniosku
    że szkoda ;)

    Zamykaliśmy rok temu dwie KK starego Polbanku, też używane, i nie
    pamiętam jakichś prób zatrzymania, było to w okresie przepoczwarzania
    się w Rajfiego i pewnie nikt nie miał czasu się zajmować "polityką".
    Albo na przykład pracownicy Polbanku zamykali bez dyskusji na złość
    Rajfiemu ;)

    --
    Imka