  • Data: 2015-04-17 12:47:02
    Temat: Re: Millenium KK opłaty miesięczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Dzien bez czytania regulaminow dniem straconym :-)

    bo jednoczesnie mBank ma "eKonto z darmowymi bankomatami".
    Gdzie co prawda karta kosztuje 7zl, ale wystarczy wydac kartami 200 zl
    i jest bezplatna.

    A wtedy

    9) Opłata za usługę ,,Wypłaty ze wszystkich bankomatów" nie dotyczy
    rachunku eKonto z darmowymi bankomatami oraz rachunku eKonto dla
    młodych. (przypis obowiązuje do 01.06.2015r.).
    9) Opłata za usługę ,,Wypłaty ze wszystkich bankomatów" nie dotyczy
    rachunku eKonto z darmowymi bankomatami, rachunku eKonto dla młodych
    oraz rachunku eKonto mobilne plus dostępnego w ofercie od 1 kwietnia
    2015. (przypis obowiązuje od 02.06.2015r.).

    no to sie pogubilem - bedzie platne, nie bedzie platne, trzeba zmienic
    konto dwa razy ?

    >Kurcze, a ja likwidowałem tam konto, oczywiście bez telefonu
    >"dlaczego nam to robisz" się nie obyło, zaproponowałem, żeby mi dali
    >to samo, co tobie, i nie zgodzili się.

    Bo nie jestes klientem, ktorego warto miec :-P

    Moze po prostu likwidowales za wczesnie, potem sie zarzad spytal co
    tak duzo tych likwidacji :-)

    J.