  • Data: 2019-12-03 13:07:34
    Temat: Re: Millenium
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:fad193f8-61f2-4fcb-9d51-da76dab19a09@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:34:22 UTC+1 użytkownik Jacek
    Maciejewski napisał:

    >Patrz no, a blik działa.

    >A wiadomo coś o kredytówkach? Czyli że problem ogólnie z kartami, a
    >nie tylko z debetówkami?
    >Akurat żonie kazałem płacić nową kredytówką milka, w rezerwie ma
    >debetówkę milka.
    >Ale również na szczęście kredytówkę santiego (tyle, że też nową, w
    >poprzedniej popsuł się pikacz - i mocarze party-line'owi zamiast
    >zrobić duplikat, zastrzegli starą kartę i przysłali nową z nowym
    >numerem...).

    Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie
    wszystkich danych.

    Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie
    platnosci stara i nową :-)

    J.