  • Data: 2019-12-03 13:22:24
    Temat: Re: Millenium
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:10:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    Mówisz wyraźnie "zepsuła mi się funkcja płatności zbliżeniowych, płatności z chipa
    działają, chciałbym duplikat" (bo sprawdzone, że duplikat bezpłatny).
    "oczywiście, zastrzegam kartę i przyjdzie nowa". (mimo że sprawdzałeś wcześnie, że
    przy duplikacie nie ma zastrzegania i z obecnej karty można korzystać do czasu
    aktywacji nowej)
    "czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
    "tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem jako zastrzeżona
    oraz karta z nowym numerem jako nowa).

    Poziom jak w mBąku.

    > To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    > zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie
    > wszystkich danych.

    Czy tutaj było zgubienie karty czy popsucie pikacza?

    Jak się zgubi albo ukradną to wszędzie zastrzegają.

    Ale po coś ktoś coś takiego wydanie duplikatu karty wymyślił.

    > Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie
    > platnosci stara i nową :-)

    A tutaj zobaczymy - karta nowa jest ogólnie, z listopada, pikaczem, zanim się zepsuł,
    udało się zapłacić chyba 2 razy, potem terminal po przyłożeniu karty kazał wkładać -
    a w końcu w ogóle przestały na przykładanie reagować.
    Do czasu tego nieszczęsnego zastrzeżenia udało się zrobić akurat 10 transakcji - ale
    były też dwa zwroty. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.