  • 21. Data: 2004-09-13 13:19:27
    Temat: Re: Millenet - za i przeciw, czyli: Czy warto?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Woocash[ACN]" <w...@u...pe-el> napisał w wiadomości
    news:x0jiaky0evac.ewwu9pxqh8mr.dlg@40tude.net...
    > Dnia 13 Sep 2004 09:04:02 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):
    >
    > BTW: czy w millenet zobaczę oprócz stanu konta stan karty kredytowej i
    > ostatnie transakcje na niej ?

    Nie tylko ostatnie ale historyczne tez.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2004-09-13 19:27:10
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    > A w czym to wam działa? Bo mi nie działa ani w Operze, ani w Mozilli
    > (pisze, że mam złą przeglądarkę).
    > Dzwoniłam na infolinię, pani powiedziała, że najlepiej to działa w IE.
    > (Jak "najlepiej", jak pod czym innym w ogóle nie działa?) I jeszcze
    > dodała, że w Mozilli7 (jest takie coś?) też.

    Mi dziala w Mozilli >1.6. FireFox - no go.

    > Nic, dziś jeszcze próbuję w Netscapie, jeszcze pewnie zadzwonię na
    > infolinię i najprawdopodobniej ciepnę to w kąt.

    Netszkapa 7 powinno byc ok.

  • 23. Data: 2004-09-13 19:32:58
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Woocash[ACN]" <w...@u...pe-el> wrote in message

    > BTW: czy w millenet zobaczę oprócz stanu konta stan karty kredytowej i
    > ostatnie transakcje na niej ?

    Baaa, nawet historyczne. Ja widze dane od 1999 czyli chyba sporo przed tym
    jak BIG zaczal myslec o millenecie ;-)

  • 24. Data: 2004-09-13 21:34:56
    Od: hs <w...@o...pl>

    On Sun, 12 Sep 2004 22:22:13 +0000, porfir wrote:

    > Zastanawiam się nad uaktywnieniem dostępu do konta via Millenet. Napiszcie co
    > z nim jest ok, a co nie za bardzo, czy wraz z dostępem przez internet
    > otrzymuje się coś jeszcze (jakieś profity, dostęp do jakichś ciekawych usług)
    > i przede wszystkim - czy warto?
    zdecydowanie odradzam, wlasnie likwiduje.
    system maja beznadziejny, jakis taki ciezki, czesto obciazony,
    dlugo sie laduje, do tego dziala glownie w IE i w starej 1.2
    Mozilli, czyli np FireBird, od Firefox 0.8 wzwyz juz nie dziala
    i jak sie dowiedzialem trwaja prace nad tym (hehe, juz chyba
    z rok?;)). Do tego dochodza takie wpadki jak u mnie,
    gdy wykonujac przelew dostalem komunikat ze operacja zostala
    przerwana z jakiegos tam powodu i ze mam sie skontaktowac
    z administratorem. po czym to uczynilem i sprobowalem ponownie
    z podobnym skutkiem, tym razem blad otwarcia strony, strona
    wygasla lub podobnie. przy trzeciej probie zorientowalem sie
    ze saldo na moim koncie pomniejszylo sie o kwote 2 x wartosc
    przelewu, ktory chcialem wykonac. na szczescie chcialem
    wplacic pierwsza z czterech rat, wiec mam z glowy 2 kolejne
    raty. a gdyby to byla jednorazowa wplata wiekszej sumy?

    do tego dochodza oplaty za prowadzenie rachunku, ubezpieczenie
    karty, pobieranie pieniedzy z bankomatow tez kosztuje.
    nie lepiej zalozyc w jakims banku internetowym gdzie dostep
    przez www jest podstawa i taki system MUSI dzialac sprawnie
    a klient nie musi placic za marmurowe schody w oddziale banku.

    wybor nalezy do Ciebie.

    --
    Pozdrawiam,
    hs

  • 25. Data: 2004-09-14 09:59:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik hs napisał:

> [...]
    > dlugo sie laduje, do tego dziala glownie w IE i w starej 1.2
    > Mozilli, czyli np FireBird, od Firefox 0.8 wzwyz juz nie dziala

    Dziala pod Mozillami. 1.7 tez.

    Bartol

  • 26. Data: 2004-09-15 20:17:38
    Temat: Co jeszcze
    Od: "porfir" <p...@W...gazeta.pl>

    Witajcie,
    dzięki za odpowiedzi na mój post, to bardzo ciekawe co piszecie. Mnie trzyma
    u nich kredyt, więc pozostanę. Właśnie, jak wygląda w Millenecie obsługa
    kredytów?

    Kilka osób pisało, że tam coś nie tak z bezpieczeństwem. Napiszcie coś więcej
    na ten temat, bo to dość ważne...

    A pisząc o "profitach" w moim poście miałem na myśli, czy za korzystanie z
    Millenetu dają jakieś zniżki w opłatach - np. za wysyłanie wyciągu albo
    przelewy?

    Acha, i co myślicie o funkcjonalności - czego tam brakuje? W "demo" wszystko
    wygląda pięknie ;-)))

  • 27. Data: 2004-09-15 20:23:04
    Temat: Re: Co jeszcze
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik porfir napisał:

> [...]
    > u nich kredyt, więc pozostanę. Właśnie, jak wygląda w Millenecie obsługa

    Cos tam o kredytach jest, ale nie korzystam, wiec nie zagladalem.

    > Kilka osób pisało, że tam coś nie tak z bezpieczeństwem. Napiszcie coś więcej
    > na ten temat, bo to dość ważne...

    Chodzi o sposob zabezpieczenia dostepu do serwisu i transakcji. 2 hasla
    i limity. Jedno haslo zeby wejsc, drugie zeby zatwierdzac. Generalnie
    mocno taki sobie poziom bezpieczenstwa. Jednorazowe kody bylyby duuuuuzo
    lepsze.

    > A pisząc o "profitach" w moim poście miałem na myśli, czy za korzystanie z
    > Millenetu dają jakieś zniżki w opłatach - np. za wysyłanie wyciągu albo
    > przelewy?

    Np. wyciag elektroniczny zamiast papierowego. Co do oplat to musisz
    sobie TOiP poczytac.

    > Acha, i co myślicie o funkcjonalności - czego tam brakuje? W "demo" wszystko
    > wygląda pięknie ;-)))

    System jest calkiem przyzwoity. Niesety dosyc czesto sie wali i zdarza
    mu sie wolno dzialac. Brakuje oczywiscie powiadomien SMSowych lub
    emailowych.

    Bartol

  • 28. Data: 2004-09-16 09:19:24
    Od: "oN" <o...@p...onet.pl>

    > Nie spodziewałam się, że jest bank, który ma gorszą obsługę przez
    > internet niż vw, a tu proszę jaka niespodzianka.

    Jest jeszcze mnostwo rzeczy, ktorych sie nie spodziewasz, ale to trzeba
    dorosnac, zeby dostrzec.

    > Bank wiszący na IE to
    > przecież żenada.

    Wyczuwam w glosie nutke profesjonalizmu...

    > VW przynajmniej tani jest i działa w różnych
    > przeglądarkach, kiepsko, bo kiepsko, ale działa, a w Mille każą sobie
    > płacić jak za zboże.

    Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie Mille jest za darmo. Zapewne tez sie nie
    spodziewalas ?!

    > A czy to nie w tym banku najbardziej
    > warto być prezesem?

    Warto, ale z Twoim postrzeganiem rzeczywistosci nie masz na to szans, wiec nie
    zaprzataj sobie glowki, wszak masz, i wiecej, i ważniejszych problemów. Prawda ?

    oN

  • 29. Data: 2004-09-22 16:59:07
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci6fe2$c7m$2@inews.gazeta.pl>, Bartol Partol wrote:

    > Dziala pod Mozillami. 1.7 tez.

    U mnie nie działa. Może powinnam coś włączyć/wyłączyć w opcjach?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 30. Data: 2004-09-22 18:00:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncl3bqr.i6.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn.
    waw.pl...

    > U mnie nie działa. Może powinnam coś włączyć/wyłączyć w opcjach?

    Nic nie powinnas wlaczac/wylaczac.
    U ciebie tak ma byc...
    ;-)

    --