  • 1. Data: 2004-09-12 22:22:13
    Temat: Millenet - za i przeciw, czyli: Czy warto?
    Od: "porfir" <p...@g...pl>

    Zastanawiam się nad uaktywnieniem dostępu do konta via Millenet. Napiszcie co
    z nim jest ok, a co nie za bardzo, czy wraz z dostępem przez internet
    otrzymuje się coś jeszcze (jakieś profity, dostęp do jakichś ciekawych usług)
    i przede wszystkim - czy warto?

  • 2. Data: 2004-09-13 05:24:14
    Temat: Re: Millenet - za i przeciw, czyli: Czy warto?
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik porfir napisał:

    >Zastanawiam się nad uaktywnieniem dostępu do konta via Millenet.

    Poza poziomem bezpieczenstwa wszystko ok, funkcjonalny.
    darek

  • 3. Data: 2004-09-13 06:34:21
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    > Zastanawiam się nad uaktywnieniem dostępu do konta via Millenet.

    Serwis jest funkcjonalny. Dziala dobrze.
    Raz czy dwa wyskoczyl jakis blada przy przelewie ale w koncu dalo sie go
    przepchnac.
    Jesli chodzi o profity to nic mi nie wiadomo.
    Wiele mozna zrobic przez Millenet - fundusze inwest. i rach. inwest. ...
    takze zakladanie lokat w tym urodzinowej.
    Czesto korzystam z zakladki Kontakt gdy mam jakies watpliwosci. Odpowiedz
    otrzymuje w przeciagu 2 - 3 godzin. Tam przynajmniej mozna uzyskac rzetelne
    informacje bo w oddzialach to zalezy jak sie trafi.

    Pozdr.
    Waldek

  • 4. Data: 2004-09-13 07:04:34
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/13/2004 12:22 AM, porfir wrote:
> [...]
    > otrzymuje się coś jeszcze (jakieś profity, dostęp do jakichś ciekawych usług)

    Działa sprawnie - jednakże jak w wiekszości banków przelew z przyszła
    datą przy braku środków wylatuje w kosmos. Przelew złozony wieczorem
    idzie do realizacji z numerem transakcji, ale nie jest widoczny w
    systemie, dopiero po zrealizowaniu - system informuje, że tak będzie,
    ale nie jest to miłe.
    Wpłata gotówki w kasie jest widoczna natychmiast, podobnie jak wszelkie
    operacje kartowe, przynajmniej te dokonywane elektronem.

    Generalnie OK - jeżeli masz konto w Mille, to warto mieć dostęp przez www.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-09-13 09:04:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci3gpo$1s4$1@korweta.task.gda.pl>, Catbert wrote:

    > Działa sprawnie

    A w czym to wam działa? Bo mi nie działa ani w Operze, ani w Mozilli
    (pisze, że mam złą przeglądarkę).
    Dzwoniłam na infolinię, pani powiedziała, że najlepiej to działa w IE.
    (Jak "najlepiej", jak pod czym innym w ogóle nie działa?) I jeszcze
    dodała, że w Mozilli7 (jest takie coś?) też.
    Nic, dziś jeszcze próbuję w Netscapie, jeszcze pewnie zadzwonię na
    infolinię i najprawdopodobniej ciepnę to w kąt.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 6. Data: 2004-09-13 09:16:14
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > i 20 długości geograficznej wschodniej
    > wylosowałem Polskę
    > w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński

    Myśle, że poprawna sygnatura to:

    "urodziłam się, a gdy dorosłam zapłakałam. Ilość kłopotów jakie sobie
    sama sprawiam przekraczają moją własną odporność na stres... "

    Pozdrawiam Marcin

  • 7. Data: 2004-09-13 09:20:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci3ome$1r1$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin Żyła wrote:

    > Pozdrawiam Marcin

    A tobie w czym działa millenet?

  • 8. Data: 2004-09-13 09:44:50
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A tobie w czym działa millenet?

    Odpuściłem sobie ten "bank". Szkoda zachodu ;-)

    Teraz za wyjątkiem bsk online, mam takie konta, które działają pod
    dowolną przeglądarką w tym w palmtopie.
    Głosuj nogami, będziesz zdrowsza.

    Pozdrawiam Marcin

  • 9. Data: 2004-09-13 10:11:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci3qc2$ble$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin Żyła wrote:

    > Odpuściłem sobie ten "bank". Szkoda zachodu ;-)

    No i widzisz, że właściwie się zgadzamy. Jak pisałam, pewnie ciepnę w
    kąt.
    Aha, już sprawdzone: w Netscape nie działa. Tym razem pan z infolinii
    stwierdził, że w Operze to za Chiny nie będzie działać, w przypadku N
    i M wymienił jakieś numerki, pod którymi pewnie tak, ale tak w ogóle
    to pobrał ode mnie dane, obiecał skontaktować się z informatykami i
    kazał spróbować za 2-3h.

    Nie spodziewałam się, że jest bank, który ma gorszą obsługę przez
    internet niż vw, a tu proszę jaka niespodzianka. Bank wiszący na IE to
    przecież żenada. VW przynajmniej tani jest i działa w różnych
    przeglądarkach, kiepsko, bo kiepsko, ale działa, a w Mille każą sobie
    płacić jak za zboże. A czy to nie w tym banku najbardziej
    warto być prezesem?

    Renata

    PS Skoro już się tak pastwię, to dorzucę, że w placówce panienka nie
    chciała dać Regulaminu, za to kazała podpisać, że takowy pobieram.
    Skończyło się tym, że pani z obrażoną miną wcisnęła Print i łaskawie
    wydzieliła mi Regulamin.

    Podsumowując - wrażenia z tego banku są bardzo marne.
    Za to dla równowagi z ING - bardzo pozytywne, szybko, sprawnie, do
    internetu zajrzałam - działa, jak dobrze/źle - jeszcze nie wiem.
    I woda na młyn dla rozdrażnionych moimi eksperymentami - to już
    siódmy bank, w którym mam konto (typu ROR) i choć was to
    drażni, to nic wam do tego.

  • 10. Data: 2004-09-13 11:13:12
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/13/2004 11:04 AM, Renata Gołębiowska wrote:

    > A w czym to wam działa? Bo mi nie działa ani w Operze, ani w Mozilli
    > (pisze, że mam złą przeglądarkę).
    [...]

    No, niestety w IE; w Mozilli działa, ale pewne opcje nie "włączaja się"
    i wyglada to tak, że nie ma żadnego komunikatu, po prostu "przycisk"
    jest nieaktywny - co jest dosyć deprymujące, bo nie wiadomo, czy to
    przeglądarka , czy "system". To działanie dotyczy przelewów, więc
    dyskwalifikujące z pynktu widzenia "każda przegladarka".

    Dostałem odpowiedź od osoby kompetentnej, że starsza wersja Mozilli
    działa (faktycznie działała, zanim zmieniłem na nowszą) - w sumie mnie
    takie rzeczy nie deprymują , chociaż ten akurat bank zalazł mi parę razy
    za skórę, to ma dużo bankomatów i oddziałów w mojej okolicy, czego nie
    moge powiedziec o Euronecie, więc mam go jako podręczny zasobnik gotówki.

    PZdr: Catbert