    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenet
    Date: Thu, 17 Apr 2003 13:47:15 +0200

    Uz.ytkownik Radoslaw Dabrowski napisa?:

    > To wszystko wyjasnia. Ich system nie jest w pelni kompatybilny z innymi
    > przegladarkami niz IE, wiec problemy maja prawo miec miejsce w Twoim
    > przypadku. Napisz do nich, czy cos poprawia w zwiazku z uzywaniem innej
    > przegladarki.

    Wlasnie, ze nie wyjasnia. Bo raz Millenet dziala bardzo dobrze, raz
    bardzo zle (sa tez stany przejsciowe). Dzisiaj specjalnie wytoczylem IE
    6.0 z zakamarkow mojego systemu i efekty sa bardzo podobne, czyli po
    wielu probach i dlugim czekaniu udalo mi sie zaladowac strone logowania,
    zalogowac sie i chwile podzialac, chociaz tutaj bywalo marnie i musialem
    popychac czasami sprawy paluszkiem.

    Wszystko wskazuje na to, ze cos jest powalone w Tepsie, przez ktora
    jestem podlaczony do inetu. Co ciekawe jak pingam www.millenet.pl i
    www.bankmillenium.pl, to zawsze dostaje "uplynal limit czasu zadania"
    mimo ustawienia dlugich czasow odpowiedzi, a serwisy mimo wszystko (choc
    z wielkim bolem w przypadku millenetu) jakos sie laduja.

    > Ew. problem moze lezec w ustawieniach zabezpieczen Twojej przegladarki?

    Jedyny problem z ustawieniami, to zglaszanie przez Mozille uwag co do
    autentycznosci certyfikatu (witryna certyfikowana przez nieznany urzad
    certyfikacji). Innych problemow nie mialem (wczesniej przy tej samej
    konfiguracji millenet chodzil bez bolu). A z certyfikatem zdaje sie byc
    wszystko w porzadku, bo jest poprawnie opisany wlasciciel, wystawca itd.

    Co ciekawe Mozilla nigdy nie czepiala sie certyfikatu inteligowego. IE
    niczego sie nie czepia, bo przy jego dziurach czepianie sie czegokolwiek
    zakrawaloby na ironie. ;-)

    Bartol