    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille nie jest gorszy od Citiego -- do 7 stówek
    Date: Tue, 22 Sep 2015 19:24:16 +0200

    "MichalL" 56015130$0$596$6...@n...neostrada.pl

    > Najprostszy przykład - w umowie jest informacja że opłata
    > która wnoszę jest przeznaczona na zwrot kosztów banku.
    > A przyciśnięty bank przyznaje, że jego koszty to około połowy tego co ja płacę.

    To nie jest łamanie umowy.

    > Większość sądów uznaje to za zwykłe oszustwo.

    Bo te sądy są bolszewickie.

    -=-

    Wyczerpująco opisałem Ci w m@ilu. :)

    -=-

    A teraz zastanów się -- 'Większość sądów uznaje to za zwykłe oszustwo'.
    Pozostaje zatem mniejszość? Jak widzi to owa mniejszość? Jako oszustwo,
    ale niezwykłe, czy może nie dostrzega tam oszustwa? Bo jeśli nie dostrzega...

    Prawda jest ponoć jedna. Dlaczego zatem większość sądów, a nie wszystkie sądy?

    Proste -- albo sądy źle prowadzą rozpoznanie sprawy (raczej prostej),
    albo źle interpretują prawo. ;)

    -=-

    Jak już Ci pisałem -- mnie Mille płacił za dużo (mogę swe słowa podeprzeć
    przykładami;
    nie strzelam ozdobników; piałem: 'miał zabrać mi pieniądze, ale nie zabrał; miał nie
    dać mi pieniędzy, ale dał; obiecał mało, dał do pełna...' i mogę to podeprzeć
    przykładami.
    (oby szybko, bo później mogę zapomnieć; teraz zastanowiłem się, teraz wiem...)

    (; Skoro mnie za dużo płacił -- zwiększał swoje koszty.
    Stąd Twoje opłaty są wyższe niż w innych bankach. ;)

    A poważniej -- nie widać (w tym, co piszesz) łamania umowy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'