  • 1. Data: 2007-05-12 12:04:17
    Temat: Milenium i lokata 3 mieś - dziwności.
    Od: "KanapowyMakler" <K...@t...pl>

    W milenium można założyć lokate 3m ze stałym oprocentowaniem 10%. w dwoch
    wariantach 25%lokata+75% fundusz lub 50% lokata +50% fundusz.

    Tylko że to oprocentowanie jest jakieś dziwne bo juz 6 mies lokata ma 5% a
    12mies 4% ?!!!

    Gdzie tu tkwi haczyk bo coś mi się nie chce wierzyć w 3mies lokaty 10%.?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-12 13:55:43
    Temat: Re: Milenium i lokata 3 mieś - dziwności.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > a 12mies 4% ?!!!
    >
    > Gdzie tu tkwi haczyk bo coś mi się nie chce wierzyć w 3mies lokaty 10%.?

    haczyk polega na tym, ze musisz tez zainwestowac w FI, jak fundusz
    spadnie to po 3 miesiacach mozesz miec mniej kasy niz na poczatku,
    pomimo wyplaty 10% z lokaty

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-12 16:06:01
    Od: "KanapowyMakler" <K...@t...pl>

    > haczyk polega na tym, ze musisz tez zainwestowac w FI, jak fundusz
    > spadnie to po 3 miesiacach mozesz miec mniej kasy niz na poczatku, pomimo
    > wyplaty 10% z lokaty

    Taki haczyk mi nie przeszkadza bo i tak inwestuje w TFI , poza tymzawsze
    mozna wybrac fundusz stabilnego wzrostu :) Więc chyba warto lokate założy ,
    o ile nie ma innych haczyków?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-05-12 17:11:55
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Taki haczyk mi nie przeszkadza bo i tak inwestuje w TFI , poza tymzawsze
    > mozna wybrac fundusz stabilnego wzrostu :) Więc chyba warto lokate założy
    > , o ile nie ma innych haczyków?

    1,5 roku temu zalozylam w Millenium lokate Super Duet i chyba jest na tej
    samej zasadzie: lokata + fundusze i poki co jestem zadowolona :)

  • 5. Data: 2007-05-12 19:16:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Taki haczyk mi nie przeszkadza bo i tak inwestuje w TFI , poza tymzawsze

    usluga ta zostala stworzona, aby zachecic ludzi do korzystania z FI, czy
    zaplacisz prowizje od kupna jednostek FI?

    poza tym jezeli zakladasz, ze wartosc funduszy wzrosnie to szkoda kasy
    na lokate, fundusz przyniesie wiecej niz 10% w skali roku, a jezeli
    wartosc jednostek bedzie malala to wplac cala kase na lokate, zarobisz
    malo, ale nie bedzie strat

    FSW inwestuja do 40% aktywow w akcje polskich spolek, jak nagieldzie
    beda spadki to wycena ww. rowniez spadnie

    tylko f.obligacyjne i rynku pienieznego nie sa zwiazane z cena akcji na
    gieldzie

    > 1,5 roku temu zalozylam w Millenium lokate Super Duet i chyba jest na tej
    > samej zasadzie: lokata + fundusze i poki co jestem zadowolona :)

    a policz sobie ile mialabys kasy, gdybys wszystko wplacila do funduszu?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-05-12 19:29:47
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > usluga ta zostala stworzona, aby zachecic ludzi do korzystania z FI, czy
    > zaplacisz prowizje od kupna jednostek FI?

    Tez sie interesuje tym duetem
    Wyglada na to, ze prowizji sie nie placi.

> [...]
    > gieldzie

    > a policz sobie ile mialabys kasy, gdybys wszystko wplacila do funduszu?

    Ja np sie kompletnie na tym nie znam, odkladam pieniadze na przyszloroczny remont
    domu - sadze, ze w najgorszym razie oprocentowanie czesci traktowanej jako lokata
    pokryje ewentualne straty z funduszy. Reszta scenariuszy optymistyczna.
    Jesli ktos ma jakies info na temat tego superduetu - wpisujcie sie, bo zamierzam
    tam sie zapisac w przyszlym tygodniu, i jesli ktos cos wie, to wole dowiedziec sie
    wczesniej :))

  • 7. Data: 2007-05-12 19:42:12
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > usluga ta zostala stworzona, aby zachecic ludzi do korzystania z FI, czy
    > zaplacisz prowizje od kupna jednostek FI?

    prowizji sie nie placi

    > a policz sobie ile mialabys kasy, gdybys wszystko wplacila do funduszu?

    wiem ale wtedy jest tez wieksze ryzyko niestety :(

  • 8. Data: 2007-05-12 21:42:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Aga napisał(a):
    > Taki haczyk mi nie przeszkadza bo i tak inwestuje w TFI , poza tymzawsze
    >>

    > 1,5 roku temu zalozylam w Millenium lokate Super Duet i chyba jest na tej
    > samej zasadzie: lokata + fundusze i poki co jestem zadowolona :)

    A ile zaplacilas prowizji za nabycie funduszy, IMHO millenium za taka
    kreatywna reklame powinien dostac czerwona kartke bo to zwykle
    "mijanie" sie z prawda.

  • 9. Data: 2007-05-12 21:46:53
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Aga napisał(a):

    > prowizji sie nie placi
    - za umorzenie tez nie
    - za nie trzymanie fuduszu przez "x" miesiecy ?

    Czyli co dzis zawieram "superduet" jutro sprzedaje fundusze i hulaj
    dusza ? Toz to perpetum mobile

  • 10. Data: 2007-05-12 22:19:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > Czyli co dzis zawieram "superduet" jutro sprzedaje fundusze i hulaj
    > dusza ? Toz to perpetum mobile

    Z tego co wyczytalem, to nie ma sie wplywu na to co jest kupowane. A poniewaz
    polowa pieniedzy jest lokata na % to zrywajac wczesniej umowe traci si e% za czesc
    lokatowa, a za funduszowa...? Nie wiem, czyoddaliby wg wartosci zakupionych
    funduszy, czy wg wplaconej gotowki.