  • 1. Data: 2007-05-11 17:04:06
    Temat: Jakie konto dla spółki cywilnej ?
    Od: ss <s...@p...fm>

    Witam
    Chciałbym zapytać grupowiczów w jakim banku polecacie konto firmowe ?
    Wielkich wymagań nie mamy - oczywiście ma być tanio i musi być w 100%
    obsługiwane przez internet. Z mBank zrezygnowałem ze względu na
    traktowanie klienta "z buta" :) Co jeszce mozecie polecić ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-12 09:30:47
    Temat: Re: Jakie konto dla spółki cywilnej ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    ss pisze:
> [...]
    > obsługiwane przez internet. Z mBank zrezygnowałem ze względu na
    > traktowanie klienta "z buta" :) Co jeszce mozecie polecić ?

    Może popatrz na VW (też jest w miarę tanio jak w mBanku) i BGŻ (coś tam
    ostatnio jakieś cięcia były).

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-05-15 13:19:20
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2007 19:04:06 +0200, ss napisał(a):

> [...]
    > obsługiwane przez internet. Z mBank zrezygnowałem ze względu na
    > traktowanie klienta "z buta" :) Co jeszce mozecie polecić ?

    Inteligo. Znajomy ma firme i korzysta bez narzekan od kilku lat.
    Chociaz do najtanszych raczej nie nalezy.

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 4. Data: 2007-05-15 13:43:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Zastanawiam się, czy obecnie można mieć konto na "spółkę cywilną", czy raczej
    "wspólne" na osoby fizyczne jako
    współwłaścicieli rachunku?
    JaC