  • 1. Data: 2002-05-15 06:49:02
    Temat: Milenijna pluskwa
    Od: "RK" <r...@g...poczta.pl>

    Witam,

    Są banki i jest Millennium.

    W banku Millennium można mieć dziś 1000 zł na dostępnych środkach, a
    jutro -40 zł nie dokonując żadnych operacji (ze strony swojej czy też
    banku). Ot tak po prostu. Kolejnego dnia będzie znów 1000, a już następnego
    0 (dalej nie dokonując żadnych operacji).
    Bank ten nie pobierze odsetek od debetu i nie pobierze 10% kwoty
    odnawialnego kredytu mimo w pełni dostępnych i odpowiednich środków na
    koncie. Bank ten odsetki od debetu wliczy wówczas w poczet Millennium Extra,
    a po 4 miesiącach wyśle monit żądający spłaty całego debetu wraz z odsetkami
    i będzie groził wprowadzeniem na tzw. czarną listę.

    Informatycy tego banku wykazują się ignorancją i dyletanctwem porównywalnym
    z postaciami ukazywanymi w filmach Barei (na marginesie - jest to chyba
    jedyny bank, który do tej pory nie wprowadził elektronicznych kanałów).
    Konsultanci i pracownicy oddziałów są bezradni i niesłowni.

    Serdecznie odradzam korzystania z usług tego pseudo banku.

    Pozdrowienia
    RK

  • 2. Data: 2002-05-15 07:02:11
    Temat: Re: Milenijna pluskwa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > z postaciami ukazywanymi w filmach Barei (na marginesie - jest to chyba
    > jedyny bank, który do tej pory nie wprowadził elektronicznych kanałów).

    Elektronicznym kanalem jest np. bankomat, telefon stacjonarny - czyli AZ tak
    zle to nie jest :)

  • 3. Data: 2002-05-15 08:39:51
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Elektronicznym kanalem jest np. bankomat, telefon stacjonarny - czyli AZ
    tak
    > zle to nie jest :)

    no..... nawet z komorki mozna do nich zadzwonic, wiec bankowosc mobile tez
    maja ;-)

    pozdr. Marcin

  • 4. Data: 2002-05-15 08:49:27
    Od: <y...@y...pl>

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > tak
    > >
    > no..... nawet z komorki mozna do nich zadzwonic, wiec bankowosc mobile tez
    > maja ;-)

    Kolega miał chyba na myśli Wap i internet. W wapa to już się raczej nie będzie
    szło bo zaraz się coś zmieni a internet... no cóż nie wszystkim bankom to chce
    robić. Poza tym nie jest jedyny...
    Y.

  • 5. Data: 2002-05-15 12:44:04
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > a po 4 miesiącach wyśle monit żądający spłaty całego debetu wraz z odsetkami
    > i będzie groził wprowadzeniem na tzw. czarną listę.

    Nie widze zadnego bledu ze strony banku, poniewaz saldo dostepne to Twoje
    prawdziwe saldo + kwota przyznanego debetu. Przy korzystaniu z karty
    (wyplata z bankomatu, platnosc itp) kwota jest zdejmowana z salda
    dostepnego a fizyczne saldo sie nie zmienia do momentu zaksiegowania (co
    trwa z reguly 1-3 dni.
    Kiedys mialem tak, ze w sklepie kilka razy gosc probowal dokonac
    autoryzacji, ale mieli problem z terminalem i sie nie udawalo, udalo sie w
    koncu chyba z 4-5 razem. Ale w centrum autoryzacji cos sie przez to
    pochrzanilo i jak sprawdzilem saldo dostepne to okazalo sie, ze nic mi nie
    zdjeto, a nastepnego dnia nagle zeszla podwojna kwota. Za kolejne 2 dni
    sami naprawili pomylke i skorygowano kwote do prawidlowej.
    Wiec moze w Twoim przypadku tez bylo podobnie, ze 1, 2 dni wczesniej
    dokonales transakcji karta, a ksiegowania zawsze sa dopiero po 1-3 dniach
    (a nawet czasami 5)

    Pozdrawiam
    Radek