  • 1. Data: 2002-05-15 06:43:12
    Temat: PKO S.A.
    Od: "Andrzej Milewski" <m...@p...onet.pl>

    Znowu ten bank dał ciała konkretnie w mieście gdzie mieszkam Suwałki.
    Chodzi o to że w tym momencie nie ma żadnej placówki czynnej od 8 rano. Od
    pewnego czasu obserwuję że nie zależy im na klientach. Czas chyba z stąd
    uciekać.
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-05-15 07:27:42
    Temat: Re: PKO S.A.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pewnego czasu obserwuję że nie zależy im na klientach. Czas chyba z stąd

    Ale chodzi Ci o Pekao SA czy PKO BP SA ??? :)

    A zreszta z obu swego czasu ucieklem :)

  • 3. Data: 2002-05-15 07:56:49
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Andrzej Milewski <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pewnego czasu obserwuję że nie zależy im na klientach. Czas chyba z stąd

    Wiesz, nic dziewnego, że nie ma żadnej placówki, bo takiego banku po
    prostu nie ma.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-05-15 13:40:38
    Od: "Andrzej Milewski" <m...@p...onet.pl>

    No dobra uściślę PeKaO S.A.
    Andrzej
    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:abt4c1$ai$2@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2002-05-15 13:49:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    No, to teraz mozemy porozmawiać :-))
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-05-16 08:53:15
    Od: "Marcin Ziomek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Milewski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No dobra uściślę PeKaO S.A.
    > Andrzej
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    > wiadomości news:abt4c1$ai$2@news.onet.pl...
    > Od

    > Mieszkam w Zamosciu i jestem studentem. Bylem w tym banku na praktykach w
    celu zdobycia informacji potrzebnych do napisania pracy licencjackiej.
    Niestety pomoc ze strony banku byla mizerna.Nistety nie dostałem
    wiarygodnych informacji. Ja rozumiem że tajemnica, ale żeby nawet robić
    problemy z podaniem fikcyjnych informacji, to cos tu jest nie tak. Chodziłem
    z 6 razy do kierowniczki ds kredytów, za każdym razem odprawiali mnie z
    niczym, ale gdy poszedłem z prezentem od razu dane- przypominam fikcyjne
    się znalazły.

  • 7. Data: 2002-05-23 10:25:00
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Marcin Ziomek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z 6 razy do kierowniczki ds kredytów, za każdym razem odprawiali mnie z
    > niczym, ale gdy poszedłem z prezentem od razu dane- przypominam fikcyjne

    A w czym tkwi przewaga fikcyjnych danych podawanych przez bank od takich
    samych fikcyjnych danych wymyslonych przez kogokolwiek innego?

    Karol