    From: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milenijna pluskwa
    Date: Wed, 15 May 2002 14:44:04 +0200

    > W banku Millennium można mieć dziś 1000 zł na dostępnych środkach, a
    > jutro -40 zł nie dokonując żadnych operacji (ze strony swojej czy też
    > banku). Ot tak po prostu. Kolejnego dnia będzie znów 1000, a już następnego
    > 0 (dalej nie dokonując żadnych operacji).
    > Bank ten nie pobierze odsetek od debetu i nie pobierze 10% kwoty
    > odnawialnego kredytu mimo w pełni dostępnych i odpowiednich środków na
    > koncie. Bank ten odsetki od debetu wliczy wówczas w poczet Millennium Extra,
    > a po 4 miesiącach wyśle monit żądający spłaty całego debetu wraz z odsetkami
> [...]

    Nie widze zadnego bledu ze strony banku, poniewaz saldo dostepne to Twoje
    prawdziwe saldo + kwota przyznanego debetu. Przy korzystaniu z karty
    (wyplata z bankomatu, platnosc itp) kwota jest zdejmowana z salda
    dostepnego a fizyczne saldo sie nie zmienia do momentu zaksiegowania (co
    trwa z reguly 1-3 dni.
    Kiedys mialem tak, ze w sklepie kilka razy gosc probowal dokonac
    autoryzacji, ale mieli problem z terminalem i sie nie udawalo, udalo sie w
    koncu chyba z 4-5 razem. Ale w centrum autoryzacji cos sie przez to
    pochrzanilo i jak sprawdzilem saldo dostepne to okazalo sie, ze nic mi nie
    zdjeto, a nastepnego dnia nagle zeszla podwojna kwota. Za kolejne 2 dni
    sami naprawili pomylke i skorygowano kwote do prawidlowej.
    Wiec moze w Twoim przypadku tez bylo podobnie, ze 1, 2 dni wczesniej
    dokonales transakcji karta, a ksiegowania zawsze sa dopiero po 1-3 dniach
    (a nawet czasami 5)

    Pozdrawiam
    Radek